mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai
Piskóti, István [Piskóti, István (marketing), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (ME / GTK)
;
Nagy, Szabolcs [Nagy, Szabolcs (Gazdálkodástudomá...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (ME / GTK)
;
Nagy, Katalin [Nagy, Katalin (turizmus), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (ME / GTK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, Magyarország, 411 p.
2022
Konferencia:
Transzformatív marketing : EMOK XXVIII. Nemzetközi Konferencia 2022-08-23 [Miskolc, Magyarország, Hernádvécse, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 33316887
ISBN:
9789633582763
Teljes dokumentum:
https://emok.hu/hu/component/docs/c-23:transzformativ-marketing?format=pdf
Fejezetek
Bundság Éva Szabina. Sajátos szegmensek beazonosítása kerékpározók körében. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. ISBN: pp. 173–184.
Huszár Sándor et al. Védőoltások, mint márkák? – A védőoltások megítélése a fogyasztói kutatások szemszögéből. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. ISBN: pp. 69–79.
Piskóti István. Előszó. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 8-9
Moreno Frau et al. Agri-food firms’ attitude toward digital data exploitation in the product development.. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 12
Katona Ádám et al. Customer involvement and innovation outcomes: A systematic literature review.. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 13
Kasza-Kelemen Kata et al. Resident satisfaction and place attachment. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 14
Markos-Kubjus Éva et al. University students’ visual self-reflections about their experiences of emergency virtual learning.. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 15-16
Józsa László et al. Megértés és elfogadás a nemzetközi üzleti világban – A kommunikációs kultúra eltérései Közép-Európa és Délkelet-Ázsia viszonylatában. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 20-29
Gombos Nóra Julianna et al. A magyarországi lakossági bankszektor márkaarchetípusainak és banki termékekeinek fogyasztói preferencia vizsgálata. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 30-41
Nagy László. A neuromarketing szerepe az átalakuló marketingben. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 42-48
Honti Tamás. Populizmus mint politikai marketingstratégia: marketingstratégiaalkotási lehetőségek a politika piacán. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 50-58
Mátyás J. Termékpolitika és márkadöntések a marketingben - A jó márkanév mint piaci sikertényező. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 59-68
Tamás Róbert et al. Felhasználói élmény és szolgáltatásminőség észlelése banki mobilapplikációk online értékelései alapján. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 80-81
Kisfürjesi Nóra et al. Hozzáférés alapú fogyasztás penetrációja tinédzserek körében Magyarországon. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 83-92
Agárdi Irma et al. A bolti önkiszolgáló technológiák fogyasztói elfogadása és a kiskereskedő iránti lojalitás. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 93
Szemere Dorottya et al. Fogyasztói igények vizsgálata egy közösségi megosztásos innovatív termék bevezetése során. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 94-106
Simay Attila Endre et al. Mi a reklám etikai felelőssége? – Rövid szakirodalmi áttekintés a felelősség és önszabályozás kérdéseiről. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 110
MAKSIMOVIC ÁGNES et al. A non consumption és az anti consumption kifejezések nemzetközi kutatási trendjei. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 112-113
JAKOPÁNECZ ESZTER et al. Tudatos vásárlói csoportok egy hazai kiskereskedelmi áruházlánc esetén. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 114-124
Nagy Szabolcs. Az egyetemi fenntarthatóság hallgatói észlelésének mérése. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 128
Halász Ágnes et al. Szisztematikus irodalomelemzés a felsőoktatásban megszervezett online oktatás technológia-elfogadását befolyásoló tényezőkről. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 142-151
Horváth Dóra et al. Transzformatív marketingoktatás: A tervezői párbeszéd katalizátor szerepe a tartalmi és formai döntéshozatalban. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 152-153
Kun András István et al. A Dunning–Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 154-155
NÉMETH PÉTER et al. A fiatalok szabadidős közösségválasztásainak háttere. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 158-159
Molnár Anna et al. A fogyasztói magatartás változása a COVID-19 járvány idején : Helyzetkép két szomszédos országban. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 160-172
Huszár Sándor et al. „Mutasd a maszkod, megmondom ki vagy” - a fogyasztó-termék kötődés vizsgálata maszkhasználat esetén. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 185-193
Ujházi Tamás et al. Önvezető járművekkel szembeni fogyasztói preferenciák vizsgálata tényleges próbautat követően. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 194-195
Piskóti István et al. Slow és turizmus - a kisvárosfejlesztési alternatíva!?. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 198
Molnár-Csomós Ilona et al. A turizmus lakhatási jóllétre (residential well-being) gyakorolt hatása Budapest Erzsébetvárosban. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 199-209
Boros Kitti et al. Virtuális és jelenléti üzleti rendezvények vizsgálata az egyetemi hallgatók véleményének tükrében. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 210-224
Gerdesics V et al. Ország (márka)sokk – mi lesz veled, ukrán országimázs?. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 225-233
Varga Ákos et al. Tengerparti és hegyvidéki nyaralások iránti implicit és explicit preferenciák vizsgálata. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 234
Marien Anita et al. A magyar nagyvárosok turisztikai teljesítménye és online marketingkommunikációja közötti kapcsolat. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 235-243
Kiss Marietta et al. Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 246-247
Lendvai Edina et al. Az Abonett Kft bio- és gluténmentes termékeinek fogyasztása – egy kérdőíves felmérés tükrében. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 252-261
Szigeti Szilárd et al. Vény nélküli (OTC) gyógyszereket és étrendkiegészítőket vásárlók információ-forrásainak és jövedelmi helyzetüknek vizsgálata Magyarországon és Szlovákiában. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 262-275
Vereckei-Poór Bence et al. Fenntarthatóság és mobilitás dilemmái az elektromos autózás példáján. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 277-286
Bihariné Kalászdi Beáta. A fogyatékossággal élők társadalmi inklúziójának kérdései – szakértői interjúk alapján. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 289-299
Cservék Judit et al. Érzelmek aktiválódási folyamata, avagy a mozgósítás vagy elkerülés irányába ható érzelmek mérése PrEmo technika alkalmazásával. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 302-312
Papp Adrienn. Az együttműködések jelentőségének megerősödése – a beszállítói innovációs érték. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 314-322
LÁZÁR ERIKA et al. Játékosított kérdőívek hatékonyságának mérése. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 323-323
Pataki-Bittó Fruzsina et al. Vizuális adatok feldolgozása DFA (Design Format Analysis) alkalmazásával. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 324-335
Papp-Váry Á et al. Az innováció marketingkommunikációja a Z-generáció körében. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 336-345
Gorka-Focht M. Paradigmaváltás a hazai filmmarketingben – A filmkommunikáció elméleti megközelítése. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 348-357
Gorka-Focht Máté. Paradigmaváltás a hazai filmmarketingben – A filmkommunikáció elméleti megközelítése. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 348.-357.
Somosi Zoltán et al. A hagyományos és az online szegmentálási lehetőségek összevetése, különös tekintettel a közösségi média oldalak és online hirdetési rendszerek gyakorlatában. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 358-370
Komár Zita et al. Reklámretorikán innen és túl: Médiatudatosság és retorikai érzékenység a marketingkommunikációban. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai p. 371
Fehér Márton. Influencer marketing hatása a Z generációra a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának hallgatói esetén. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 372-379
Boros Henrietta Mónika. Kvantitatív kutatás az egyetemisták egészségérzetéről és a tudatos táplálkozásban használt információforrásaikról. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 382-390
Táskai Ottilia et al. Az egészségtudatosság és az étrend-kiegészítő fogyasztás összefüggéseinek vizsgálata női fogyasztók körében: Feltáró kutatás. (2022) Megjelent: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai pp. 395-406
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-05-21 23:40
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás