mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
"A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés"
Makkos, Anikó [Makkos, Anikó (Fordítástudomány), szerk.] Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék (SZE / AK)
;
Kecskés, Petra [Kecskés, Petra (regionális tudomá...), szerk.] Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék (SZE / AK)
;
Boldizsár, Boglárka [Boldizsár, Boglárka (Nyelvtudomány, Ne...), szerk.] Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék (SZE / AK)
Magyar és Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar, Győr, Magyarország
2022
Konferencia:
XXV. Apáczai-napok Tudományos Konferencia: A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés 2021-11-04 [Győr, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 32928468
ISBN:
9789637287329
Teljes dokumentum:
https://lib.sze.hu/downloadmanager/index/id/12262/m/11386
Fejezetek
Horváth Patrícia et al. A lean módszertan alkalmazásának lehetőségei irodai környezetben. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 8-18
Tóth-Nagy Csaba et al. TRL – Az Embersuttogó Ló, ló asszisztálta képzésekben alkalmazott kapcsolatértékelő módszer. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 29-39
Rákosi Szabolcs et al. Science centerek tevékenységeinek vonzáskörzete és területfejlesztési hatásai. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 51-59
Szabó Péter. Linnétől de Chardin-ig – egy pályázat tapasztalatai. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 51-56
Eged Alice. Célpontban a Götze-fivérek Adalékok a nemzetiszocialista Németország jogalkotásához. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 78-85
Homor Péter. Csősziskolától a technikumig: Alsó- és középfokú erdészeti szakoktatás Magyarországon 1883–1950 között. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 86-95
Horváth Nóra. A spirál motívumának feltűnései Frenák Pál művészetében. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 96-103
Kmeczkó Szilárd. A táj és a kocsma: Megjegyzések Talamon Alfonz posztumusz művének fikciós világához. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 104-110
Pápai Fruzsina Menta et al. A győri Napóleon-ház jövője: Javaslat az épület örökség alapú fejlesztéséhez. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 111-118
Szoboszlai-Kiss Katalin. Migráció a fényes athéni demokrácia korában. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 119-128
Varga Balázs. A Trianon utáni (1922-1923-as) határkiigazítások tálalása a korabeli országos sajtóban. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 130-139
Berek Sándor. Cigány/roma reprezentációk Magyarországon a Vasárnapi Ujságban az 1890-es évek végén. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 140-149
Huszka Péter et al. Tények és gondolatok a Covid–19 járvány harmadik hullámának közösségi, gazdasági és egészségügyi vonatkozásairól. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 150-159
Lanczendorfer Zsuzsanna. Tízéves a Kulturális mediáció mesterszakunk. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 160-174
Makkos Anikó. A népmese mint hagyomány értelmezése, tudásmegőrző és -átadó szerepének vizsgálata. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 175-181
Paál Zsuzsanna. Inspiráló tárgyak. A győri Fruhmann-kályhagyűjtemény kultúraközvetítő modellje. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 183-198
Fazekasné Fenyvesi Margit. Olvasástanítás fonomimikával. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 222-233
Szabóné Pongrácz Petra. Szegregált oktatáson át vezető életutak. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 233-239
Varga Szabolcs. A szupervízió mint a (gyógy)pedagógusi önreflexió egyik lehetséges eszköze. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 240-247
Dőryné Zábrádi Orsolya et al. A pandémia hatása a helyesírási készség alakulására – első évfolyamos tanító és gyógypedagógus hallgatók kompetenciájának összehasonlítása. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 249-259
Görcsné Muzsai Viktória. Egy antológia margójára. 20 év−50 tanulmány: kutatási keretek és témák, módszertan és eredmények. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 260-271
Csapóné Horváth Andrea. A kommunikáció jelentőségéről a rekreáció mesterképzésben. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 272-279
Mátyás Judit. A Steve Jobs-siker titka. Történetmesélés a marketingkommunikációban. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 280-288
Benkei-Kovács Balázs et al. Organizational culture and work-based learning in Japanese, German, and American multinational companies. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 290-298
Bakhyt Aubakirova. Trilingual education in Kazakhstani Higher Education: from the theory to the empirical research. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 299-307
Imre Gabriella Regina et al. Lehet-e India az új Kína?. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 308-320
Lakosy Dóra et al. Nemzeti és szervezeti kultúrák összefüggései. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 321-327
Boldizsár Boglárka et al. A Covid–19 koronavírus járványhelyzet értékelméleti és interpretációs vonatkozásainak vizsgálata győri egyetemisták körében. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 329-339
Gaálné Szabó Edith. Családon belüli idősgondozás problémái változó világunkban. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 341-350
Szirmai Éva. A Szabad Egyetemtől a #freeuniversity-ig: Hallgatói és oktatói aktivitás az offline és online térben. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 351-367
Tóth Péter et al. Lakóhelyi elégedettség és életminőség kapcsolata Győr városrészeiben. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 367-381
Balogné Vincze Katalin. A hit- és erkölcstanoktatásban rejlő sajátos pozitív pedagógiai lehetőségek a hittankönyvi feladatok tükrében. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 383-390
Czabaji Horváth Attila. A szeretet pedagógiája a háború embertelenségében. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 391-399
Czeglédi Sándor. „Ha Széchenyi nincs, őt illeti a legnagyobb magyar titulusa.” Fáy András egyház- és oktatáspolitikai nézetei. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 401-407
Kőnig-Görögh Dóra et al. Több mint tábor, szülői nézet. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 407-416
Pálkuti Anikó. A Regula Benedicti és a Z-generáció. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 417-427
Joó Anikó. A lezárás alatti online oktatás tapasztalatai a Debreceni Református Hittudományi Egyetemen. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 437-446
Kertész Tamás. Játékos-konstruktivista-mozgásalapú matematikatanulás. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 448-455
Konczos Csaba et al. Fittebbek-e a tanulók a NETFIT mérések bevezetése óta? A NETFIT mérések országos eredményeinek összehasonlító elemzése. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 455-461
Kórus Péter et al. Hagyomány és fejlődés a matematikatanításban – a múltból táplálkozó matematikafeladatok. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 462-469
Mészáros Attila. A Riemann–Thomann modell pedagógiai kommunikációs vetülete. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 470-480
Bagota Mónika et al. Félreértés vagy megértés?. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 481-492
Petzné Tóth Szilvia et al. Digitális kompetencia fejlesztése Bee-bot robotokkal. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 494-503
Sherwin Helen. CLIL in Hungarian bilingual schools: Problems and solutions. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 504-514
Horváth Dorottya. Az égig érő fa tetején. A mesék és a személyiség kapcsolódási pontjainak elemzése. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 516-527
Lőrincz Ildikó et al. A helyidentitás vizsgálata öröm-bánat térképpel magyarországi és ausztriai iskolások körében. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 528-539
Koós Ildikó et al. A szövegalkotási képesség fejlesztése Sztorikocka segítségével 9 - 10 év közötti korosztályban. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 538-549
Zsiray Barbara et al. A szövegalkotási képesség fejlesztése Sztorikocka segítségével 9–10 év közötti korosztályban. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 538-549
Kurucz Anikó. Az irodalomértelmezés mediális aspektusai a kortárs gyerekirodalom-kutatásban. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 550-558
Márkus Éva et al. A német célnyelvi fejlesztés támogatásának lehetősége a papírszínház pedagógiai alkalmazásával. Felmérés német nemzetiségi óvodapedagógusok körében. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 559-568
Kaszalik Zita. A köznevelés reagálása a 21. század kihívásaira az Erasmus+ és a Határtalanul! programon keresztül. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 571-577
Kövecsesné Gősi Viktória. Kreatív módszertani megoldások Kamishibai Papírszínházzal. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 586-592
Idézett közlemények (3)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-06 11:09
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás