Digitalization and customer relationship: Which influences the other?

Tibor, Mandják [Mandják, Tibor (Marketing), szerző] Érveléselmélet és Marketing Tanszék (ELTE / GTK); Judit, Simon [Simon, Judit (Üzleti tudományok...), szerző] Turizmus Tanszék (BCE / MI); Zsuzsanna, Szalkai [Szalkai, Zsuzsanna (Marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK); Erika, Hlédik [Hlédik, Erika (marketing), szerző] Érveléselmélet és Marketing Tanszék (ELTE / GTK); Edit, Neumann-Bódi

Angol nyelvű Tudományos Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)
Megjelent: 36th annual IMP conference. (2020) Paper: Mandjak et al , 12 p.
    Azonosítók
    • MTMT: 32048754
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2021-12-08 23:40