mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
“Post-traumatic marketing : virtuality and reality”
Mitev, Ariel [Mitev Ariel, Zoltán (Marketing), szerk.] Marketingmenedzsment Tanszék (BCE / MI)
;
Csordás, Tamás [Csordás, Tamás (Média, marketingk...), szerk.] Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék (BCE / MI)
;
Horváth, Dóra [Horváth, Dóra (Marketing-, Média...), szerk.] Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék (BCE / MI)
;
Boros, Kitti [Boros, Kitti (Hivatásturizmus), szerk.] Turizmus Tanszék (BCE / MI)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Corvinus University of Budapest, Budapest, Magyarország, 558 p.
2021
Konferencia:
EMOK 27. KONFERENCIA NEMZETKÖZI KONFERENCIA- Poszttraumás marketing: virtualitás és realitás 2021-08-23 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 32169316
ISBN:
9789635038
CorvinusKutatasok:
6811
Fejezetek
Berki-Süle Margit et al. #reklám keretezés: a szponzorált tartalmak fogyasztóvédelmi kérdései. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 1
Fekete Balázs et al. Mapping dynamism in visual identities applied in destination marketing. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 8-19
Hubert József. Flowers in the office or environmentally sound revision of production process? Higher job satisfaction through internal marketing communication of corporate environmental responsibility. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 20
Kemény Ildikó et al. The omnichannel shopping journey. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 21
Erdős Boglárka et al. Factors affecting the procurement efficiency of companies, highlighting the role of company size. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 22-31
Murai Gábor et al. Modeling of the evolution of third-party product reviewer market on YouTube. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 33-43
Keller Veronika et al. Perception of social media platforms in Turkey from a generational perspective. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 44-59
Agárdi Irma et al. Generational differences in the acceptance of NFC mobile payment: A comparative study between Generations X and Z. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 60
BERNSCHÜTZ MÁRIA et al. Szövegelemzés kvalitatív és kvantitatív eredményének összehasonlítása: ember vs gép. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 63-69
Orbulov Vanda. A design gondolkodás alkalmazhatósága a pénzügyi-üzleti tudatosság növelését célzó oktatásfejlesztésben. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 70-86
Kun Zsuzsanna et al. Helyzetkép a SEM módszertan alkalmazásáról a hazai tudományos üzleti folyóiratokban. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 87
Bavlsík Richard. A marketing- és a politikatudomány konceptuális keresztmetszeteinek kutatása – Egy interdiszciplináris dilemma. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 88-97
Németh Szilárd et al. „Álmaid munkahelye vagy álmaid áruháza?” – Munkáltatói márkázás a gyakorlatban egy egyetemi kurzushoz kapcsolódóan. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 99-108
Gombos Nóra Julianna et al. A hazai lakossági bankok márka identitásának értékelése. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 109-117
Szigeti Szilárd et al. Marketingkontrolling a szlovákiai magyar vállalkozásoknál. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 118-128
Pelsőci Balázs Lajos et al. Az innováció-elfogadás és az értékteremtés kapcsolatának feltáró elemzése a FinTech innovációk példáján keresztül. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 129-140
Keszey Tamara et al. A vevői tudással kapcsolatos nemzetközi marketing irodalom szisztematikus áttekintése. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 141
Dinya László et al. Ha nem repülsz kötelékben, nem lehetsz versenyképes. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 143-153
TAMÁS FARKAS. Az employer branding átalakulása a COVID-19 hatására a technológiai iparágakban. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 154-165
Kovács Regina et al. Pénzügyi szolgáltatók hirdetéseiben megjelenő érvek összehasonlító elemzése gazdaságilag instabil helyzetben. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 166-175
Gyurákovics Bernadett. Agilis szervezet: marketingfogás és fogalomkannibalizáció?!. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 176-182
Megyeri Gábor. Digitális Múlt Analóg Jövő második fázis: Miként segítette a netnográfiai elemzés a Digitális Múlt Analóg Jövő című kutatásunk részeként sikerre vitt közösségi finanszírozási projektünket. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 184-194
Kökény László et al. A demográfiai változók hatása az önvezető autók technológiai elfogadására. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 195-203
Simay Attila Endre et al. Mesterséges intelligencia és marketing kapcsolatának rövid szakirodalmi áttekintése. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 204-211
UJHÁZI TAMÁS. Az észlelt veszély hatásának vizsgálata az önvezető járművek fogyasztói elfogadására: Investigating the effect of perceived risk on acceptance of autonomous vehicles. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 212-223
Ásványi Katalin et al. Fenntarthatósági kurzusok hatásvizsgálatának értékelése: szisztematikus szakirodalmi áttekintés. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 226-234
Dobó Róbert. Az egészségügyi szektor kommunikációs hitelessége a COVID19 hatására, a hírek „mém”-szerű terjedése a Z generáció körében. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 235-244
Dóra Tímea. Változott-e egészségmagatartásunk? – A koronavírussal kapcsolatban kommunikált információ és üzenetek hatása. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 245-255
Bundság Éva Szabina et al. Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 268-278
Győri Luca Andrea et al. A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 279-288
Lendvai Edina. Az Exatlon Hungary szurkolóinak viselkedése – netnográfiai és kérdőíves felmérésen keresztül. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 289-297
Csernák-Csorba Klaudia et al. Fogyasztói értékek, valamint az azokban a SARS-CoV-2 járvány következményeként bekövetkezett változások vizsgálata. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 300-314
Huszár Sándor et al. Milyen tényezők befolyásolják az önvezető autók használatát? – A viselkedési szándékra ható tényezők vizsgálata (What drives you to use a driverless car? – Investigation of behavioral intention and its influencing factors). (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 315-324
Lipták L. et al. A külső referenciaár hatása a fogyasztók árészlelésére. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 325-334
Veres Zoltán et al. Fogyasztói preferenciák és automatizált döntések. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 335-335
Gyulai Zsófia et al. A digitális nudge-ok észlelése és értékelése. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 336-345
Csóka László et al. Az életstíluscsoportok sportfogyasztásának vizsgálata az ÉletstílusInspiráció-modell alapján. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 347-356
Fehér András et al. Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 357-366
Veres Zoltán et al. Hazai egyetemisták szabadidős sportfogyasztási motivációi. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 367-375
Földi K.. Magyar származás hatásának kvalitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon 2020-ban. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 376
Kiss Marietta et al. Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 388-398
Csapody Bence et al. Felelős gyakorlatok az európai gasztronómiai fesztiválokon. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 399-409
Fehér Zsuzsanna et al. Fenntartható múzeumok az Y generáció preferenciái mentén. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 412-421
Hegedüs Sára et al. „Ez csak egy esély!” – A fenntartható turizmus értelmezése és a világjárvány utáni turizmus jövőképe utazásszervezők körében. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 422-432
Debreceni János et al. A vendéglátás nemzetközi kutatási paradigmái a COVID19 árnyékában –: Szisztematikus szakirodalmi áttekintés és egy koncepcionális keretmunka. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 433
Kökény László et al. Kockázatészlelés típusai nyaralást tervező Z generáció körében a COVID-19 árnyékában. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 434
Kovács K. et al. belvárosi utcakép településmarketing-vonatkozásai Kaposvár példáján. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 436
Formádi Katalin et al. Covid-19 hatása az EKF Veszprém-Balaton Régióban megrendezett fesztiválokra – kihívások és tanulságok fesztiválszervezői szemmel. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 448-455
Megyeri Gábor et al. 3S Traveling - Turizmus a poszt-COVID érában. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 456
Griszbacher Norbert et al. Az önkéntesek többrétű szerepe a mega-események pozitív örökségének kialakításában – Amikor egy mosoly valóban százat csinál. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 457
Kiss Kornélia et al. Buli van? – Mitől lehet vonzó Budapest VII. kerülete a hazai fogyasztók számára?. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 458
Czeglédy Karola Luca et al. A virtuális múzeumok megítélésének feltárása empirikus úton a koronavírus-járvány alatt. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 460-472
Cserdi Zsófia et al. Az okos hotelekhez kapcsolódó attitűdöket befolyásoló tényezők nyomában: fókuszban a Z generáció. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 473
Hartyándi Mátyás. A kínai kollaboratív krimijáték kezdetei. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing : virtuality and reality” p. 475
Mátyás J. Új trendek a marketingkommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 477-486
Harnberger Bianka et al. A koronavírus-járvány hatása a magyar sörpiac közösségi kommunikációs stratégiájára. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 487-495
Hódi Boglárka et al. A paraszociális kapcsolat és az influenszer-márka kongruencia együttes hatása a szponzorált közösségi posztok hatékonyságára. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 496-505
Török Anna. A feminizmus korszakai és a reklámok – A női ábrázolásmód változásai. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 507
Füredi Anita et al. Egy fapados légitársaság mint márkaközösség a közösségi médiában?. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 509
Keller Veronika et al. Közösségimédia-használat a pandémiás időszakban. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 510-520
Pelle Veronika et al. Több mint marketing: a CSR-tevékenység mint stratégiai szemlélet bemutatása az etikusdesign-keretrendszer tükrében. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 521
Szerényi Szabolcs. Marketing és művészet komplex kapcsolatrendszere. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 522-528
Újvári Aliz et al. A női tárgyiasítás hatásának vizsgálata a fogyasztói figyelemre szemkamerás vizsgálattal. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 530-539
Czégény László et al. Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 540-550
Horváth Dóra et al. Reflexiók az emberi kapcsolattartás és kapcsolatteremtés jelenéről és jövőjéről – egy participatív videóprodukciós online oktatási projekt tanulságai. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 551-552
Neulinger Ágnes et al. Részvételi kutatás a fogyasztói magatartás megértésére és a fenntartható életmód felé való elmozdulás elősegítésére: elméleti áttekintés. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 553
Köves Alexandra et al. Fenntartható marketing a jövőben: egy marketing iparági részvételi backcasting folyamat tanulságai. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 554
Bencze Máté et al. Magic Mike – Tudománykommunikációs dis:corzus. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 556
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-13 17:03
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás