mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Kerülő, Judit [Kerülő, Judit (Szociológia), szerk.] Társadalom- és Kultúratudományi Intézet (NYE)
;
Jenei, Teréz [Jenei, Terézia (Nyelvtudomány, Ne...), szerk.] Tanítóképző Intézet (NYE)
;
Gyarmati, Imre [szerk.]
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, Magyarország, 636 p.
2017
Konferencia:
XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia 2017-11-09 [Nyíregyháza, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 3288733
ISBN:
9789635088638
Teljes dokumentum:
http://edu.u-szeged.hu/ttkcs/sites/default/files/uploads/files/news/onk_2017_absztraktkotet.pdf
Fejezetek
Bálint Krisztián et al. Insights of university students from Hungary regarding bitcoin and its security. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Tóthné Aszalai Anett. A kommunikációs stílus megismerése dadogó gyermekeknél. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 305. o
Inántsy-Pap Ágnes. A nem saját felekezetük szerinti egyházi iskolát választók döntésének lehetséges motivációi. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 22-22
Benedek András. A nyitott tartalomfejlesztés pedagógiai lehetőségei és oktatáselméleti összetevői. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 26-27
Benedek András. A nyitott oktatásfejlesztés hatása a pedagógiai innovációra. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 27-28
Feketéné Szakos Éva et al. Egy nyitott tananyagfejlesztői pedagógus-továbbképzés konceptuális kerete. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 28
Horváth Cz János. A tartalomfejlesztés új lehetősége: mikrotartalomak nyitott struktúrákban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 29-30
Vámos Tibor et al. Sysbook, mint lehetőség a nyitott fejlesztésre, a pedagógus továbbképzés támogatására. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 30-30
Szabó József et al. Az esport játékok. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 36
Kristóf Zsolt. Az eSport képességrendszere. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 37
Buda András et al. Esport és a középiskolások. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 39
Benkei-Kovács Balázs. A Szakképzési Híd programok hatásvizsgálatának empirikus kutatási eredményei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 42-42
Csíkos Csaba. Új középfokú intézménytípus: Pedagógusok és diákok nézetei a szakgimnáziumról. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 43-43
Rausch A. Szakgimnáziumi pedagógusok digitális pedagógiai nézetei és eszközhasználata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 44-44
Dancsó Tünde. A Komplex Alapprogram bevezetése a köznevelési intézményekben – A köznevelés módszertani megújítása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentése céljából. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 45-45
Dancsó Tünde. A Komplex Alapprogram pedagógus-továbbképzési rendszere. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 46-46
K Nagy Emese. A korai iskolaelhagyás mérséklését támogató programok és kutatások. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 47
Révész László. A komplex alapprogram iskolafejlesztő módszerei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 49
Nagy Gyula. A neveléstudomány kutatási tendenciái a Magyar Pedagógia negyed évszázadának tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 53-53
Nahalka István. Mit üzennek az OPKM tárgyszavai?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 55-55
Endrődy-Nagy Orsolya. IKONOGRÁFIA, MINT KUTATÁSI MÓDSZER A NEVELÉSTUDOMÁNYBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 56-56
Endrődy-Nagy Orsolya. GYERMEKKORTÖRTÉNETI IKONOGRÁFIA – KÍSÉRLET EGY ÚJ TUDOMÁNYTERÜLET DEFINÍCIÓJÁRA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 57-57
Somogyvári Lajos. Politikai ikonográfia a konszolidálódó Kádár-korszakban: A "nevelők nevelése" a magyar pedagógiai újságokban (1959-1970). (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 59-59
Támba Renátó. Gyermekkor és tragikum a műcsarnoki festészetben a dualizmus utolsó negyedszázadában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 60-60
Engler Ágnes. Nevelés a családban, oktatás a családról. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 61
Bocsi Veronika. Súlypontok és perifériák: Pedagógusok értéktereinek vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 62
Engler Ágnes et al. Társas elköteleződés és szakmai karrier. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 63
Jancsák Csaba. Család és a kollektív emlékezet. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 64-64
Kerülő Judit. AZ ÓVODÁK HATÁSA AZ ISKOLAVÁLASZTÁSRA EGY KELET-MAGYARORSZÁGI VIZSGÁLAT ALAPJÁN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 65
Dárdai Ágnes. TANKÖNYVPOLITIKAI SZEMPONTOK A TANKÖNYVEK, TANKÖNYVSZERZŐK, TANKÖNYVENGEDÉLYEZŐ HATÓSÁGOK TÖRTÉNETÉNEK KUTATÁSÁBAN: Szimpózium-összefoglaló. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 66
Albert Gábor. KEGYVESZTETT TANKÖNYVSZERZŐK A KÉT HÁBORÚ KÖZÖTT MAGYARORSZÁGON ÉS SZOVJET-OROSZORSZÁGBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 67
Molnár-Kovács Zsófia. Tankönyvbírálat és tankönyv-engedélyezés a dualizmus időszakában: A korabeli hazai tankönyvi rendeletek feltáró elemzésének tapasztalatai. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 68
Márhoffer Nikolett. A TANKÖNYVMINŐSÍTÉS INTÉZMÉNYRENDSZERE MAGYARORSZÁGON 1989-TŐL 2017-IG. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 69
Méreg Martin. AZ OLVASÓKÖNYVEK SZEREPE A TERMÉSZETTUDOMÁNYOS ISMERETEK KÖZVETÍTÉSÉBEN A 19. SZÁZADI NÉPISKOLÁKBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 70
Fehérvári A. Innovációk a közoktatásban: Szimpózium-összefoglaló. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 72
Fazekas Ágnes. A tanulási környezetet érintő újítások születése és térhódítása. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 74-74
Lénárd S et al. A vezetés, a szervezet szerepe a pedagógiai innovációkban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 74-74
Sági Matild. Az iskolai jellemzők és az iskolai innováció közötti ok-okozati összefüggések. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 75-75
Széll K. Innováció és eredményesség az alacsony státuszú iskolákban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 76
Bodó Márton et al. Az Iskolai Közösségi Szolgálat program tanulságai online diákkérdőívek tükrében 2016-2017. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 78-78
Szőcs Andor. Középiskolások és a diákmunka. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 83
Andl Helga et al. „ÉLETEMBEN ELŐSZÖR ÉLVEZTEM BARTÓKOT” – EGY KORTÁRS ÖSSZMŰVÉSZETI PROGRAM TAPASZTALATAI. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 84
Beck Zoltán. A NEVELÉS SZÍNTEREI A KORTÁRS ROMA KÉPZŐMŰVÉSZET NARRATÍVÁIBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 85
Jenei Teréz. KATICÁVAL A KIREKESZTÉS ELLEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 86
Dávid Mária et al. MOTIVÁCIÓS ÖSSZETEVŐK VIZSGÁLATA – KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A TANULÁSI ZAVARRAL KÜZDŐ DIÁKOK MOTIVÁCIÓJÁRA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 88-88
Fülöp M et al. Káros-e a versenyorientált iskolakultúra, jó hatású-e a versenyt kizáró iskolakultúra?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 89-89
Kunos Nóra. Az iskolai kiégés vizsgálata magyarországi reprezentatív mintán: Konferenciaelőadás. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 91-91
Sebestyén N et al. A versengő iskolai klíma hatása a diákok pszichés egészségére. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 92-92
Havasi Tamás. VIZUÁLIS MÉDIA KOMMUNIKÁCIÓ, SZAKMÓDSZERTANI KUTATÁS. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 94
Kovács Hajnalka. Vizuális kommunikáció-szakmódszertani kutatás. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 95
Györgyi Zoltán et al. A KiVa-program középosztályi környezetben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 97-97
Kállai Gabriella et al. A KIVA program bevezetésének első tapasztalatai egy hátrányos helyzetű gyerekeket nevelőbentlakásos iskolában.. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 98-98
Széll Krisztián et al. A KIVA program tapasztalatai egy dunántúli kistelepülési iskolában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 99
Bencze Rita. A LESSON STUDY-TÓL A MICROTEACHING LESSON STUDY-IG: KEZDETI TANULSÁGOK A DEBRECENI EGYETEM TANÁRKÉPZÉSÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 101-101
Endrődy-Nagy Orsolya. A LESSON STUDY RÉSZTVEVŐINEK PEDAGÓGUS- ÉS GYERMEKKÉPE. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 102-102
Győri János. A Japánból induló lesson study nemzetközi elterjedésének két figyelemre méltó vetülete. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 104-104
Erdei Luca Alexa et al. A doktori képzés innovációja egy nemzetközi közös képzési projekt keretében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 107
Horváth László et al. Innováció a magyar felsőoktatásban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 107
Kálmán Orsolya et al. A tanulás-tanítás innovatív esetei a hazai felsőoktatásban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 108-108
Kovács Zsuzsa et al. Doktoranduszok oktatói szerepben történő támogatásának innovatív lehetőségei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 110-110
Orsós Anna. „FÓKUSZBAN AZ AKÁCLIGET” – EGY ELFELEDETT KÖZÖSSÉG TÖRTÉNETE. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 111
Szücs-Rusznak Karolina. MIRŐL MESÉL A HALLGATÓI PORTFÓLIÓ?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 112
Trendl Fanni. TÁMOGATÓ TÉNYEZŐK VIZSGÁLATA HÁTRÁNYOS HELYZETŰ CIGÁNY/ROMA EGYETEMISTÁK ISKOLAI SIKERESSÉGÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 113
Híves-Varga Aranka. Az önsorsalakítás és a társadalmi felelősségvállalás fejlesztésének eszközei egy roma szakkollégiumban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 114
Török Balázs et al. Nemzetközi, nemzeti oktatás-informatikai szabályozások. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 117-117
Racsko Réka. Hazai digitális iskolafejlesztő programok. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 119
Habók Lilla et al. Közoktatás szereplőinek digitális felkészültsége. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 120-120
Lanszki Anita. Az IKT műveltség fejlesztése egy adaptált digitális kompetenciarendszer alapján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 121
Hüse Lajos. Questionaire of school life (QSL) – Az iskolai társas kirekesztés mérésére szolgáló új eszköz hazai bevezetése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 122
Ceglédi Tímea et al. Új irányok az iskolai élet kutatásában. A QSL kapcsolata a felzárkóztatással, az iskolai közös-ségi szolgálattal és a rezilienciával. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 124
Cséke Katalin. Kettős peremhelyzetben kárpátalján: lehet-e sikeres a roma tanulókat elkülönítve felzárkóztató iskolai modell?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 125
Hüse Lajos et al. A QSL kérdőív alkalmazhatóságának vizsgálata a HHH diákok iskolai életminőség és rizikómagatartása közötti összefüggések feltárásában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 126
Fejes József Balázs. Oktatási reziliencia a nemzetközi tudásszint-vizsgálatok tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 129
Hegedűs Roland. Hátrányos helyzetű és tradicionális tanulók elvárt értékeinek területi különbségei az Országos kompetenciamérés alapján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 131-131
Széll Krisztián. Eredményességet meghatározó szervezeti tényezők az alacsony státuszú iskolákban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 131
Híves-Varga Aranka. A rendszerváltás gyermekei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 132
Bacskai Katinka et al. Szakgimnáziumok működése két hátrányos helyzetű régióban.. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 134-134
Bácsné Bába Éva et al. Szakközépiskolások pedagógusképzésre irányuló tanulmányi motivációi. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 135
Engler Ágnes et al. A szakmai tanárképzés hallgatói rekrutációs bázisa. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 136
Hegedűs Roland et al. KÉPZÉSI PROFIL ÉS INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI MOTIVÁCIÓ GAZDASÁGI SZAKEMBEREK KELET-MAGYARORSZÁGI FELSŐFOKÚ KÉPZÉSÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 137
Kocsis Zsófia. Hallgatók a munka és a tanulás kettős vonzásában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 139-139
Gulyás Klára. Pedagógus nézetek vizsgálata roma származású gyermekek oktatásának-nevelésének kérdéskörében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 142-142
K Nagy Emese. A Komplex Instrukciós Program intézményi szintű bevezetésének a kérdései. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 142
Pálfi Dorina. Az osztálytermi státuszrangsorhoz tartozó pedagógusnézetek vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 143
Dévényi Anna et al. PÉCS8 – A TÖRTÉNELMI TUDÁS LÉTREHOZÁSÁNAK ÉS MEGOSZTÁSÁNAK HÁLÓZATELMÉLETI MODELLJE. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 145
Gyertyánfy András. A TÖRTÉNELEM TANANYAGÁNAK KIVÁLASZTÁSÁRA ÉS ELRENDEZÉSÉRE VONATKOZÓ ELMÉLETI MODELLEK. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 147
Gál Zita et al. A NEGORI kérdőív kidolgozásának folyamata, valamint az elkerülés és a negatív orientáció kapcsolata serdülőkorban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 150-150
Kasik László et al. Problémamegoldás az osztályteremben - tanórai megfigyelések tapasztalatai. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 152-152
Zsolnai Anikó et al. Néhány megküzdési stratégia fejlődése gyermekkorban – egy longitudinális vizsgálat eredményei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 153-153
Korom Erzsébet et al. A természettudományi tudás megalapozása gyermekkorban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 155-155
Radnóti Katalin. A gondolkodásfejlesztés lehetőségei az általános iskolai fizikaoktatásban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 156-156
Szívós Ádám et al. A kritikai gondolkodás és a fogászati egészségműveltség fejlesztésének összekapcsolása a biológia tanításában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 157-157
Z Orosz Gábor et al. Egy kutatásalapú kémia-foglalkozásterv kipróbálásának tapasztalatai. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 158-158
Borbély Szilvia. A TESTNEVELŐK MUNKAKÖZÖSSÉGÉNEK VÉLEMÉNYE A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS BEVEZETÉSÉRŐL, JELENLEGI HELYZETÉRŐL. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 160
Borbély Szilvia. Testnevelők munkaközösségének véleménye a mindennapos testnevelés bevezetéséről, jelenlegi helyzetéről. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 160
Fintor Gábor. ÉSZAK-ALFÖLDI FELSŐ TAGOZATOS TANULÓK SPORTOLÁSI SZOKÁSAI A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS BEVEZETÉSÉNEK IDŐSZAKÁBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 161
Kovács Karolina Eszter. Egészségtudatos magatartás a sport függvényében egy-egy debreceni középiskolában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 162
Kovács Klára et al. Kárpát-medencei hallgatók sportolási szokásai és ennek intézményi környezete a felsőoktatásban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 163
Pinczés Tamás. A tesnevelési órai élmények kialakításában szerepet játszó pedagógus attitűdök. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 164
Hegedűs Anita. Kulturális tanulás a makói kistérségben: esettanulmány. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 166-166
Kozma Tamás. Közösségi tanulás és társadalmi reziliencia. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 167-167
Márkus Edina. A nem formális tanulás térbeli megjelenései. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 168-168
Lesznyák Márta. Fókuszban a nyelvi közvetítői kompetencia és fejlesztése: szimpózium-összefoglaló. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 175-175
Lesznyák Márta et al. A nyelvi közvetítői kompetencia elemei hivatásos fordítók és tomácsok, valamint fordítóképzésben résztvevő hallgatók szemével. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 177-177
Macher Mónika et al. ANYANYELVI KÉSZSÉGEK ÉS FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK ATIPIKUS FEJLŐDÉSŰ GYERMEKEKNÉL: szimpózium-összefoglaló. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 179-179
Macher Mónika. Szótanulási folyamatok elemzése tanulásban akadályozott gyermekeknél. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 181
Havasi Ágnes et al. Kommunikációfejlesztés autizmus spektrum zavarban: A gyakorlat és ami mögötte van. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 182-182
Höfflerné Pénzes Éva et al. Tanulásban akadályozott tanulók idiómaértése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 183-183
Molnár György. GYAKORLATORIENTÁLT SZAKMÓDSZERTANI MEGOLDÁSOK ÉS LEHETŐSÉGEK A NYITOTT TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOGATÁSÁRA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 184-184
Biró Kinga. SZAKMÓDSZERTANI PARADIGMAVÁLTÁS A SZEMLÉLETFORMÁLÁSBAN – AZ ÉLMÉNYPEDAGÓGIA ÚJ DIMENZIÓI. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 185-185
Molnár György et al. ÚTKERESÉS A NYITOTT TANANYAGFEJLESZTÉSBEN – KORSZERŰ FELHŐALAPÚ MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK HATÁSA A NYÍLT FORRÁSKÓDÚ TANANYAGFEJLESZTÉSBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 187-187
Sós Tamás et al. A pályakezdő szakmunkásokkal kapcsolatos elvárások és a pedagógustársadalom kihívásai és lehetőségei napjainkban a korszerű tanulási környezetekben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 189-189
Nemes Gyöngyi. HÁTRÁNYOS HELYZET ÉS LEMORZSOLÓDÁS- EGY KÉSZÜLŐ TANANYAG A LEMORZSOLÓDÁSRA VESZÉLYEZTETETT, HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK SZÁMÁRA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 192
Vida Gergő. A LESZAKADÁS VIZSGÁLATA AZ SNI-S TANULÓK KÖRÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 193
N Tóth Ágnes. Diverzitásmenedzsment az oktatásban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 194-194
Gáspár Mihály et al. PEDAGÓGIAI MÓDSZEREK ÉS PSZICHOLÓGIAI IRÁNYZATOK KÖLCSÖNHATÁSA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 196
Holecz A et al. Az előhívás alapú tanulás hatásának vizsgálata felsőoktatásban részt vevők körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 196-196
Holecz Anita et al. AZ ELŐHÍVÁS ALAPÚ TANULÁS HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 197
Némethné Tóth Ágnes et al. Az adaptív oktatás humán kondíciói. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 197-197
Simon Katalin et al. A tanulói diverzitás hatása a tanári módszerpreferenciákra. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 198-198
Nagy Ádám. Ifjúsági munka a XXI század szociálpedagógiája?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 201-201
Sárkány Péter. Diszciplína, szakma, praxis: Közelítések a szociálpedagógia tudományfelfogásához. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 201-201
Trencsényi László. Szociálpedgógia és minőségbiztosítás. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 203-203
Hegedűs Szilvia. KISCSOPORTOS GYERMEKEK SEGÍTŐ JELLEGŰ VISELKEDÉSÉNEK VIZSGÁLATA SZITUÁCIÓS JÁTÉKOK SEGÍTSÉGÉVEL. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 206
Huszka Noémi. A tanító és a tanuló közötti kapcsolat vizsgálatának lehetőségei és befolyásoló tényezői. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 207-207
Nagy Krisztina. Az iskolai jóllét meghatározása a hazai és nemzetközi szakirodalom segítségével. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 208-208
Mrázik Julianna. METAREFLEXIÓ A NEVELÉSTUDOMÁNYI AKCIÓKUTATÁSBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 210
Nagy Péter. INTERKULTURÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ AZ OROSZ NYELVTANKÖNYVEKBEN: AKCIÓKUTATÁS TAPASZTALATAI EGYÉNI NYELVOKTATÁS SORÁN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 211
Németh András. Pedagógiai utópiák és életreform törekvések a két világháború közötti Magyarországon: Szimpózium-összefoglaló. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 213-213
Vincze Beatrix. Falumentő pedagógia reformok a népfőiskolai keretein belül. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 215-215
Földiné Irtl Melinda et al. A jóga magyarországi története a második világháború előtt. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 216-216
Fenyves Márk et al. ZENE- ÉS TÁNCPEDAGÓGIAI UTÓPIÁK. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 217-217
Komár Lajos et al. A teozófia hindu-buddhista gyökerei és kulturális hatásai a 20. század első felében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 217-217
Németh Balázs. Tudásmegosztás a Tanuló Város példáján keresztül. Szimpozium-összefoglaló. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 218
Kleisz Teréz. "Tanuló Város" -projekt, társadalmi inklúzió-értelmezések és eszközök. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 219
Kocsis Mihály. Inkluzív pedagógiai műhelyek a Tanuló Város Fesztiválon. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 220
Reisz Terézia. Terepmunka módszertani tapasztalatai. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 221
Fodorné Tóth Krisztina. Önszerveződő online tanulóközösségek kommuikációs mintái és a Tanuló Város lehetőségei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 222
Pál Balázs Gyula. A tranzitfoglalkoztatás szerepe az alacsony iskolai végzettségűek képzési, oktatási és fejlesztési jellemzőiben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 223
Dudok Fanni. A Magyar Királyi Ferenc József Tudományegyetem Bölcsészettudomány kar hallgatói összetétele 1930 és 1939 között. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 225-225
Fizel Natasa. Antiszemitizmus a Ferenc József Tudományegyetemen az 1930-as években. Hallgatói visszaemlékezés, mint forrás az egyetemtörténeti kutatásokban.. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 226-226
Nóbik Attila. Női oktatók a Ferenc József Tudományegyetemen a két világháború között. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 227-227
Pethő Villő. A szegedi Egyetemi Énekkar szerepe az egyetem történetében 1925-1940 között. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 228-228
Pallay Katalin. INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI MOTIVÁCIÓ A NEMZETKÖZI ELŐKÉSZÍTŐ INTÉZET (BALASSI INTÉZET EGYETEMI ELŐKÉSZÍTŐ KÉPZÉSE) KÁRPÁTALJAI HALLGATÓI KÖRÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 232
Héjja-Nagy Katalin. A tanítás és tanulás élményének fenomenológiai vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 236-236
Perjés István. A pedagógiai élménygenerálás intézményesített környezete. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 237
Sántha Kálmán. Vizuális Grounded Theory a pedagógiai térstruktúrák elemzésében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 239
Farkas János. Szaknyelvoktatási helyzetkép a Debreceni Egyetemen 2017. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 240-240
Hegedűs Roland. Felsőoktatásba való bejutás vizsgálata hátrányos helyzet és középiskolai jellemzők alapján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 242-242
Szabó Barbara. JELENTKEZÉSI MUTATÓK ÉS INTÉZMÉNYI STRUKTÚRA A FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉSBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 243-243
Tóth Dorina Anna. A KÖZÖSSÉGI FELSŐOKTATÁSI KÉPZÉSI KÖZPONTOK NEMZETI ÖSSZEHASONLÍTÁSBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 244-244
Pukánszky Béla. A hazai népiskolai tanítóképzés intézményesülési és szakmásodási folyamatainak kezdetei és a korabeli tanítói kézikönyvek iskolásgyermek-képe. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 246-246
Virág Irén. A testi nevelés a 18-19. század fordulóján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 248-248
Pusztai Gabriella. Lemorzsolódási kockázatok és kompenzáló tényezők a felsőoktatásban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 250-255
Dusa Ágnes Réka et al. A doktori képzés és külföldi tanulás aspirációja magas lemorzsolódási kockázatú hallgatók körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 251
Fenyves Veronika et al. Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására egy kar hallgatóinak példáján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 253
Somfalvi Zita. Lemorzsolódás nyelvvizsga hiányában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 255-255
Szemerszki Marianna. A felsőoktatási lemorzsolódás vizsgálati lehetőségei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 255-255
Derényi András et al. A tanárképző központok szervezeti beágyazottsága egy kvalitatív kutatás tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 257-257
Jankó Krisztina et al. A tanárképzésbe belépő hallgatók motivációi. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 259-259
Sági Matild et al. Csökkenő önszelekció a tanárképzésre való jelentkezésben? : a tanárképzésre való jelentkezés változása 2013–2016 között. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 260-260
Sántha Kálmán. Párhuzamok és metszéspontok a kvalitatív tartalomelemzés és a Grounded Theory rendszerében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 264
Katona Istvánné et al. A Mayring - féle kvalitatív tartalomelemzés tipizálása egy empirikus kutatás alapján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 265
Pribék László. Kvalitatív tartalomelemzési terek generálása, térjellemzőik tipizálása a Kuckartz-féle szövegtípus-képző modellben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 266
Somogyvári Lajos. A szocialista pedagógiai sajtó ikonográfiai feltárása: Elméleti és módszertani szempontok. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 267-267
Ollé János. A bildung fogalom szerepének változása Wolfgang Klafki művelődéselméleti és kritikai-konstruktív didaktikájában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 269
Perjés István. Filozófiai fragmentumok – pedagógiai kontextusok. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 270
Sárkány Péter. Képzés (Bildung) és szabadság összefüggése: Eugen Fink értelmezése alapján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 271-271
Schwendtner Tibor. Humboldt Bildung-fogalma és oktatási reformjai. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 272-272
Szekeres Ágota et al. TANULÓI KÖZÖSSÉGEK INKLUZÍV SZEMLÉLETŰ, IKT ALAPÚ MEGISMERÉSE. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 279-279
Kármán Bianka. Értelmileg akadályozott emberekkel szembeni előítéletek csökkentésének lehetőségei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 282
Pichler Zsófia. A szülői pszichés betegség hatásai fejlődésközpontú megközelítésben - pedagógiai szerepvállalás és szektorközi interdiszciplináris együttműködés. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 282-282
Szabó Ákosné dr. A tanulásban akadályozott személyek szexuális szocializációjának problémaközpontú megközelítése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 283-284
Hives Tamás et al. Idegennyelvi érettségi vizsgák eredményei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 286-286
Jankó Krisztina et al. Nyelvoktatás az általános iskolákban.. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 287-287
Sebestyén Krisztina et al. Korrelációk és különbségek vizsgálata középiskolások idegennyelvi érettségi és kompetenciamérés-eredményeiben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 288
Szemerszki Marianna. Idegennyelv-tanulási eredmények az általános iskolákban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 289-289
Szivák J. A pedagógusszakma professzionalizálódása a mesterprogramokban: Szimpózium-összefoglaló. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 291-291
Fehérvári A et al. A mesterprogramok társadalmi, szervezeti kapcsolódásai. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 292
Kálmán O et al. Mesterpedagógusok értelmezései és tervei az innovatív és kutatási gyakorlatukról. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 292-292
Rapos Nóra et al. Tudásmegosztás és szakmai fejlődés értelmezése a mesterprogramokban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 294-294
Szivák J. A mesterpedagógusok fejlesztési tervei, tevékenységrendszere – a kutatás elméleti kerete. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 295-295
Tóth Péter. Fejlesztendő kompetenciák a műszaki felsőoktatásban és szakképzésben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 295-295
Holik Ildikó. Mérnökinformatikus hallgatók énhatékonyságának vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 296-296
Pogátsnik Monika. A PÁLYAÉRDEKLŐDÉS ÉS A FOGLALKOZÁSPREFERENCIA KAPCSOLATA SZAKGIMNÁZIUMI TANULÓKNÁL. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 297
Simonics István. Mentortanárok prezentációs kompetenciájának fejlettsége. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 298-298
Tordai Zita. Az érzelmi intelligencia felmérése mérnökinformatikus hallgatók körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 300
Juhász Valéria et al. Gyors automatikus megnevezési (RAN) tesztek használata a diszlexiaszűrési eljárásokban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 304-304
Török Erika. Lépésről lépésre a hallgatói sikeresség érdekében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 306
Hercz Mária et al. Tanulmányaikat kezdő hallgatók kompetenciáinak online értékelése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 307
Horváth Ágnes et al. Transzverzális készségek fejlesztése az alapszakokon. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 308
Karcsics Éva. Szakspecifikus kompetenciamenedzsment modell. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 309
Koltói Lilla et al. Talentum-a hallgatói sikerességet támogató és tanulást segítő program bemutatása: szimpózium-összefoglaló. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 310
Bíró István Ferenc. AZ 1981-ES ÉS 1999-ES NÉPZENEI TANTERVEK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 316
Székely Csilla Imola. Kokas Klára pedagógiai módszerének összehasonlító elemzése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 320-320
Váradi Judit. A koncertpedagógia szerepe az oktatásban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 320-320
Szekeres Ágota et al. AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVAR A CSALÁD ÉS AZ INTÉZMÉNY KÖLCSÖNHATÁSAIBAN:: EGY KUTATÁS NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS KUTATÁSMÓDSZERTANI PARADIGMÁK KONTEXTUSÁBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 322-322
Borsos Zsófia et al. Áttekintés az autizmus spektrum zavarral élő személyek szüleinek életminőségéről, pszichológiai jól-létéről, ezek klinikai és pedagógiai jelentőségéről. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 323
Stefanik Krisztina et al. Autizmussal élő gyermekek ellátását befolyásoló tényezők - az alkalmazkodást nehezítő viselkedések és a tüneti kép szerepe. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 324-324
Homoki Andrea. Járhatóbb utak. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 328
Vincze Tamás András. NEVELÉSTUDOMÁNY ÉS IRODALOMTÖRTÉNET EGYÜTTES VONZÁSÁBAN: KETTŐS KÖTŐDÉSŰ PÁLYÁK A „NEGYVEN SZŰK ESZTENDŐ” ALATT. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 332
Hollósi Hajnalka Zsuzsanna. EGY TORZÓBAN MARADT PEDAGÓGIAI KUTATÓI ÉLETMŰ: KÉRINÉ SÓS JÚLIA SZAKMAI MUNKÁSSÁGÁNAK CSOMÓPONTJAI ÉS HANGSÚLY-ÁTHELYEZŐDÉSEI. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 334
Vincze Tamás András. MARGÓCSY JÓZSEF KÉT ARCA: AZ ELHIVATOTT IRODALOMTÖRTÉNÉSZ ÉS A PEDAGÓGIAI SZAKÍRÓ. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 335
Ács-Bíró Adrienn et al. A család, mint motiváló tényező a női fogvatartottak oktatása-képzése során. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 339-339
Babály Bernadett et al. 5. és 9. évfolyamos diákok térszemléletének vizsgálata online tesztekkel és a teljesítmények összehasonlító elemzése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 339-339
Balázs Ádám. Természettudományos tévképzetek vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 342-342
Balázs László et al. A korai iskolaelhagyás okai a középfokú szakképzésben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 343
Balázsi Ildikó. A TIMSS és az OKM eredményeinek összehasonlítása. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 344
Báthory Németh Andrea. A coaching szerepe és jelentősége a felnőttkori tanulás folyamatában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 347-347
Tamás Berki et al. A sport iránti elköteleződés vizsgálata serdülő sportolók körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 348-348
Berzsenyi Emese. Az ábrahámi vallások szent könyveinek társadalmi tanítása a befogadásról és a fogyatékosságról. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 350-350
Bíró Melinda et al. Kemény Ferenc oktatásügyi törekvései a testi nevelés reformjának megvalósításáért az 1900-as évek Magyarországán. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 351-351
Bognár József. A sportpedagógia céljainak, tartalmának és hatásrendszerének újragondolása. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 352
Bognár József et al. A munkahelyi sport és fittség kapcsolatrendszere az életcélokkal. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 353
Bognárné Kocsis Judit. VALLÁSPEDAGÓGIAI TENDENCIÁK KÜLFÖLDI SZAKFOLYÓIRATOK TÜKRÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 354
Borsodi Csilla Noémi. A szak(közép)iskolai közismereti tanárok sikermegítélésének vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 355-355
Borsodi Csilla Noémi et al. Értékrendi és jövőképbeli fejlődés kapcsolata a szakképzésben tanuló fiatalok körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 356-356
Böddi Zsófia et al. Leendő óvodapedagógusok sajátélményének és integrációhoz való viszonyulásának kapcsolata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 357-357
Kolosai Nedda. Gyermekkor, gyermekkultúra és játék: a koragyermekkori szabad játéktevékenység, játszási szokások, játékszerválasztás változásai az elmúlt 70 évben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 357-357
Bredács Alice Mária. A POZITÍV PARADIGMÁRA ÉPÜLŐ MŰVÉSZETPEDAGÓGIAI – KIEMELTEN A VIZUÁLIS KULTÚRA INNOVÁCIÓJÁT MEGALAPOZÓ –KUTATÁSI MODELL BEMUTATÁSA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 358
Buda András. Miért nem használják a pedagógusok az IKT eszközöket?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 360
Buzás Zsuzsa et al. Keresőhálózattal és jelmagyarázattal ellátott sematikus térképek szemmozgáskövetéses vizsgálata a 10-11 éves tanulók körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 361
Buzás Zsuzsa et al. Zenei képességek online mérése magyar és luxemburgi 7. évfolyamos tanulók körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 362
Bükki Eszter et al. A szakképzésben dolgozó pedagógusok a mesterpedagógus programok tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 364
Ceglédi Tímea. Reziliensígéretek családi és középiskolai útravalójának tipikus és atipikus jegyei, valamint azok hatása a hallgatóévek fejlődési ívére. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 365
Czető K. Minden másképp van?: Fiatalok iskolaképének, iskolával kapcsolatos nézeteinek vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 365-365
Csepcsényi Lajos Lászlóné. A TÉRSZEMLÉLET TANULT ELEMEINEK PROBLÉMAMEGOLDÓ GONDOLKODÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK KIMUTATÁSA STATISZTIKAI MÓDSZERREL. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 367
Csillik Olga et al. Tükrözött osztályterem – két év tapasztalatainak tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 368-368
D Molnár Éva et al. Az önszabályozott tanulás stratégiáinak és motívumainak változása longitudinális vizsgálat alapján 4-6. évfolyamon. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 371-371
Darvai Tibor. A NEVELÉSTUDOMÁNY ÉS LÉLEKTAN KAPCSOLATA A NEVELÉSLÉLEKTAN PÉLDÁJÁN AZ 1960-AS ÉVEKBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 372-372
Dobai Eszter. Az etikaoktatás jelene, az etika tanár szerepe, az etika oktatás lehetőségei a középiskolában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 373-373
Dobosné Földi Brigitta. Társas készségek vizsgálata a Noldus interakció elemző programmal. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 373
Drabancz Mihály Róbert et al. MÁGIKUS KÉPEK – KITÁGULÓ HORIZONTOK: A KULTURÁLIS TANULÁS A MŰVÉSZ MOZIK TÜKRÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 374
Drabancz Mihály Róbert. TÚLZOTT REMÉNYEK – KESERŰ SZÁMVETÉS: A MAGYAR KISEBBSÉG ÉS A ROMÁN OKTATÁSPOLITIKA 1918–1924. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 375
Dudics Lakatos Katalin. A NYELVI TUDAT ALAKULÁSA A KÁRPÁTALJAI MAGYAR OKTATÁSBAN AZ ANYANYELV-OKTATÁSI REFORM ÓTA (2005–2017). (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 376
Dudok Fanni. Az oktatási rendszerek fejlődése a kelet-közép-európai térség országaiban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 377-377
Engler Ágnes. Hallgatói életpálya-perspektívák. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 379
Ernhoffer Anna. II. Rákóczi György neveltetésének hiányosságai a későbbi sikertelen lengyelországi hadjárat tükrében.. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 381-381
Faragó Boglárka. Felsőoktatásban tanulók kontrollált IKT-használatának kapcsolata a tanulmányi teljesítménnyel, impulzivitással és szenzoros élménykereséssel. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 382-382
Fejes József Balázs et al. Az osztályterem motivációs jellemzőinek társas vetülete – egy kvalitatív vizsgálat általánosíthatóságának ellenőrzése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 387
Fekete Zs. Beszédet segítő énekek. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 388-388
Felekné Csizmazia Erzsébet et al. Gyakorló tolmácsok blattolási stratégiái. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 391-391
Fináncz Judit et al. A KORA GYERMEKKORI NEVELÉSBEN DOLGOZÓ PEDAGÓGUSOK SZAKMAI KÖZÉRZETE. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 391
Fizel Natasa. A polgári iskolai tanárság professzionalizációja és a tanárképzés ügye az Országos Polgári Iskolai Tanáregyesületi Közlöny hasábjain (1924–1928). (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 392
Fodor Éva et al. A rekreáció, a humánökológia és a konstruktív életvezetés összefüggései. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 393
Fodor Zoltán. A TANÁRJELÖLTEK, A KEZDŐ TANÁROK ÉS ÚJRAKEZDŐK PROBLÉMÁI AZ INTÉZMÉNY MŰKÖDÉSÉRE VONATKOZÓ ÍROTT SZABÁLYOK ÉS HAGYOMÁNYOK MEGISMERÉSÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 394-394
Fodor Zoltán. Az Európai Iskolák Hálózatának működése a jelenkori kihívások tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 395-395
Fügedi Balázs et al. A szülők és gyermekeik viszonya az egészségtudatos fizikai aktivitáshoz, avagy minta-e a szülő?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 396
Fűz Nóra. Az iskolán kívüli programok hatása a tanulás kognitív és nem kognitív összetevőire. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 397
Gelencsérné Bakó Márta. A DIAGNOSZTIKUS PROTOKOLLAL JELENTŐSÉGÉNEK VIZSGÁLATA GYÓGYPEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 401
Golyán Szilvia. Óvodapedagógus hallgatók pályamotivációjának és pályaképének vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 403-403
Győri János. Komlós Gyula és Rábai Imre pedagógiai együttműködése matematikában tehetséges középiskolai tanulók fejlesztése érdekében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 405-405
Hamar Pál et al. AZ ISKOLAI TESTNEVELÉS JÓ GYAKORLATAI A TESTNEVELŐK SZEMSZÖGÉBŐL. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 406
Hanák Zsuzsanna. A korai iskolaelhagyás prevenciójának támogatása a tanárképzésben használható speciális kurzus segítségével. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 407
Hégető Katalin. A természettudományos nevelés problémái és fejlesztési lehetőségei a nemzetközi felmérések romániai adatainak tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 408-408
Hercz Mária. Aktív tanítási és értékelési módszerek hatása a tanítójelöltekre. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 411
Horváth Ágnes. Pedagógia, szociálpedagógia, ifjúságsegítés és közösségszervezés a képzések rendszerében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 413
Horváth H Attila. Informális tanulás történeti vizsgálatának egy lehetséges modellje. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 414-414
Horváth László et al. A színházi nevelés alkalmazási lehetőségei és hatékonysága az iskolai erőszak kezelésében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 415
Horváth László. A magyar felsőoktatási intézmények lehetséges szervezeti modelljeinek feltárása és elemzése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 416
Imre Anna et al. Általános iskolai kompetenciafejlesztés és intézményi szintű megközelítések. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 418-418
Janurikné Soltész Erika. Az online tanulási tapasztalat hatása egy problémamegoldó gondolkodás fejlesztését célzó tananyagkísérlet eredményességvizsgálatában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 419
Jarosievitz Beáta et al. A KÖZOKTATÁS EREDMÉNYESSÉGÉGÉNEK VIZSGÁLATA EGY FELMÉRÉSSOROZAT TÜKRÉBEN,ÚJ OKTATÁSI MÓDSZER KIFEJLESZTÉSE A FELSŐOKTATÁSBAN A FIZIKA TANULÁSÁHOZ. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 419-419
Joó Emese. A gyermekmúzeumok pedagógiája. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 421
Juhász Ibolya. A REFLEKTÍV GONDOLKODÁS A KORAI FEJLESZTŐ GYÓGYPEDAGÓGUSOK ÉS A TÁRSSZAKMÁK TEVÉKENYSÉGÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 422
Kasza Georgina. KÜLFÖLDI HALLGATÓK JELENTKEZÉSI STRATÉGIÁI, A DÖNTÉS TÉNYEZŐI A MAGYARORSZÁGI TOVÁBBTANULÁS SORÁN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 425-425
Kékes Szabó Marietta. Pedagógusok – diákok – heterogenitás. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 426-426
Kékes Szabó Marietta. A családi működések katalizátora: a kommunikáció. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 427-427
Kinyó László et al. Hogyan látják kortársaikat a gyermekek? Gyermekekről feltételezett közös tulajdonságok 10–11 éves diákok válaszaiban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 429-429
Kissné Rusvai Julianna. ADALÉKOK A KÁLVINEUM POLGÁRI LEÁNYISKOLÁJÁNAK TÖRTÉNETÉHEZ. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 430
Kiss-Tóth Emőke et al. A felsőoktatás hatása az egészségtudományi képzésből 2017-ben kilépő hallgatók pályaszocializációs értékrendjének alakulására. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 431
Varga Pálné. Inkluzív pedagógiai módszerek alkalmazása a környezeti nevelés és tudatformálás területén, különös tekintettel a minősített erdei iskolák programjaira. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 434-434
Kósa Maja. A TÖRTÉNELMI GONDOLKODÁS FOGALMA ÉS MÉRÉSI LEHETŐSÉGEI. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 435
Kovács Cintia. Az online feladatmegoldásban szerzett tapasztalat hatása az online tananyaggal való tanulás eredményességére. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 436-436
Kovács Lajos et al. Megbízható elektronikus információforrások kidolgozása és a kísérlet-alapú kémiaoktatást segítő adatbázis fejlesztése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 437-437
Kovács Renáta et al. Az ökoszisztéma-szolgáltatásokhoz fűződő környezeti attitűdök vizsgálati perspektívái. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 438-438
Kovács Renáta. Tanárszakos diákok reflektív szövegeinek vizsgálata a SOLO taxonómia alapján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 439-439
Könczey Réka et al. ÖKOISKOLA ELHAGYÁS: HELYZETELEMZÉS A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS IRÁNT ELKÖTELEZETT ISKOLÁK MEGTARTÓ KÉPESSÉGÉRŐL. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 440-440
Könczey Réka et al. AZ EGÉSZINTÉZMÉNYES MEGKÖZELÍTÉS FÓKUSZAI AZ ISKOLÁKBAN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 441-441
Köpeczi Bócz Tamás. Tehetséghiány a szakképzésben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 443-443
Krausz Anita. FOGYATÉKOSSÁGGAL KAPCSOLATOS ATTITŰDÜNK TÖBBDIMENZIÓS MÉRÉSE. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 443-443
Kristóf Zsolt et al. Virtuális tanulókörnyzet megalkotásának tapasztalatai. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 444
Ladnai Attiláné Szerencsés. „VILÁG VILÁGA, VIRÁGNAK VIRÁGA…” AVAGY A VIRÁGZÁS / POZITÍV PEDAGÓGIA AUSZTRÁL MODELLJE. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 445
Lanszki Anita. Kompetenciafejlesztés, kollaboratív tudásépítés, kommunikáció - egy intenzív nyílt kurzus tapasztalatai. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 447
Lehotka Ildikó. Zenehallgatás-e a zenehallgatás?: Az ének-zene órák zenehallgatási gyakorlatáról. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 449-449
Lengyelné Molnár Tünde. Humán teljesítménytámogatás, mint a digitális átállás lehetséges módszere a könyvtárakban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 449
Magi A et al. A szerencsejáték-használat kockázatának csökkentésére irányuló iskolai prevenciós programok szisztematikus áttekintése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 452
Maisch Patrícia. OLVASÓBÓL ALKOTÓ – A NŐI SZERZŐSÉG KÉRDÉSE HAZÁNKBAN A 19. SZÁZADBAN ÉS MA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 453
Margitics Ferenc et al. KIKBŐL VÁLNAK ÁLDOZATOK AZ ISKOLAI ERŐSZAK SORÁN?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 454
Márkus Eszter et al. A SZOMATOPEDAGÓGIA KOMPETENCIÁINAK VÁLTOZÁSAI A VÁLTOZÓ JOGSZABÁLYI ÉS INTÉZMÉNYI KÖRNYEZETBEN – EGY ORSZÁGOS PÁLYATÜKÖR-FELMÉRÉS TAPASZTALATAI. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 455-455
Mező Katalin. A kreativitástesztek revideálása a személyek tekintetében.. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 458
Minya Károly. Grammatikaoktatás másként. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 461
Molnár Béla. Tanítóképzőintézeti tanárok jelenléte, száma, aránya a középfokú tanítóképzés utolsó tizenöt évében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 462-462
Molnár Edit Katalin. Hogyan alakítják a tanár szakos diákok a tanításhoz készített terveiket?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 463-463
Molnár Gyöngyvér et al. A szóolvasó készség online fejlesztése: Pilot kutatás. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 465
Molnár Gyöngyvér. Az interaktív problémamegoldó képesség fejlettségi szintjét befolyásoló képességek. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 465-465
Molnár Pál et al. A neveléstudományi folyóiratokban publikáló szerzők potenciális közösségei és hálózatai a társszerzői kapcsolatok alapján. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 467-467
Müller Anetta et al. Az outdoor sportok megjelenése az alaptantervi reformtörekvésekben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 467
Nagy K et al. Van-e közös vízió?: Magyarországi osztatlan tanárképzési képzési programok összehasonlító vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 470-470
Nagy Péter. A MAGÁN-(NYELV)TANÁRI SZAKMA NEVELÉSTUDOMÁNYI MEGKÖZELÍTÉSBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 471
Nagy Zsuzsa et al. IKT alapú differenciálás lehetőségei a testnevelésben az inkluzív nevelés tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 472
Nemes Gyöngyi. HOGYAN TANÍTSUK MEG A NYELVI HÁTRÁNYT TANÁRJELÖLTEKNEK?: TANANYAGFEJEZET A NYELVI HÁTRÁNYRÓL ELSŐÉVES, OSZTATLAN TANÁR SZAKOS HALLGATÓK SZÁMÁRA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 473
Nemes-Németh Nóra. A város mint iskolai tér a dualizmus kori Székesfehérváron. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 474
Novák Géza Máté. Alkalmazott színházi formák és színházpedagógiai műfajok Magyarországon. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 476-476
Nyilas Orsolya. ALACSONY KÉPZETTSÉG – TÁRSADALMI HÁTRÁNYOK. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 477
Nyúl Eszter Anna. „AKTÍV HŰSÉG A KÖZÖSSÉGHEZ” – A JÓ ÁLLAMPOLGÁRSÁGRA NEVELÉS SZEREPE BADEN-POWELL CSERKÉSZETÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 478
Ollé János. Szakterület-specifikus kritikai gondolkodás fejlesztése kísérleti digitális tananyaggal. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 480
Oravecz Adrienn. Konduktív vagy konstruktív? Avagy a konduktív pedagógia konstruktivista szemszögből. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 481
Paksi B et al. A függőségek, mint a kirekesztés szempontjából leginkább veszélyeztető magatartások interveniálása az iskolában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 483
Pásztor Attila et al. A vizuális és a kombinatív képességek összefüggései 5. és 9. évfolyamon. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 483-483
Pásztor-Kovács Anita. Innovatív kommunikációs lehetőségeket és automatikus kiértékelést biztosító kollaboratív problémamegoldó teszt kipróbálásának eredményei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 484
Pauwlik Zsuzsa Orsika et al. Iskolai erőszak során támadóvá váló tanulók karakterisztikája. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 485
Perger Mónika. A „legjobb” egyetemi oktatók tanítással kapcsolatos céjainak és módszereinek jellemzői. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 486-486
Pintér Henriett et al. A célképzés és a szövegstruktúra-tudás szerepe a forrásalapú írás tanulásában: egyetemi hallgatók formálódó kutatási terveinek nyomon követése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 488-488
Pintér Tünde Kornélia. Általános iskolás tanulók zenetanuláshoz és az iskolai énekórákhoz fűződő attitűdjének empirikus vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 489
Pornói Imre. Összefüggések a két világháború közötti magyar oktatási és szociális rendszerben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 489
Pribék László. Pedagógusszerepek vizsgálata, pedagógustevékenységek feltárása a Közép-dunántúli régió középfokú kollégiumaiban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 491
Pusztafalvi H et al. Elfogadás vagy elutasítás?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 491
Rábai Dávid et al. Akadémista labdarúgók utánkövetéses vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 493
Racsko Réka. A digitális kompetencia fejlesztése a transzverzális kompetenciák körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 493
Reisz Terézia. PÁLYAKEZDŐ PEDAGÓGUSOK A TANÍTÁSRÓL. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 495
Révész László et al. A tanár-diák viszony sajátosságai a testnevelés szemszögéből. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 497
Sanda István Dániel. A magyar királyság első evangélikus kollégiuma. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 498-498
Sass Judit et al. A tanulási moiváció eltérő háttere a tanulási és kognitív stílus szerint a tükrözött osztályteremben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 500
Serfőző Mónika et al. Innovatív tanulásszervezés a pedagógusképzésben oktatói szemme. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 501-501
Simon Gabriella. A mentori kompetenciák attitűd-komponensei.: A XVII. Országos Neveléstudományi Konferencián elhangzott tematikus előadás. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 502-502
Sipos Zsóka. Meixner Ildikó módszertana a XXI. század kutatási eredményeinek tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 504-504
Szabó Csilla Marianna et al. HASIT: komplex rendszer a felsőoktatási lemorzsolódás csökkentésére. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 505
Szabó Csilla Marianna. Hogyan csökkenthető a lemorzsolódás a pedagógusok szerint?. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 506
Szabó Dóra Fanni. Reziliens tanulók az osztály társas szerkezetében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 507-507
Szabó Hajnalka Piroska. NŐKÉP AZ ISKOLAI TÖRTÉNELEMTANKÖNYVEKBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 508
Szabó Zsófia Gabriella et al. Feladatmegoldó viselkedés és kombinatív stratégiák elemzése felsoroló kombinatív probléma megoldása kapcsán. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 509
Szabó Zsófia Gabriella et al. Kombinatív stratégiák feltárására fejlesztett mérőeszköz és kipróbálásának előzetes eredményei. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 510
Szabóné Kozma Katalin. Tessedik Sámuel személyének és iskolájának megjelenése egy 19. század eleji olvasókönyvben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 511-511
Szőcsová B et al. Well-being a munkahelyi tanulás kontextusában. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 513-513
Takács Pálma Krisztina et al. Munkahelyi negatív viselkedésformákkal kapcsolatos tapasztalatok vizsgálata pedagógusok körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 514-514
Taligás Tímea et al. ÓZONBONTÓ-, ÜVEGHÁZHATÁSÚ GÁZOK ÉS A KÖRNYEZETI NEVELÉS. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 517-517
Tóth Alisa et al. 5. és 9. évfolyamos vizuális kommunikáció és színpercepció tesztek és IKT eszköz használati szokások közötti összefüggések. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 521-521
Valentné Albert Éva. KÉT KERT – KÉT ISKOLA: Sacré Coeur – Budapest, New School – Abbotsholme. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 523-523
Vass Dorottea. EGY ÁBÉCÉS OLVASÓKÖNYV MESE- ÉS MESEHŐS-TÍPUSAINAK, VALAMINT A HAT-NYOLC ÉVES TANULÓK KEDVENC MESE- ÉS MESEHŐS-TÍPUSAINAK KOMPARATÍV VIZSGÁLATA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 524
Vass Dorottea et al. DRAMATIKUS NEVELÉS SZEREPE AZ OLVASÁS IRÁNTI MOTIVÁCIÓ KIALAKULÁSÁBAN AZ OLVASÁSTANULÁS KEZDETÉN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 525
Vassné Figula Erika et al. A RIDEG-ÉRZÉKETLEN SZEMÉLYISÉGVONÁS, MINT AZ ISKOLAI ERŐSZAK PREDIKTORA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 526
Verdes Miklós. Nem-marxista neveléskoncepciók megjelenése neveléstudományi tankönyvekben (1945-1990). (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 527-527
Vígh-Kiss Erika Rozália. Hatodik évfolyamos tanulók szorzási stratégiáinak vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 528-528
Vincze Szilvia. Lemorzsolódás természettudományi és műszaki szakokról az elektronikus tanulmányi rendszer tükrében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 529-529
Virág Ádám. A Keresztény Roma Szakkollégiumok társadalmi mobilitásban betöltött szerepének vizsgálata tőkefajták mentén. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 531
Z. Orosz Gábor et al. Kutatási készségeket mérő teszt viselkedése magyarországi és namíbiai mintán. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 532-532
Ács Marianna. MOZAIKOK A PÉCSI TANÁR SZAKOS HALLGATÓK DIÁKÉLETÉBŐL (1948–1982). (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 535
Ács-Bíró Adrienn. Tények és tévhitek – nők munkaerő-piaci esélyei a rácsokon innen és túl. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 537-537
Joó Orsolya. A HATÁRON TÚLI PEDAGÓGUSKÉPZÉSBEN RÉSZTVEVŐ HALLGATÓK TOVÁBBTANULÁSI DÖNTÉSEIRE HATÓ TÉNYEZŐK. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 542-542
Kendeh-Kirchknopfné Farkis Tímea. AZ OLASZ, MINT MÁSODIK IDEGEN NYELV OKTATÁSÁNAK HELYZETE MAGYARORSZÁGON 2014–2017 KÖZÖTT. MÉRHETŐSÉG, KIHÍVÁSOK ÉS LEHETSÉGES MEGOLDÁSOK. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 544
Kerekes Valéria et al. Inkluziós felkészítő projekt a pedagógusképzésben. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 545-545
Kocsis Imre et al. A DUÁLIS GÉPÉSZMÉRNÖKI KÉPZÉS EREDMÉNYESSÉGÉNEK VIZSGÁLATA. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 547
Kovács Karolina Eszter et al. A 2014/2015. TANÉV ÉS A 2015/2016. TANÉV TANTÁRGYAINAK VIZSGÁLATA SIKERTELEN TELJESÍTÉS SZEMPONTJÁBÓL A DE GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR HALLGATÓI KÖRÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 548
Kovács Karolina Eszter. Kézilabdabírók egészségmagatartásának vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 549
Kovács Nóra et al. Az énkép és önértékelés vizsgálata kisiskolások és serdülők körében. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 550-550
Magyar Márton et al. (Sport) professional competencies of students at ELTE Recreation BSc course. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 555
Máthé Borbála. A pedagógusok magánéletének és iskolai munkájának összefüggései. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 556
Nagy Oxána et al. Rekreáció BSc szakot végzettek pályakövetése a nyugati határszélről - gyorsjelentés. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 559
Némethné Tóth Orsolya et al. Budapesten és Szombathelyen Rekreáció Bsc szakot végzettek munkaerő-piaci megjelenése. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 560-560
Nyilas Orsolya. A FELZÁRKÓZTATÓ KÉPZÉSEK HASZNOSULÁSA A HÁTRÁNYOS HELYZETŰ FELNŐTTEK KÖRÉBEN. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 562
Patakiné Bősze Júlia et al. Budapesten és Szombathelyen Rekreáció BSc szakot végzettek megítélése egyes tantárgyakról. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 563-563
Svraka Tamásné. Matematikai szorongás és teljesítmény összefüggés vizsgálata az általános iskola 6. évfolyamán. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 564-564
Vas János. Bevezetés a videojátékok oktatásban felhasználható lehetőségeiről. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 566
Balogh Janka. Tánc és természet – Anna Halprin táncművész életreform programja. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 567-567
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 18:41
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás