A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül

Szalkai, Zsuzsanna [Szalkai, Zsuzsanna (Marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK); Mandják, Tibor [Mandják, Tibor (Marketing), szerző] Érveléselmélet és Marketing Tanszék (ELTE / GTK); Simon, Judit [Simon, Judit (Üzleti tudományok...), szerző] Turizmus Tanszék (BCE / MI); Hlédik, Erika [Hlédik, Erika (marketing), szerző] Érveléselmélet és Marketing Tanszék (ELTE / GTK); Neumann-Bódi, Edit

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 (Különszám 1.) pp. 31-40 2021
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: C hazai
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C hazai
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-12-09 00:04