mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Consumer Segments According to Their Perception of the Value of Money after the Coronavirus Pandemic from the Financial Literacy Aspect
Mónika, Garai-Fodor [Garai-Fodor, Mónika (Marketing, fogyas...), szerző] Marketing és Üzleti Tudományok Intézet (ÓE / KGK)
;
Ágnes, Csiszárik-Kocsir [Csiszárik-Kocsir, Ágnes (gazdálkodás- és s...), szerző] Közgazdaságtudományi és Pénzügyi Intézet (ÓE / KGK)
Angol nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Szakál Anikó. 26th IEEE International Conference on Intelligent Engineering Systems, INES 2022: Proceedings. (2022) ISBN:9781665492089; 9781665492096; 9781665492102
pp. 193-197
Azonosítók
MTMT: 33047297
DOI:
10.1109/INES56734.2022.9922621
Scopus:
85141827360
Egyéb URL:
https://ieeexplore.ieee.org/document/9922621
Teljes dokumentum:
https://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=9922621
Egyéb URL:
http://www.ines-conf.org
Egyéb URL:
http://www.ines-conf.org/ines-conf/2022index.html
Idézők (3)
Idézett közlemények (6)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-05-18 21:01
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás