Tokaj – City Image Manual and Urban Marketing

Kasza, Zsolt [Kasza, Zsolt (marketing), szerző] Közigazgatás-tudományi Doktori Iskola (NKE / ÁNTK)

Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: CORVINUS REGIONAL STUDIES 2061-8646 6 (1–2) pp. 31-39 2021
    Azonosítók
    Szakterületek:
    • Gazdaságföldrajz
    • Humán és társadalomföldrajz
    • Kulturális és gazdaságföldrajz
    • Térinformatika, térképészet
    The case study shows that the City Image Manual of Tokaj (Településképi Arculati Kézikönyv = TAK) prepared in 2017, can also be considered valuable from the point of view of urban marketing. An important finding of the case study is that the Tokaj TAK addressed not only those who wanted to build properties in Tokaj, i.e. architects and contractors, but tourists, too. The Tokaj TAK therefore is an example how a city image manual designated for investors and builders can serve as a tool of urban marketing as well.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2024-10-08 01:00