mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira
K. Nagy, Emese [K. Nagy, Emese (Nevelésszociológia), szerk.] Tanárképző Intézet (ME / BTK)
;
Zagyváné, Szűcs Ida [Zagyváné Szűcs, Ida (Neveléstudomány), szerk.] Oktatási Innováció Tanszék (EKKE / PK / NTI)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, Magyarország, 131 p.
2022
Azonosítók
MTMT: 32810009
EKE IPR:
7514
ISBN:
9789634962502
Teljes dokumentum:
https://publikacio.uni-eszterhazy.hu/7514/1/MAB_k%C3%B6tet%202022%20online_.pdf
Fejezetek
Petzné Tóth Szilvia et al. A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése a tanítóképzésben a SAMR-modell segítségével. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira p. x
Subrt Péter. A szakmai együttműködés a pedagógusok véleményének tükrében. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira
K. Nagy Emese et al. Szerkesztői előszó. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 7-7
Urbán Péter. Innováció és tanuláselmélet a tanárképzésben és az iskolában. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 9-19
'Nagy Katalin' et al. Tanári szerepek átértékelődése a digitális pedagógia tükrében. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 21-36
Bernhardt Renáta et al. Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 37-51
Subrt Péter. A szakmai együttműködés a pedagógusok véleményének tükrében. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 53-59
Gortva János. Dilemmák és lehetőségek a megújuló tanárképzésben. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 61-72
Magyar Ágnes. Az olvasói műhelymunka mint az olvasóvá nevelést segítő eljárás kvalitatív vizsgálat tanító szakos hallgatók körében. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 87-96
Daróczi Gabriella. Képeskönyveket az iskolába. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 94-104
Zagyváné Szűcs Ida. Középiskolás diákok önszabályozásának fejlesztése önértékeléssel. (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 105-119
Emese K. Nagy. The long-term results of using the Complex Instruction Program (KIP). (2022) Megjelent: Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira pp. 121-131
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-12-04 17:56
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás