Innovatív oktatási megoldások: fenntarthatóság a BGE-n

Szegedi, Krisztina [Szegedi, Krisztina (gazdálkodás- és s...), szerző] Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék (BGE / KKK); Andrási, Gábor [Andrási, Gábor (jog - etika - üzl...), szerző] Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék (BGE / KKK); Győri, Zsuzsanna [Győri, Zsuzsanna (üzleti etika), szerző] Menedzsment Tanszék (BGE / PSZK); Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai... (BGE)

Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
    Azonosítók
    A szakirodalom szerint a fenntarthatóság oktatásának leghatékonyabb eszközei azok a megoldások, amelyek megragadják a hallgató képzeletét és képesek a hallgatói attitűdöket megváltoztatni. A kutatók által javasolt megoldások élmény-alapúak; projektekhez, digitális megoldásokhoz kapcsolódnak. A BGE számos innovatív megoldást kifejlesztett az elmúlt években, köztük a 21-napos kihívást, amely egy projekt-alapú önálló hallgatói feladat. A szerzők bemutatják, hogy a kihívást elvégző és arról visszajelzést adó mintegy ezer fő, túlnyomórészt alapszakos hallgató véleménye alapján mennyire alkalmazható ez a projekt a fenntarthatóság oktatásában. Az eredmények azt mutatják, hogy a hallgatók többsége hasznosnak és érdekesnek találta a projektet, és érzésük szerint az pozitív irányba változtatta meg a fenntarthatósághoz való hozzáállásukat.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2025-07-13 03:44