mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Innováció, kutatás, pedagógusok
Endrődy-Nagy, Orsolya [Endrődy, Orsolya (gyermekkorkutatás...), szerk.] Neveléstudományi Tanszék (ELTE / TOK)
;
Fehérvári, Anikó [Fehérvári, Anikó (Oktatásszociológi...), szerk.] Neveléstudományi Intézet (ELTE / PPK)
Magyar és Angol nyelvű Szakkönyv (Könyv) Tudományos
Megjelent: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, Magyarország, 701 p.
2018
Sorozatok:
HERA Évkönyvek 2064-6755, V
Azonosítók
MTMT: 3369298
ISBN:
9786155657054
ISBN:
9786155657061
ISBN:
9786150011561
OSZK:
3728621
Teljes dokumentum:
http://hera.org.hu/wp-content/uploads/2014/02/HERA_Evkonyvek_V.pdf
Fejezetek
Suki András. A cigányzene és a Rajkó módszer. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok
Vas János. A videojátékok négy kategóriája a történelemtanár szemével. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok
Buránszkiné Sallai Márta. Időjárási ismeretek feldolgozása az új kísérleti Földrajz- és Természetismeret tankönyvekben. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 15-28
Fintor Gábor. A mindennapos testnevelés céljai és a tanulók egészségmagatartásának összefüggései. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 29-43
Holik Ildikó et al. Mérnökinformatikus hallgatók kompetenciáinak kutatása. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 44-67
Horváth Ágoston. Önszelekciós mechanizmusok és torzító hatások a magyarországi diplomás pályakövetési kutatásokban. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 68-83
Horváth Imréné Baráti et al. Fenntartható városok, egészséges épületek, élhető környezet. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 84-102
Kiss Zoltán et al. Fiatal labdarúgók beválását befolyásoló nevelési tényezők:: Egy kiemelt akadémia döntéseinek tanulságai.. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 103-119
Mika János et al. Oktatás az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaiban (2016-2030). (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 119-129
Molnár Attila Károly. Ítélettől szabadulásig – Börtönközösségek fejlesztése a reintegráció támogatása érdekében. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 130-140
Mrázik Julianna. Pedagógiai akciókutatás – Az akciókutatás pedagógiája. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 141-151
Polgár A et al. Környezetmérnöki ismeretmegújító képzés megalapozása a Nyugat-magyarországi Egyetemen. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 152-165
Zank Ildikó. Akciókutatásba ágyazott, reflektív-kooperatív tanárikompetencia-fejlesztés. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 163-174
Zentai Gabriella et al. Új mérőeszközök a gondolkodás vizsgálatára 4–8 éves korban. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 175-189
Éva Fodor et al. Characteristics of Hungarian and German educational trails - development from educational aspects. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 206-217
Kairat Gulsaule. Adult learners and their motivations to be involved in the learning process. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 218-225
Keczer Gabriella. Közösségi Felsőoktatási Képzési Központ: koncepció és realitás. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 226-239
Nyúl Eszter Anna. Gyermekszemlélet Baden Powell cserkészetében. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 240-252
Pogátsnik Monika. A PÁLYAKÖTŐDÉS ÉS A PÁLYAÉRDEKLŐDÉS ALAKULÁSA A MŰSZAKI SZAKGIMNÁZIUMI TANULÓK KÖRÉBEN. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 253-268
Polgár A et al. Környezetmérnök képzés fejlesztése. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 269-280
Serfőző Mónika et al. A „hópehely” és a „varázsló” - kisgyermeknevelő-, óvodapedagógus- és tanítójelöltek szerepértelmezés. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 281-298
Szemerszki Marianna. Belépés a pedagógusképzésbe: Mit mutatnak a felvételi adatok?. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 299-313
Vass Vilmos. CREATIVE LEADERSHIP: FROM RESEARCH TO ACTION. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 314-328
Bognárné Kocsis Judit. Az élethosszig tartó tanulás és a református nevelési hagyományok összefüggései Karácsony Sándor tevékenységének tükrében. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 331-339
Nagy Adrienn. Röser-féle "Bizonyítványgyár" érettségi bizonyítványok hamisítása (1914-1928). (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 351-368
Rébay Magdolna. Arisztokraták a budapesti evangélikus gimnáziumban a dualizmus korában.. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 382-400
Somogyvári Lajos. Politikai döntéshozatal Magyarországon: Egy szocialista "iskolareform" előkészítése (1958-1960). (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 401-412
Tengely Adrienn. Regulation of Education in the Synod of the Eger Archdiocese in 1931. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 413-422
Andl Helga et al. „Életemben először élveztem a Bartókot” – egy kortárs művészeti programról. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 425-437
Beck Zoltán. A NEVELÉS SZÍNTEREI A KORTÁRS CIGÁNY, ROMA KÉPZŐMŰVÉSZETBEN. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 438-447
Endrődy-Nagy Orsolya. Gyermekortörténeti ikonográfia – A képtudomány és a neveléstudomány házassága. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 448-460
Sebők A. A mesterképzés munkaerőpiaci megtérülésének dimenziói adminisztratív adatok alapján. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 461-475
Szabó János Zoltán. Mi a fesztivalizáció. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 476-490
Aknai Dóra Orsolya. Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése Bee-Bottal, Blue-bot-tal értelmi sérült gyerekeknél. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 505-515
Biró Kinga. Augmentált tanulási környezetek bevezetésének módszertani és technikai lehetőségei. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 516-535
Molnár György et al. Generációk tanulása a digitális korban - Újgenerációs módszertani megközelítések és okoseszközök alkalmazása a tanítás-tanulás folyamatában. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 536-550
Simándi Szilvia. KÖZÖSSÉGI TANULÁS TANULÓKÖRBEN, ONLINE TANULÁSI KÖRNYEZETBEN. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 550-558
Szabó József et al. Az esport típusú játékok szerepe a kompetenciák fejlesztésében. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 559-572
Cserti Csapó Tibor. A HAZAI CIGÁNY, ROMA NÉPESSÉG ESÉLYEGYENLŐSÉGE AZ ISKOLARENDSZERBEN A ROMA INTEGRÁCIÓ ÉVTIZEDE EREDMÉNYEINEK TÜKRÉBEN. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 575-587
Forray R Katalin. A CIGÁNYSÁG KÖZÉPOSZTÁLYOSODÁSA. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 588-599
Fónai Mihály et al. Roma tanulók és az iskola: befogadás és kirekesztés. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 600-611
Kasza Georgina. Külföldi hallgatók motivációja, a választás mögötti tényezők a magyarországi továbbtanulás során. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 612-625
Kovács Edina. Tanárképzésben részt vevő hallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 626-636
Langerné Buchwald Judit. Az ausztriai iskolákban tanuló magyar diákok természetes nemzeti identitásának vizsgálata. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 637-648
Nemes Gyöngyi. Tananyagkészítés a (nyelvi) hátrányos helyzet témaköréből - a tervezés lépései, a célok és a lehetséges megoldások reflexiója. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 649-659
Andrea Óhidy. SUCCESSFUL SCHOOL CAREERS OF TEN ROMA/GYPSY WOMEN IN HUNGARY: FIRST RESULTS OF AN INTERVIEW STUDY. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 660-681
Idézett közlemények (10)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2022-05-26 00:17
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás