mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Turizmusmarketing
Lőrincz, Katalin [Lőrincz, Katalin (földrajz, turizmus), szerk.] Turizmus Intézeti Tanszék (PE / GTK / ÜTI)
;
Sulyok, Judit [Sulyok, Márta Judit (turizmus), szerk.] Turizmus Intézeti Tanszék (PE / GTK / ÜTI)
Magyar nyelvű Szakkönyv (Könyv) Tudományos
Megjelent: Akadémiai Kiadó, Budapest, Magyarország, 357 p.
2017
Sorozatok:
Marketing szakkönyvtár 1787-3703
;
Turizmus szakkönyvtár 2061-3504
Azonosítók
MTMT: 3216130
ISBN:
9789634540243
BCE katalógus:
820749
Fejezetek
Raffay Ágnes. A marketing szerepe a turizmusban - közös élményteremtés. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 17-37
Keller Krisztina. A turizmusmarketing környezete. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 39-61
Madarász Eszter. Turisztikai fogyasztói magatartás. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 63-98
Raffai Csilla. A piacszegmentáció jelentősége és technikái. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 99-119
Sulyok Márta Judit. Piackutatás és előrejelzés. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 121-144
Madarász Eszter et al. Turisztikai termék. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 145-185
Sulyok Márta Judit. Tervezés a turizmusmarketingben. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 145-156
Madarász Eszter et al. A turisztikai termék. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 157-186
Papp Zsófia. Elosztási csatornák a turizmusban. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 187-206
Gyurácz-Németh Petra. Árazás a turizmusban. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 207-232
Tóth - Kaszás. A marketingkommunikációs mix. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 233-254
Tóth - Kaszás. A reklám szerepe a marketingkommunikációs mixben. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 255-272
Fehérvölgyi Beáta. Public Relations. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 273-295
Lőrincz Katalin et al. Turisztikai partnerségek. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 297-312
Lőrincz Katalin. A turisztikai desztinációk marketingtevékenysége. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 313-340
Sulyok Márta Judit. Monitoring. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 341-350
Idézők (53)
Idézett közlemények (6)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-12 20:47
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás