Turisztikai információgyűjtés és élménymegosztás a közösségi média korában

Iványi, Tamás [Iványi, Tamás (Marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)

Magyar nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 1587-0928 22 (2) pp. 46-54 2022
  • X. Földtudományok Osztálya: A
  • Regionális Tudományok Bizottsága: B hazai
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: D hazai
Szakirodalomban gyakran hivatkozott források bemutatásával a tanulmány arra világít rá, hogy a közösségi média egyre intenzívebb használatának köszönhetően, illetve az utóbbi években az online turisztikai közvetítő, ár- és ajánlat-összehasonlító keresők segítségével, hogyan kapcsolódik össze a turisztikai fogyasztói folyamatban az utazási döntést és az utazást megelőző szakasz az utazást követő szakasszal. A szakirodalom számos modellt ismer a fogyasztói magatartás, illetve a közösségimédia-használat marketing szempontú elemzésére. Az irodalmi áttekintés célja többek között az, hogy ezen modellek turisztikai célú utazásokra való adaptálásának lehetőségeire is rávilágítson, valamint, hogy kiindulópontot nyújtson a turisztikai folyamatokat kutatók és a turizmus területén működő vállalkozások, TDM szervezetek számára az élménymegosztás és a fogyasztók által létrehozott tartalmak jobb megismeréséhez.
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2025-02-17 02:37