Gender-specific pathways regarding the outcomes of a cyberbullying youth education program

Kapitány-Fövény, Máté ✉ [Kapitány-Fövény, Máté (Addiktológia), szerző] Addiktológiai Tanszék (SE / ETK2007); Nyírő Gyula Országos Pszichiátriai és Addiktoló...; Lukács, J. Ágnes [Lukács, Ágnes (szociológia), szerző] Társadalomtudományi Tanszék (SE / ETK2007); Takács, Johanna [Takács, Johanna (Egészségtudományo...), szerző] Társadalomtudományi Tanszék (SE / ETK2007); Kitzinger, István [Kitzinger, István (orvostudomány), szerző] Doktori Iskola (SE); Soósné Kiss, Zsuzsanna [Soósné Kiss, Zsuzsanna (Egészségtudomány), szerző] Egészségtudományi Tanszék (SZE / ESK); Szabó, Gábor [Szabó, Gábor (Pszichológia), szerző] Tréning Központ (METU / ÜKT); Falus, András [Falus, András (Immunológia, geno...), szerző] MTA-SE Gyulladásbiológiai és Immungenomikai Kut... (MTA TKI); Genetikai, Sejt- és Immunbiológiai Intézet (SE / AOK / I); Feith, Helga Judit [Feith, Helga Judit (Társadalomtudomány), szerző] Társadalomtudományi Tanszék (SE / ETK2007)

Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES 0191-8869 1873-3549 186 (A) Paper: 111338 , 6 p. 2022
  • SJR Scopus - Psychology (miscellaneous): D1
Azonosítók
Támogatások:
  • Bolyai János Kutatási Ösztöndíj
  • (UNKP-20-5)
  • MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2024-07-17 22:42