mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok
Karlovitz, János Tibor [szerk.]
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: International Research Institute s.r.o., Komárno, Szlovákia, 340 p.
2022
Azonosítók
MTMT: 32844330
Kiadónál:
http://www.irisro.org/pedagogia2022januar/index.html
ISBN:
9788089691753
Autopszia (e):
Teljes dokumentum:
http://www.jgypk.hu/tanszek/alknyelv/wp-content/uploads/2022/05/Szakmódszertani-és-más-pedagógiai-tanulmányok-2022.pdf
Fejezetek
Drahota-Szabó Erzsébet. Frazeodidaktikai alapelvek a némettanárképzésben. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 9-20
Sárvári Tünde. A nyelvtanár szerepe(i) a változó pedagógiai kultúrában. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 21-31
Schütz Brúnó Péter et al. Kontrasztív szemlélet a (nyelv)pedagógiában: A magyar, mint idegen nyelv tanításának lehetőségei digitális környezetben. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 55-65
Juhász Valéria et al. Nyelvi tudatosság tantárgyközi fejlesztése egynyelvű és többnyelvű környezetben. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 66-78
Zs. Sejtes Györgyi. Amikor „működik” a metanyelv: A funkcionális nyelvszemlélet alkalmazási lehetősége a szövegértési képesség fejlesztésének folyamatában. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 79-88
Fülöp Zsolt. A nyelvi-műveleti rendszer fejlettségének vizsgálata háromváltozós kijelentések esetében. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 89-107
Olasz Lajos. Testgyakorlás, honvédelmi képzés, nemzetnevelés. A levente intézmény a Horthy-korszakban. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 111.-117.
Telegdi Attila et al. A kettős karrier pedagógiai aspektusai: A gyorskorcsolya sportág szereplői. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 118-126
Beregi Erika et al. A tanulók fizikai aktivitásának szerepe az iskolai egészségnevelési programokban. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 127-135
Rucska Andrea et al. Addikciók jelenléte a pandémia alatt a hátrányos helyzetű abaúji térségben. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 136-146
Karácsony Ilona et al. A család szerepe a serdülőkori fogamzásgátlással kapcsolatos ismeretek közvetítésében. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 146-157
Bárány Edit. Környezeti nevelés : a Világ Legnagyobb Tanórája. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 158-167
Vincze Tamás. Néprajzi ismeretek közvetítése a magyarországi tanítóképzésben a XX. sz. elejétől 1990-ig. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 171-181
Juhász Eszter. A tradíció innovációjának kérdőíves vizsgálata a Debreceni Egyetem hon- és népismerettanár szakos hallgatóinak körében. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 182-192
Podlovics Éva Lívia. Identitások és kultúrák között. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 193-199
Kovács Krisztina. A német kisegítő iskoláztatás története magyar pedagógiai szaklapok tükrében 1867-1918 között. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 209-216
Somogyi Tímea et al. A dadogás kötődésbeli kapcsolata. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 217-229
Gál Anikó. A „hebegő és dadogó” gyermekek számára létrehozott tanfolyam az 1890-es évek végén Hódmezővásárhelyen. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 230-235
Bácsi János et al. Beszédfejlesztés komplex fejlesztési keretben. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 236-245
Hosszu Timea. Biblioterápia a szemléletformálás szolgálatában. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 246-254
Babály Bernadett et al. Vizuális-téri képességek értékelésére alkalmazott tesztek összehasonlító elemzése mérnökhallgatók körében elvégzett felmérések alapján. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 257-267
Bölcskei Attila et al. A téri intelligencia iskolai fejlesztésének hiányosságai Magyarországon a műszaki felsőoktatás nézőpontjából. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 268-281
Réti Tamás. A zongora tárgy tantervi alakulása a XX. század első felében. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 282-290
Spiczéné Bukovszki Edit. Újszerű tanórai tanulási környezet, avagy „hozd magaddal a saját eszközödet”. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 299-304
Erdei Róbert. A reziliencia jelentősége a jelenlegi helyzetben óvodás és kisiskolás korosztálynál. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 307-313
Tatárné Nagy Ágnes. Kuncogó: Konduktív etnopedagógia - a fejlődés természetes támogatásáért. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 314-318
Manojlovic Helena et al. A szabadulószoba, mint oktatási módszer. (2022) Megjelent: Szakmódszertani és más pedagógiai tanulmányok pp. 330-340
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-12-02 05:45
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás