Defining service quality attributes at different levels of operation in higher education institutions: How could the service quality perceptions of students contribute to a better understanding of improvement directions?

Surman, Vivien [Surman, Vivien (vállalkozás-gazda...), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK); Tóth, Zsuzsanna Eszter [Tóth, Zsuzsanna Eszter (Gazdálkodás- és s...), szerző] Menedzsment és Üzleti Jog Tanszék (ELTE / GTK); Danó, Györgyi [Danó, Györgyi (marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)

Angol nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
    Azonosítók
    • MTMT: 32899495
    Szakterületek:
    • Közgazdasági és gazdálkodástudományok
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2024-12-05 12:13