A VEVŐKISZOLGÁLÁS SZÍNVONALA A VÁLLALATI SIKERESSÉG FÜGGVÉNYÉBEN

Kornfeld, Zsuzsanna [Kornfeld, Zsuzsanna (Menedzsment a fai...), szerző]

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 1789-5502 https://civicrm.quality-mmt.hu/wp-content/uploads/civicrm/persist/contribute/files/2021_05_MM.pdf pp. 51. oldal-59. oldal Paper: 2021. május, XXX. évfolyam 05. szám HU ISSN 1789-5510 (ONLINE) 2021
  • IV. Agrártudományok Osztálya: A
A kiélezett idő- és versenyalapú piaci helyzetben a vállalatok jövőjét és sikerességét nagyban meghatározza a vevői kiszolgálás színvonala és a vevő számára teremtett érték, különösen igaz ez a válságos időszakokban. A fenntarthatóság és a fenntartható fejlődés szem előtt tartása érdekében a vevői elvárásoknak való megfelelés szerepe felerősödött és egyre nagyobb jelentőséget kap az ügyfelek számára az értékteremtés fontossága. Célom megvilágítani a vevőkiszolgálás lényegességét, amely esszenciális a vállalati hatékonyságban és azok értékteremtő folyamataiban. Az összvállalati siker elengedhetetlen eleme az elégedett, visszatérő vásárló.
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-10-20 21:00