mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Turizmus 4.0
Csapó, János [Csapó, János (Gazdaságtudomány,...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Raffay, Zoltán [Raffay, Zoltán (Turizmus, terület...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Végi, Szabina [Végi, Szabina (turizmus, fogyasz...), szerk.] Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola (PTE / DI)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, 95 p.
2021
Konferencia:
IV. Nemzetközi turizmusmarketing konferencia 2021-11-05 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 32481110
ISBN:
9789634298045
ISBN:
9789634298038
Teljes dokumentum:
https://ktk.pte.hu/sites/ktk.pte.hu/files/uploads/events/Absztraktko%CC%88tet_2021_IV.%20Nemzetko%CC%88zi%20Turizmusmarketing%20Konferencia_VE%CC%81GLEGES.pdf
Fejezetek
Csapó János. Előszó/Preface. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 7-10
Schultz Éva et al. A magyarországi múzeumok, mint attrakciók a belföldi látogatói vélemények tükrében a koronavírus idején = The Hungarian museums as attractions according to inbound visitors’ reviews during the pandemic. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 12-13
Behringer Zsuzsanna et al. Utazás a pandémia árnyékában - avagy hogyan változtak a magyar lakosság utazási szokásai, illetve fogyasztói döntései a világjárvány idején. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 p. 14
Kiss Kornélia et al. "Maradj szépen otthon!" - Az X-, az Y- és a Z-generáció szabadidősport-fogyasztási szokásai a pandémia tükrében ["Keep calm and stay at home!" – Recreational sport consumer behavior of Generations X, Y and Z in the mirror of the pandemic]. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 18-19
Csóka László et al. A koronavírus-járvány hatása a jövőbeli utazási tervekre = The impact of the coronavirus epidemic on future travel plans. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 p. 20
Hinek Mátyás. Vendégvélemények számítógépes témamodellezése: A Szent Gellért Gyógyfürdő és Uszoda esete. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 p. 22
Pinke-Sziva Ivett et al. A belföldi turizmus ereje – Budapest vonzereje a belföldi látogatók véleményének tükrében. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 26-28
Palkovics K. A turizmus és gazdaság alakulása Magyarországon és az Európai Unióban a Covid-19 árnyékában = Changing of tourism and economy in Hungary and in the European Union in the shadow of Covid-19. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 31-32
Varga Z. Ahogy a korona-hullámok a vendéglátást sodorják = How hospitality has been swept by corona-waves. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 33-34
Soós Gabriella et al. A szálláshely-szolgáltatás helyzet Magyarországon a SARS-COV2 pandémiával összefüggésben. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 35-36
HÁLÓ KRISZTIÁN. A TURIZMUS FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEINEK VIZSGÁLATA AZ ORMÁNSÁGBAN, A KORONAVÍRUS „UTÁN”. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 39-39
GÁSZNÉ BŐSZ BERNADETT. KREATÍV TURISTÁKAT VÁRNAK A VÁRAK = Historic castles welcome creative tourists. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 40-41
Schultz Éva et al. A múzeumok és a turizmus kapcsolata a Z generáció szemszögéből = The relationship between museums and tourism, focusing on Generation Z. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 42-43
TÖRŐCSIK MÁRIA. A SZCENÁRIÓFOGYASZTÓ DÖNTÉSEI A TURIZMUSBAN =The decisions of the scenario consumer in tourism. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 44-45
Formádi Katalin et al. Turizmus szakos hallgatók karrierútjának vizsgálatát megalapozó nemzetközi szakirodalom szisztematikus áttekintése a Covid-19 árnyékában. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 p. 50
Bíró Csaba. A NÉMET NYELVŰ SZENIOR BEUTAZÓK TURISZTIKAI FOGYASZTÁSÁNAK ÚJSZERŰ ASPEKTUSAI A COVID-19 PANDÉMIÁT MEGELŐZŐ ÉS AZ UTAZÁSI KORLÁTOZÁSOK FELOLDÓ IDŐSZAKBAN = Novel aspects of tourism consumption by German-speaking senior travellers in the period before the COVID-19 Pandemic and after the lifting of the travel restrictions. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 53-55
Erdélyi Éva et al. Mit tesz és mit tehet a megújuló FŐKERT Zrt. a zöldturizmus fejlesztésért?.. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 p. 56
Halász Imre. Útjelző táblától a barna tábláig: a zalakarosi fürdő reklámkommunikációja. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 58-59
Formádi Katalin et al. A Covid-19 hatása a Veszprém–Balaton EKF régióban megrendezett fesztiválokra – fesztivállátogatói attitűdök és fenntarthatósági elvárások. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 p. 60.
Angler Kinga. A helyi termékek beépülése Dél-Dunántúl turisztikai kínálatába. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 63-64
Máté Andrea. A Pannon Borrégió közösségi bormárkái és összehasonlító értékelésük = Community wine brands of the Pannon Wine Region and their comparative analysis. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 64-65
Petykó Csilla et al. Az akadálymentesség és az akadálymentesítés, avagy két világ paradigmaváltó találkozása [Accessibility and obstruction removal, or the paradigm-shifting meeting of two worlds]. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 70-72
Farkas Jácint et al. A fogyatékosság egy keveset vizsgált aspektusa a turizmusban: a nyelvi és infokommunikációs akadálymentesség = A less researched aspect of disability in tourism: language and infocommunication disability. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 78-80
Junfeng Shi et al. Strategic Tourism Planning – Budapest Stories Project. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 p. 83.
Debreceni János et al. Presentation of a conceptional framework for examining the resilience of tourism SMEs. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 p. 86.
Végi Szabina. DELIMITATION OF THE DISTRICT-LEVEL TOURISTIC CENTRAL AREAS OF HUNGARY AND ITS COMPARISON WITH THE COUNTRY'S ACCENTUATED TOURISM REGIONS USING SPATIAL ECONOMETRIC METHODS = Magyarország járási szintű turisztikai centrumtérségeinek lehatárolása és hazánk kiemelt turisztikai térségeivel történő összevetése térökonometriai módszerekkel. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 88-89
Pókó Nikolett. RESILIENCE AND CHALLENGES OF BARRIER-FREE TOURISM IN CRUISING TOURISM = Reziliencia és az akadálymentes turizmus kihívásai a szállodahajós turizmusban. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 90-90
Csapó János. RESTART TOURISM IN HUNGARY – ADAPTATION OPPORTUNITIES, WINNER AND LOOSER DESTINATIONS AND THE REASONS BEHIND = Újrainduló turizmus Magyarországon – alkalmazkodási lehetőségek, nyertes és vesztes desztinációk és a mögöttes okok. (2021) Megjelent: Turizmus 4.0 pp. 91-92
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-06-13 00:01
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás