mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben
Károly, Krisztina [Károly, Krisztina (Szövegnyelvészet,...), szerk.] Angol Nyelvpedagógia Tanszék (ELTE / BTK / AngAm_I)
;
Homonnay, Zoltán [Homonnay, Zoltán (Radiokémia), szerk.] ELTE Tanárképző Központ (ELTE)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, Magyarország, 323 p.
2017
Sorozatok:
Diszciplínák tanítása – a tanítás diszciplínái, 5
Azonosítók
MTMT: 3249904
ISBN:
9789632849102
Teljes dokumentum:
http://www.eltereader.hu/media/2017/07/Diszciplinak_5_READER.pdf
Fejezetek
Major Éva. A tanárjelöltek óráinak látogatása mint fejlesztőeszköz. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 11-19
Majzikné Lichtenberger Krisz... et al. A mentorszerep értelmezése és értékelése. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 20-34
Mikonya György. Az értékelés sokszínűsége. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 21-41
Mikonya György. Az értékelés sokszínűsége. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 21-41
Mikonya György. Az értékelés sokszínűsége. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 21-41
Mikonya György. Az értékelés sokszínűsége. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 21-41
Mikonya György. Az értékelés sokszínűsége. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 21-41
Mikonya György. Az értékelés sokszínűsége. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 21-41
Mikonya György. Az értékelés sokszínűsége. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 21-41
Dringó-Horváth Ida et al. A tanítási gyakorlatok tanulási rétegeinek reflexiója és értékelése. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 35-48
Jelenszkyné Fábián Ildikó. A PTE Tanárképző Központ jó gyakorlata közösségi pedagógiai gyakorlat szervezéséhez. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 49-57
Sályiné Pásztor Judit et al. A formatív értékelés a tanárképzés gyakorlatai során. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 58-70
S Pásztor Judit et al. A formatív értékelés a tanárképzés iskolai gyakorlatai során. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 58-70
Abonyi-Tóth Andor et al. Mit mér a Logo programozási verseny?. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 73-88
Horváth Győző et al. A BÍRÓ és a MESTER - az online értékelés szerepe a programozás oktatásban. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 89-103
Barsy Anna. Tippek és trükkök az értékelésben. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 113-124
Holló Dorottya. Az internet veszélyei – a plágium kezelése. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 125-135
Csepcsényi Lajos Lászlóné. Térszemléleti formatív és szummatív mérés és értékelés az építőipari középiskolások körében. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 139-159
Szalay István. A szakoktatás és a szakmódszertan viszonya a pedagógusképzésben matematikából.. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 160-170
Ambrus Gabriella. Matematika-szakmódszertan, szemléletformálás a gyakorlaton. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 171-183
Radnóti Katalin. Megjegyzések óráról órára. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 184-195
Zs Sejtes Györgyi. A szövegértési képességmérések tartalmi keretének alkalmazása a differenciálás támogatásával a fejlesztés folyamatában. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 199-211
Szabó Roland. Az emelt szintű magyar írásbeli érettségi értékeléséről. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 212-225
Nagy-Varga Zsolt. Számonkérés – kicsit másképp.... (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 226-235
Asztalos Anikó. A tanulói portfólió szerepe a tanulási-tanítási folyamatban. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 236-244
Laczkó Mária et al. Általános iskolások fogalmazási képessége kézzel és géppel írt szövegekben. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 245-257
Sápiné Bényei Rita. Szakmódszertani innováció: témacentrikus interakció (TCI) az anyanyelv tanításában.. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 257-270
Dávid Gergely. Szótárhatás az idegen nyelvi mérésben. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 271-281
Sárvári Tünde. „Verstehen wir uns gut?” A korai német mint idegennyelv-tanulásban elért eredmények feltárásának és értékelésének lehetséges eszközei. (2017) Megjelent: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 296-307
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2022-05-21 18:22
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás