mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023
Kasik, László [Kasik, László (Neveléstudományok), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
;
Gál, Zita [Gál, Zita (fejlődés pszichol...), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, Magyarország
2023
Konferencia:
XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 2023-04-20 [Szeged, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 33773071
ISBN:
9789633069356
Teljes dokumentum:
https://www.edu.u-szeged.hu/pek2023/download/PEK_2023_CEA_2023_absztraktkotet.pdf#page=93
SZTE Publicatio:
27055
Szakterületek:
Oktatástudomány
Fejezetek
Nagy Péter Tibor. AZ ÉRTÉKELŐK ÉRTÉKELÉSE ÉS A HÁTRÁNYOS HELYZET. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023
Abderrahim Mamad et al. Moroccan EFL university students’ perceptions and reported practices of product- and process-based written feedback. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 16-16
Listiani Listiani et al. Validating an adapted B1-level analytic rating rubric for evaluating Indonesian students’ EFL writing performance. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 17
Nang Kham Thi. Engagement with written corrective feedback: What can we learn from student engagement research in L2 writing?. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 18-18
Urbán Csilla. A kognitív terheléselmélet és a multimédiás tanulás kognitív elméletének alkalmazása számítógép-alapú tanulási környezetekben. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 20-20
Nagy Márió Tibor et al. A természettudományos kutatás készségeinek vizsgálata kisiskoláskorban: a science-k inventory mérőeszköz kipróbálásának tapasztalatai a 4. évfolyamon. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 22-22
Attila Pásztor et al. Digital game-based development of indictive reasoning among fifth graders. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 24-24
Azizul Wicaksono et al. The profile of high school students’ problem-solving ability in Indonesia. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 26-26
Ijtihadi Kamilia Amalina et al. A Cross-Sectional Study of Assessing Middle School Students’ Mathematics Domain-Specific Prior Knowledge. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 27-27
Yong Liu. Measurement invariance of the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory (2ES-CTDI) across gender. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 29-29
Szitás Teodóra. Óvodások szociálisprobléma-megoldása a pedagógusok és szülők véleményei alapján. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 30-30
Mikó Alexandra et al. Gimnasztika gyakorlatsorok változatosságának mérésére szolgáló értékelőrendszer bemutatása (Pilot study). (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 33
Achmad Hidayatullah et al. Exploring the association between satisfaction, socio-demographic characteristics of learners and self-efficacy beliefs: The mediating role of online self-regulated learning. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 34-34
Al-Akbari Sabah. Developing the language assessment literacy of teachers: needs, effective factors, and constraints. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 36-36
Phyo Wai Mar et al. Doctoral students’ self-assessed abilities to write publishable papers in English. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 37
Attila Rausch. Digital technology in kindergarten: Results of a nationwide study among kindergarten teachers. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 38
Haga Orsolya et al. Szülőket ösztönző tényezők vizsgálata: egy otthoni anyanyelvi foglakozás validitábsvizsgálata.. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 41-41
Magyar Andrea et al. Az általános iskolai tankönyvekben előforduló szavak korpuszára építő szókincsmérő teszt kidolgozása és pilot vizsgálata. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 42-42
Surányi Sára et al. Hallás utáni szövegértés teszt adaptálása nem vagy alig beszélő gyermekek körében.. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 43-43
Gál Zita et al. Az iskolai kudarc kutatása – modellek, megközelítések és módszertan. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 45-45
Jámbori Szilvia et al. Tanulmányi énhatékonyság, mindset és tanulmányi felelősség mint az iskolai kudarcok csökkentésének fontos prediktorai. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 47-47
Aknai Dóra Orsolya. "Jó dolognak tartanám, ha volna az óvodában." – Az oktatási robotika óvodai bevezetése szülői szemmel. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 49-49
Fehér Péter. Hogyan változott a netgeneráció? Egy nagymintás kutatás (netgeneráció 2022a) egyes eredményeinek bemutatása. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 51-51
Pásztor-Kovács Anita et al. A kollaboratív képességek alakulása a covid előtt és után: egy keresztmetszeti vizsgálat eredményei 14 éves tanulók körében. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 53-53
Bayarjargal Uuganbayar et al. Challenges of health education for Mongolian and Hungarian adolescents: Exploring sexual and reproductive attitudes. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 54
Kiss Hedvig et al. Online health literacy and its associations with anxiety, sociodemographics and dental status: A cross-sectional study of Hungarian adults. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 55
Csányi Róbert et al. A lemorzsolódás csökkentésének kulcsa a korai beavatkozás: egy felnőttképzési IT MOOC résztvevőinek tanulási profilelemzése. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 58-58
Halász Csenge et al. Cigány/roma kisebbségekre vonatkozó tévhitek vizsgálata pedagógusjelöltek körében. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 59
Takácsné Kárász Judit. Adaptív teszt képességbecslési és feladatkiválasztási módszereinek összehasonlítása szimulációs módszerrel az Országos kompetenciamérés adatain. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 66-66
Széll Krisztián et al. Oktatási eredményesség és méltányosság a világjárvány előtt és után. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 67
Szekeres Ágota. A nemzetközi kontextustól az autizmussal élő gyermekek és felnőttek támogatásának hazai gyakorlatáig. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 70-70
Németh Vivien et al. Van választásunk? Az autizmusellátáshoz való hozzáférés szülői szemmel - szisztematikus szakirodalmi áttekintés. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 71
Völgyesi-Molnár Márta et al. AUTIZMUSSAL ÉLŐ SZEMÉLYEK SZÜLEINEK ÉLETMINŐSÉGE: HAZAI HELYZETÉRTELMEZÉS TRANSZKULTURÁLIS PERSPEKTÍVÁBAN. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 72-72
Havasi Ágnes et al. A DATA rendszerrel a sikeres iskolai részvételért. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 73
Thwe Win Phyu et al. Role of gender and age on lifelong learning perception and competencies. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 76-76
Rizvika Rahmita Salim et al. The integration of global citizenship education in classrooms and the assessment of its three domains: a state-of-the-art review. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 77-77
Kocsis Ádám et al. A tanulási stratégiák egyetemi sikerességet meghatározó szerepe a felsőoktatásban. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 80-80
Nagy Márió Tibor et al. Betekintés a pedagógiai kutatásokba a tanórakutatás módszerével: a tantárgyi attitűdök és tantárgyakkal kapcsolatos előítéletek vizsgálata. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 82-82
Papp Beáta. Magyar-olasz két tanítási nyelvű oktatás: emelt szintű olasz érettségi eredmények a 2011-2012 és a 2020-2021-es tanévek között. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 84
Szabó Tamás Miklós. Intézményi belső mérési-értékelési rendszer alkalmazásának hatása a különleges bánásmódot igénylő tanulók fejlődésére. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 86-86
Szabó Norbert et al. Digitális módszer az éneklés fejlettségének vizsgálatára. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 88-88
Kovács T. Katalin et al. Az éneklési képesség fejlettségének vizsgálata a 6-13 éves tanulók körében. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 89-89
Mucsi Gergő et al. A ritmikai készségek fejlődésének longitudinális vizsgálata az általános iskola első és második osztályában. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 90-90
Lakatos Kristóf. The effect size of playing Google Dinosaur on test anxiety: A repeated measure study. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 91-91
lakatos kristóf. The effect size of playing with Google Dinosaur on test anxiety: An independent measure study. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 92-92
Phyo Wai Mar et al. Relationship between doctoral students’ self-assessed research knowledge and coping with stress. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 93
Tormáné Kiss Bernadett et al. Játékosítás az ének-zene órán. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 95-95
Földi Fanni et al. A különböző zenei műfajok népszerűsége a tanulók körében. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 96-96
Szabó Norbert et al. A hangszertanulást befolyásoló családi tényezők. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 pp. 97-97
Dudok Réka et al. Az iskolai kötődés szerepe és jelentősége a serdülők mentális egészségének alakulásában. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 98
Leist Balogh Brigitta et al. A karaktererősségek iskolai alkalmazásának jelentősége a pozitív serdülőkori fejlődésben. (2023) Megjelent: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 p. 99
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-12-02 12:29
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás