A hazai kis- és középvállalkozások innovációs gyakorlata

Gódor, Zoltán [Gódor, Zoltán (Stratégiai menedz...), szerző] Vezetés és Stratégia Tanszék (BCE / VI)

Magyar nyelvű Könyvfejezet (Könyvrészlet) Tudományos
    Azonosítók
    • MTMT: 3321087
    • CorvinusKutatasok: 3312
    kutatás fókuszában a hazai kis- és középvállalkozások értékinnovációs gyakorlatának vizsgálata áll. A fő kutatási kérdés, hogy a hazai kkv-k vezetése épít-e a látens fogyasztói igények feltárására és potenciális kielégítésére, mint a versenyelőny szerzésének egyik legbiztosabb forrására elméleti szakértők szerint. Korábbi kutatási tapasztalatok azt mutatták, hogy a gazdasági világválság hatására a kkv-k épp az innovációs tevékenységek visszaszorításával, a bevált gyakorlatokra koncentrálva próbálták átvészelni a nehéz időszakot, A jövőt azonban fel kell építeni, amihez az innováció elengedhetetlen. Aktuális tehát a kérdés, hogyan változott ez az elmúlt években. Van-e pozitív példa érték innováló vállalatra? Ez alapján fogalmazódott meg a kutatási hipotézis, amely megválaszolása a kutatás fő pillérét is képezi: azon felsővezetők, akik törekszenek és képesek a látens fogyasztói igények kielégítésére, sikeresebbek azoknál, akik ezt nem teszik.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2025-05-24 08:38