A tanulmány alapvető célja az az elektromobilitás által kiváltott vevői igények változásának
nyomonkövetése. A károsanyag-kibocsátás csökkentésének igénye markánsan fogalmazódik
meg azonban a felhasználók, potenciális felhasználók, és elzárkózók nagy része nem
rendelkezik megbízható szakszerű információkkal a kérdésben. A vevői igények alakulása
mindenkor a személyes attitűd részeként van jelen. A vevőkiszolgálás folyamata során
a felmerülő kérdések jelentős mértékben megválaszoltalanok maradnak. A vevők kinyilvánított
igényei jelenleg nem teljesülnek maradéktalanul. A rejtett igények szempontjából számos
nyitott kérdés kerül felszínre annak
ellenére, hogy a gyártók saját megítélésük szerint törekszenek a vevőkiszolgálás maximalizálására.
A minőségi gyártás alapelvei bizonyíthatóan meghatározzák az iparág jövőjét azonban
az elektromobilitás térnyerése számos aspektusból szemlélve bizonytalan.