mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022
Molnár, György [Molnár, György (neveléstudomány, ...), szerző] Műszaki Pedagógia Tanszék (BME / GTK)
;
Buda, András [Buda, András (Didaktika), szerző] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, Magyarország, 66 p.
2022
Konferencia:
OKTATÁS-INFORMATIKA-PEDAGÓGIA KONFERENCIA 2022 2022-02-11 [Debrecen, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 32669543
ISBN:
9789634903864
Egyéb URL:
https://www.academia.edu/71321154/Oktat%C3%A1s_Informatika_Pedag%C3%B3gia_2022
Teljes dokumentum:
https://www.researchgate.net/publication/358571940_Oktatas_-_Informatika_-_Pedagogia_2022
Fejezetek
Aknai Dóra Orsolya. Pedagógusok szakmai kollaborációja Facebook környezetben. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 24-24
Albert Ágnes et al. Nyelvi feladatok és azok szerepe az angolórán: Egy interjúkutatás eredményei. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 25-25
Bánhegyi Mátyás et al. Covid-19 alatt használt, IKT alapú oktatási környezetek egyetemi hallgatók megítélésében. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 26-26
Beck-Zaja Mónika. Digitális oktatás: A tanári szerepek és a tanulói megítélés tükrében. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 29-29
Borbély-Pecze Tibor Bors et al. A pályaorientációt támogató egyes online megoldások (LMS, LXP, Co-careering). (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 32-32
Csillik Olga et al. A felsőoktatás átalakuló tanulási környezetében egy nulla kredites újonnan fejlesztett tárgy pedagógiai tapasztalatai. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 34-34
Fehér Péter. Oktatási robotok evolúciója - a padlórobotoktól a mesterséges intelligenciáig. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 37-37
Fodor Andrea. Szakmódszertani tárgy alternatív oktatási módszerének tapasztalatai és lehetőségei a felsőfokú oktatásban. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 38-38
Györe Géza. A DIGITÁLIS ÁLLAMPOLGÁRSÁGI KOMPETENCIÁK FEJLETTSÉGÉNEK HATÁSA A DIGITÁLIS TÖRTÉNETMESÉLÉS SZÖVEGÉNEK ÉS VIZUÁLIS ANYAGÁNAK ÖSSZEÁLLÍTÁSÁRA. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 p. 40
Juhász Ágnes et al. KOMPLEX TANULÁSI INFORMÁCIÓS RENDSZER KIALAKÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE MAGYARORSZÁGON. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 41-41
Kertai Bendegúz et al. AZ ÉSZLELT TÁRSAS TÁMOGATÁS HATÁSA A DIGITÁLIS OKTATÁSBAN RÉSZTVEVŐ TANULÓKRA A KÖZNEVELÉSBEN. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 p. 42
Kriskó Edina et al. Teaching and applying training methods offline and online during emergencies. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 p. 43
Kubinger-Pillmann Judit. A DIGITÁLIS TÖRTÉNETMESÉLÉS SZEREPE AZ ÍRÁSBELI ÉS A SZÓBELI SZÖVEGALKOTÁSI KÉPESSÉG FEJLESZTÉSÉBEN. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 p. 44
Molnár György. A digitális idegenvezetés kihívásai a digitális oktatás során. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 47-47
Molnár György et al. Digitális kompetencia keretrendszerek hatása a pedagógusok digitális készségeinek fejlesztésében. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 48-48
Ollé János. The impact of digital storytelling methodology on the development of scenario-based e-learning materials. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 p. 53
Szabó Dóra. Oktatási influenszerek tevékenységének vizsgálata. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 p. 60
Thékes István. The effect of video captions on language learning: a control-group experiment. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 p. 62
Abonyi-Tóth Andor et al. AZ “ONLINE KURZUSOK TERVEZÉSE” CÍMŰ NYÍLT KURZUS ÚJRATERVEZÉSÉNEK ÉS MEGVALÓSÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 65-65
Vinczéné Fekete Lídia et al. A tanulói bevonódás kívülről és belülről: az automatizált és önbevallásos mérések lehetőségei és korlátai. (2022) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 pp. 66-66
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2022-06-28 11:14
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás