mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén
Magyar nyelvű Tudományos
Megjelent: , Győr, Magyarország
2022
Konferencia:
XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-, humán- és társadalomtudományok területén 2022-11-10 [Győr, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 33225715
Teljes dokumentum:
https://ak.sze.hu/images/Ap%C3%A1czai%20napok/XXVI_Apaczai_napok_program_absztrakt_fuzet_2022_.pdf
Fejezetek
Balogh Evelin. Óvodás és kisiskolás korú gyermek magatartási problémáinak kezelési lehetőségei a viselkedésterápiás módszerek alkalmazásával. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén pp. 89/3-89/3
Jászi Éva et al. Tanítók és gyógypedagógusok együttműködésének lehetőségei az inklúzió megvalósításában. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 57/2
Láng Éva. A tánc szerepe, lehetőségei és létjogosultsága a testnevelésben az első NAT kidolgozásától napjainkig.. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén
Keséné Bohácsi Beáta. A munkaerő-piac változásai 2019-2022 között – avagy a vállalati és kormányzati stratégiák, megoldások. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 28
Nemeskéri Zsolt et al. OVHR modell a vizsgálata a magyarországi közműszolgáltatóknál. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén pp. 29-29
Horváth Nóra. A szómaesztétika harmincéves múltja, jelene és jövőbeni kilátásai. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 31
Horváth Nóra et al. Tematikus játszóterek mint közösségi terek a 21. században. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 36
Révész-Kiszela Kinga et al. Tanköteles korú óvodás gyermekek iskolakészültségének vizsgálata a mozgás és viselkedés szempontjából. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 40
Rostáné Riez Andrea. A szociális vezető/tovább-képzés új perspektívái. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 53
Iskolai ünnepségek tanár szakos hallgatók véleményének tükrében. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén pp. 57-57
Horváth László. A képesség formálás és hasznosítás dinamikája a pedagógusképzésben. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 58
Kovácsné Tóth Ágnes et al. Merre tovább? Avagy a védőnői pálya választása.. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén pp. 58-58
Hatos Hajnalka. Egy győri technikum és testvériskoláinak duális kapcsolati hálója. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 61
Hercz Mária. Kutatásmódszertan tanítási dilemmák és lehetőségek. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 62
Pozsonyi Ferenc. Úton a tanító szakos hallgatók pszichés jóllétének megismerése felé. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 63
Kulcsár Nárcisz. Újratervezés a tanulásban? A hallgatói önértékelés és a teljesítmény kapcsolata a műszaki felsőoktatásban. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 64
Huszthy Viola. Az autonómia kölcsönössége: A nyelvtanulói autonómia fejlesztésének megjelenési formái a felsőoktatásban - Kvalitatív pilot kutatás a Budapesti Corvinus Egyetem Idegennyelvi Oktató és Kutatóközpont nyelvtanárainak részvételével. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 66
Nagy Ádám et al. A glioblastoma legújabb célzott terápiás megközelítései.. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén pp. 72-72
Egresi Katalin. A digitális világ etikai problémái. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén pp. 80-88
Vida Gergő et al. Tradíció és hazafiasság: A japán nőnevelés egy szegmense 1837 és 1868 között. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén p. 82
Horváth Imre. Evangéliumi parabolák - Hermeneutikai kihívások. (2022) Megjelent: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén pp. 99-105
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-07-11 10:36
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás