“Post-traumatic marketing : virtuality and reality”

Mitev, Ariel [Mitev Ariel, Zoltán (Marketing), szerk.] Marketingmenedzsment Tanszék (BCE / MI); Csordás, Tamás [Csordás, Tamás (Média, marketingk...), szerk.] Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék (BCE / MI); Horváth, Dóra [Horváth, Dóra (Marketing-, Média...), szerk.] Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék (BCE / MI); Boros, Kitti [Boros, Kitti (Hivatásturizmus), szerk.] Turizmus Tanszék (BCE / MI)

Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Corvinus University of Budapest, Budapest, Magyarország, 558 p. 2021
Konferencia: EMOK 27. KONFERENCIA NEMZETKÖZI KONFERENCIA- Poszttraumás marketing: virtualitás és realitás 2021-08-23 [Budapest, Magyarország]
    Azonosítók
    Fejezetek
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2025-01-13 17:03