mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Defining Service Quality Attributes at Different Levels of Operation in Higher Education Institutions: How Could the Service Quality Perceptions of Students Contribute to a Better Understanding of Improvement Directions?
Surman, Vivien [Surman, Vivien (vállalkozás-gazda...), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)
;
Tóth, Zsuzsanna Eszter [Tóth, Zsuzsanna Eszter (Gazdálkodás- és s...), szerző] Menedzsment és Üzleti Jog Tanszék (ELTE / GTK)
;
Danó, Györgyi [Danó, Györgyi (marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)
Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent:
ZAGREB INTERNATIONAL REVIEW OF ECONOMICS AND BUSINESS 1331-5609 1849-1162
25
(S1)
pp. 1-15
2022
Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: C nemzetközi
Azonosítók
MTMT: 33297730
DOI:
10.2478/zireb-2022-0021
WoS:
000898129900001
Idézők (7)
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-08 21:59
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás