Az Aktuális Teljesítmény És A Mögötte Álló Tudás Disszociációja: Az Idői Tényezők Szerepének Áttekintése A Procedurális Tanulás Példáján Keresztül

Mariann, Kiss; Dezső, Németh [Németh, Dezső (Kognitív pszichol...), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (TTK); Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int); MTA-TTK-NAP B Emlékezet, nyelv, idegtudomány ku... (ELTE / PPK / Pszich_Int); Emlékezet, Nyelv és Idegtudomány Kutatócsoport (TTK / KPI); Karolina, Janacsek [Janacsek, Karolina (kognitív pszichol...), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (TTK); Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int); MTA-TTK-NAP B Emlékezet, nyelv, idegtudomány ku... (ELTE / PPK / Pszich_Int); Emlékezet, Nyelv és Idegtudomány Kutatócsoport (TTK / KPI)

Magyar nyelvű Tudományos Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 75 (3) pp. 477-491 2020
  • Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
  • Pszichológiai Tudományos Bizottság: A
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: A hazai
  • SJR Scopus - Psychology (miscellaneous): Q4
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-10-17 02:39