mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A digitális nudge-ok észlelése és értékelése
Gyulai, Zsófia [Gyulai, Zsófia (Marketing), szerző] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)
;
Révész, Balázs [Révész, Balázs (marketing), szerző] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)
Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Mitev Ariel. “Post-traumatic marketing : virtuality and reality”: Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. (2021) ISBN:9789635038
pp. 336-345
Azonosítók
MTMT: 32213239
Idézett közlemények (4)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-18 05:25
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás