Marketing: Fókuszban a termék

Bernschütz, Mária [Bernschütz, Mária (Marketingkommunik...), szerző] Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék (BME / GTK / ÜTI); Bíró-Szigeti, Szilvia; Danó, Györgyi [Danó, Györgyi (marketing), szerző] Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék (BME / GTK / ÜTI); Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK); Józsa, László [Józsa, László (Marketing), szerző] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK); Kalló, Noémi [Kalló, Noémi (gazdálkodás- és s...), szerző] Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék (BME / GTK / ÜTI); Kovács, István [Kovács, István (Marketing), szerző] Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék (BME / GTK / ÜTI); Kövesi, János [Kövesi, János (Menedzsment, váll...), szerző]; Magyar, Mária [Magyar, Mária (Marketing), szerző]; Mandják, Tibor; Pataki, Béla; Petruska, Ildikó [Petruska, Ildikó (Marketing), szerző] Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék (BME / GTK / ÜTI); Topár, József; Tóth, Zsuzsanna Eszter [Tóth, Zsuzsanna Eszter (Gazdálkodás- és s...), szerző] Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék (BME / GTK / ÜTI); Veres, István [Veres, István (marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK); Horváth, Balázs (főszerk.) [szerk.]

Magyar nyelvű Tudományos Szakkönyv (Könyv)
Megjelent: Typotex Kiadó, Budapest, Magyarország, 330 p. 2017
    Azonosítók
    Fejezetek
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2021-10-23 23:39