mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Defining service quality attributes at different levels of operation in higher education institutions: How could the service quality perceptions of students contribute to a better understanding of improvement directions?
Surman, Vivien [Surman, Vivien (vállalkozás-gazda...), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)
;
Tóth, Zsuzsanna Eszter [Tóth, Zsuzsanna Eszter (Gazdálkodás- és s...), szerző] Menedzsment és Üzleti Jog Tanszék (ELTE / GTK)
;
Danó, Györgyi [Danó, Györgyi (marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)
Angol nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Mališ Sanja Sever. Odyssey Conference: Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business. (2022)
pp. 916-927
Azonosítók
MTMT: 32899495
Szakterületek:
Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-05 12:13
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás