mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet
Csapó, János [Csapó, János (Gazdaságtudomány,...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Gerdesics, Viktória [Gerdesics, Viktória (marketing), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Törőcsik, Mária [Törőcsik, Mária (Marketing, Fogyas...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
Magyar és Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, 541 p.
2018
Konferencia:
Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet 2018-03-23 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 3351445
ISBN:
9789634292197
Teljes dokumentum:
https://ktk.pte.hu/sites/ktk.pte.hu/files/uploads/ntk/turizmusmarketing_tanulmanykotet_2018.pdf
Fejezetek
Törőcsik M et al. Fogyasztói trendek hatása a turizmusra. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 8-22
Kazár Klára et al. Generációs különbségek a zenei fesztivál rajongóinak körében. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 24-30
Zsarnóczky Martin. Generációs sajátosságok az idősturizmusban. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 31-38
Nagy Katalin. Az Európai Kulturális Útvonalak gyakorlata és a hazai tematikus utak néhány jellemzője.. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 39-49
Slezák-Bartos Zsuzsanna et al. Egy borvidék - egy település marketing szempontú vizsgálata. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 51-61
Bujdosó Zoltán et al. A „márkavárosok” szerepe a turizmusban Magyarországon. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 62-77
Benkő Béla et al. A Mátra, mint márka. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 69-77
Dr. Várhelyi Tamás et al. Márkaépítés az Eger környéki fürdők és a térség összefogására. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 78-86
Nagy Dávid. Turizmus és területfejlesztés a Duna-Sió desztinációban. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 88-96
Süli Dorottya et al. A fesztiválok szerepe a település imázsának alakításában. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 97-108
Dér Cs Dezső et al. Amiről még a cink.hu is jót írt – A „Mi, magyarok” látogatóközpont kreatív koncepciója. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 109-115
Horváth Levente. Magyar országimázs-építés a Kínai Népköztársaságban. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 116-124
Gonda Tibor et al. Orfű rejtett konvencionális turizmusa. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 125-135
Raffay Ágnes et al. EKF Mindenkinek!: Egy Európai Kulturális Főváros pályázat előkészítésének kulisszatitkai. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 136-143
Mátyás Judit. A jó reklámüzenet sikertényezői és veszélyforrásai. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 145-152
Nagy Ákos et al. Facebook kommunikáció a legjobb hazai konferencia és wellness szállodák esetében – tanulságok, best practic e megoldások. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 153-161
Pintér R et al. A hazai látogatható gyárak vizsgálata az alkalmazott turizmusmarketing technikák tükrében. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 162-170
Hinek Mátyás et al. Fesztiválélmény a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 171-182
Guld Ádám. „Chillezzünk, beszélgessünk, áztassuk ki a testünket!” Mitől működik az influencer kommunikáció a turizmusmarketingben?. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 183-195
Szakály Orsolya. Gasztronómiai blogok mint online kommunikációs eszközök: A blogolvasók döntéshozatalát befolyásoló jellemzők. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 197-204
Sziva Ivett et al. Okos desztinációk lehetőségei és kihívásai. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 205-214
Szűcs Krisztián et al. Szekunder adatok relevanciája az alkalmazott marketingkutatásban. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 215-222
Glozer Rita. Jönnek az "Instagram - inasok"? Az Instagram szerepe és leh etőségei a turizmusmarketingben. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 223-236
Happ É et al. A digitális turizmus a jövő kihívása – új szemléletmód a turizmusban: Digital tourism is the challenge of future – a new approach to tourism. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 237-246
Kulcsár Noémi et al. Szállodai élmény elvárások az Y és Z generáció esetében [Defining hotel experience in case of the Y and Z generation]. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 248-259
Kovács András. Helyi vagyok – vagy turista? avagy a helyi lakosság, mint potenciális turisztikai célcsoport. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 260-267
Papp-Váry Árpád Ferenc et al. A stabilitás is lehet vonzó: futballturizmus az FSV Mainz példáján keresztül. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 268-278
Sulyok Judit. „Balatoni turisták” a számok tükrében: "Tourists at Lake Balaton” –as figures show. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 286-294
Lőrincz Katalin et al. Világsztárok Veszprémben!: A 15 éves VeszprémFest marketingkommunikációs tevékenysége. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 302-311
Pókó Nikolett et al. Rejtett turizmus Magyarországon: szállodahajó turizmus a Dunán. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 313-322
Raffay Zoltán. Mennyi az elég és mennyi a túl sok? Ökoturisztikai desztinációk marke tingtevékenysége Magyarországon. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 323-331
Bodnár Dorottya et al. Felfedezésre váró "gyöngyszemek" , kastélyok és várak iránti attitűd vizsgálata feltáró kutatás keretében. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 332-341
Szabó Géza et al. Pécs és Szeged fesztiválturizmusának tematikus elemzése. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 342-351
Strack Flórián. Hazai gyógyszállodák a fenntarthatóság mezején. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 352-359
Kántor Szilvia. Közösségi gazdaság a kultúra szolgálatában. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 360-369
Totth Gedeon et al. Regionális különbségek a borfogyasztásban. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 371-379
Angler Kinga. Helyi termékek szerepe a Szekszárdi borvidék gasztronómiájában. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 380-391
Máté Andrea. Legendáktól az összefogásig: a Bikavér múltja, jelene, jövője. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 392-402
Dénes Andrea. Vadon termő tápláléknövények, „vad” erjesztésű növényi ételek és italok, mint a magyar népi konyha bio - és gasztrokulturális örökségei. Jó gyakorlat és lehetőségek a vendéglátásban. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 403-411
Bene Zsuzsanna. Hagyományok újragondolása a magyar gasztronómiában a narancsbor példáján keresztül. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 412-420
Krizl Edit. A pálinkaturizmus kihasználatlan lehetőségei. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 421-432
Lachin Namaz. Destination Brand Positioning: the case of Azerbaijan. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 434-440
Petra Putzer et al. Film, m arketing, tourism: can it work?. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 467-476
Pál Eszter et al. Examination of the Differences in Third-Place Food Consumption Across Different Age Groups. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 476-485
Hager Chaker et al. Competitiveness of Green Hotels in Tunisia. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 495-502
Nicholas Imbeah. Perceptions of tourist safety at Cape Coast - Elmina - Kakum national park destination in Ghana. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 503-511
Katalin Ásványi et al. Presence of the tradition as a value in the festival tourism. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 512-519
László Kökény et al. How does personality influence leisure time consumption?. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 520-530
Idézők (2)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-02-09 07:00
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás