Defining Service Quality Attributes at Different Levels of Operation in Higher Education Institutions: How Could the Service Quality Perceptions of Students Contribute to a Better Understanding of Improvement Directions?

Surman, Vivien [Surman, Vivien (vállalkozás-gazda...), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK); Tóth, Zsuzsanna Eszter [Tóth, Zsuzsanna Eszter (Gazdálkodás- és s...), szerző] Menedzsment és Üzleti Jog Tanszék (ELTE / GTK); Danó, Györgyi [Danó, Györgyi (marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)

Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: C nemzetközi
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2024-12-08 21:59