mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings
Aniko, Kelemen-Erdos [Kelemen-Erdős, Anikó (marketing), szerk.] Marketing és Üzleti Tudományok Intézet (ÓE / KGK)
;
Pal, Feher-Polgar [Fehér-Polgár, Pál (infokommunikáció), szerk.] Vállalkozásfejlesztés és Infokommunikációs Intézet (ÓE / KGK)
;
Anett, Popovics [Popovics, Anett (Marketing), szerk.] Marketing és Üzleti Tudományok Intézet (ÓE / KGK)
Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Óbudai Egyetem, Keleti Károly Gazdasági Kar, Budapest, Magyarország, 251 p.
2021
Konferencia:
FIKUSZ 2021 XVI. Symposium for Young Researchers 2021-11-26 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 32552126
ISBN:
9789634492740
Teljes dokumentum:
https://kgk.uni-obuda.hu/sites/default/files/FIKUSZ2021/FIKUSZ2021_proceedings.pdf
Egyéb URL:
https://old2.kgk.uni-obuda.hu/sites/default/files/FIKUSZ2021/FIKUSZ2021_proceedings.pdf
Szakterületek:
Gazdálkodás és innováció
Fejezetek
Melinda Majláth. Communication Role of Eco-labels – the Example of Cosmetic Web Shops in Hungary. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 5-21
Pál Fehér-Polgár. Measuring Safetyconsciousness. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 22-27
Anara Bekmukhambetova. Driving Forces of Change Management Processes. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 37-47
Szilárd Szigeti et al. Impact of the coronavirus pandemic on the marketing approach of Hungarian entrepreneurs in Slovakia. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 48-57
Tamás Iványi. Digitalisation in the field of tourism marketing. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 58-72
Patrik Viktor et al. Consumer habits and autonomous vehicles. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 73-81
Daniel Simon et al. Analysis of the Reason for Postponement of the Departure of the Hungarian Young Generation from Home. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 82-91
Albert Molnár et al. CRM adoption model in the context of B2B sector. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 108-121
Klaudia Csercsa et al. The importance of digital and face-to-face human contact networks for knowledge diffusion in technical higher education. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 122-132
Ivan Aigner et al. Singapore Unlimited: A Global Benchmark for Strategic Innovation, Resilience, and Overall Sustainability. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 157-183
Attila Albert. Identifying the critical control points in beer production. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 184-190
Aranka Baranyi et al. Methodological analysis of the relationship between key corporate financial indicators and stock returns. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 191-203
Ágnes Csiszárik-Kocsir et al. Pro bono activity in higher education with a project-oriented approach. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 204-208
István Márk Tóth et al. Agility in the online space - agile project management and the home office. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 209-216
Ágnes Csiszárik-Kocsir et al. Project finance panorama all over the world and in Europe during the pandemic. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 217-226
Zsolt Szabó. Cybersecurity issues in power systems. (2021) Megjelent: FIKUSZ 2021 XVI. International Conference Proceedings pp. 241-251
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-05-16 22:38
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás