mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Do the early parent-child book-reading interactions influence the development of theory of mind?
Eszter, Balogh
;
András, Láng [Láng, András, szerző] Fejlődés és Klinikai Pszichológia Tanszék (PTE / BTK / PI)
;
Diána, Á. Varró-Horváth [Varró-Horváth, Diána Ágnes (pszichológia), szerző] Pszichológia Doktori Iskola (PTE / DI)
;
Krisztina, Kopcsó [Kopcsó, Krisztina (pszichológia), szerző] Pszichológia Intézet (PTE / BTK)
Angol nyelvű Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) Tudományos
Megjelent:
BCCCD21 Book of Abstracts: Budapest CEU Conference on Cognitive Development (BCCCD). (2021)
pp. 263-263
Paper: A-0232
Azonosítók
MTMT: 32174650
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2022-07-05 21:03
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás