mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Infodidact 2022
Szlávi, Péter [Szlávi, Péter (Programozásmódsze...), szerk.]
;
Zsakó, László [Zsakó, László (Matematika-inform...), szerk.] Média- és Oktatásinformatika Tanszék (ELTE / IK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Webdidaktika Alapítvány, Budapest, Magyarország, 299 p.
2023
Konferencia:
INFODIDACT 2022 2022-11-24 [Zamárdi, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 33271403
ISBN:
9786158060868
Teljes dokumentum:
https://people.inf.elte.hu/szlavi/InfoDidact22/Infodidact2022.pdf
Szakterületek:
Oktatástudomány
Fejezetek
Sarmasági Pál György. Tehetség targeting. (2023) Megjelent: Infodidact 2022
Visnovitz Márton et al. Agent JS – Ügynökvezérelt programozás JavaScripttel. (2023) Megjelent: Infodidact 2022
Bakonyi Viktória et al. Új kihívások pandémia után. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 1-10
Dienes Nikolett et al. Játékkal tanulni, tanulással játszani: tapasztalatok az első középiskolai élményinformatikai táborunkról. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 1-14
Pánovics János et al. A ProgCont rendszer jelene és jövője. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 1-6
Veronika Stoffová et al. Robotépítés és robotprogramozás virtuális környezetben. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 p. 1
Abonyi-Tóth Andor. CANVAS LMS használata az ELTE képzéseiben – oktatók támogatása, tapasztalatok. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 7-17
Bernát Péter. Négyzetrácsalapú akciójátékok programozása a Scratch-ben. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 29-41
Biró Csaba et al. Milyen kérdéseket vet fel az oktatás területén a kvantumszámítógépek megjelenése?. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 43-58
Gaál Bence et al. Alternatívák a LEGO EV3 helyettesítésére, az újgenerációs Mindstorms és a Stem:Bit készletek használata az oktatásban. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 73-90
Kiss Ádám et al. Attiny13A mikrovezérlő használata C++ szintaktikák oktatásában. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 91-99
Korom Szilárd et al. A rendszerszintű gondolkodás fejlesztésének oktatásmódszertani lehetőségei az informatika oktatásban. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 101-115
Kovácsné Pusztai Kinga. Videók az oktatás szolgálatában. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 117-126
László Vilmos Csongor et al. Alapvető számolási készségek tesztelése papíron és táblázatkezelőben. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 127-140
Osztián Pálma Rozália et al. Doodling és algoritmika. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 141-162
Pluhár Zsuzsa. BitHÓDítás interaktív megvalósítás tapasztalatai. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 169-174
PŠENÁKOVÁ Ildikó et al. Elektronikus tananyag és tananyagelemek használata az általános iskola alsó tagozatán. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 179-188
Rumbus Anikó et al. A digitális tanrend tapasztalatai Magyarországon a Covid 19 ideje alatt. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 191-196
Szabó Dávid et al. Valósidejű grafika a videojátékokban. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 213-222
Szalayné Tahy Zsuzsanna. Teaching Python Considered Harmful? - A strukturált programozás Python nyelven tanítása káros. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 223-247
Törley Gábor et al. Adatvédelem és információbiztonság oktatási kérdései a 2020-as NAT tükrében. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 249-261
Somogyi Anikó et al. BBC micro:bittel vezérelt kinematikai mérések kiértékelése MS Excel-bővítménnyel. (2023) Megjelent: Infodidact 2022 pp. 281-299
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-11-17 13:47
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás