mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Iskola a társadalmi térben és időben IX
Ács-Bíró, Adrienn [Ács-Bíró, Adrienn (neveléstudomány), szerk.] Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori ... (PTE / DI)
;
Maisch, Patrícia [Maisch, Patrícia (nevelés- és művel...), szerk.] Nevelés- és Művelődéstörténeti Tanszék (PTE / BTK / NTI)
;
Molnár-Kovács, Zsófia [Molnár-Kovács, Zsófia (neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstörténeti Tanszék (PTE / BTK / NTI)
Magyar és Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola, Pécs, Magyarország, 273 p.
2021
Sorozatok:
Iskola a társadalmi térben és időben 2062-1558 2064-6348, 9
Azonosítók
MTMT: 31997660
Teljes dokumentum:
https://nevtudphd.pte.hu/sites/nevtudphd.pte.hu/files/oldal_mo/itti_ix.pdf
Fejezetek
Molnár-Kovács Zsófia. Előszó. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 7-7
Molnár-Kovács Zsófia. Research on Textbooks from the Era of Dualism – in Two Acts. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 9-11
Czeferner Dóra. Nőnevelés és feminizmus. A nőoktatás reprezentációja az osztrák-magyar feminista sajtóban 1907-1918. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 15-25
Csepcsényi Lajos Lászlóné. A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN BEKÖVETKEZETT VÁLTOZÁSOK A RENDSZERVÁLTÁSTÓL NAPJAINKIG. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 26-36
Kóger Yvetta. RENDELKEZÉSEK AZ ÓVODAI NEVELÉS TÖRTÉNETÉBEN: (SZÜLŐKET IS ÉRINTŐ ELŐÍRÁSOK). (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 43-50
Maisch Patrícia. A gyermekkép és a gyermek-szülő kapcsolat Ernest Legouvé: leányaink és fiaink című művében. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 51-60
Patyi Gábor. Imre Sándor a gazdasági középiskolákról. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 61-67
Somogyvári Lajos. A CIA és a magyar felsőoktatás. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 68-76
Szabó Hajnalka Piroska. Nőkép a kommunista időszak magyar történelemtankönyveiben. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 77-84
Várdai Levente. A leventeintézmény létrejötte és nevelési célkitűzései. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 85-91
Bálint Krisztián. A határontúli vajdasági, szabadkai általános iskolában dolgozó tanárok e-learning alapú biztonságtudatossági képzés iránti igényeinek a feltérképezése. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 105-114
Imre Nóra. A házi feladat intézménye és a szülői tanulástámogatás lehetőségei. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 130-138
Molnár Marcell et al. Első osztályos tanulók iskolakezdési stresszének csökkentése állattal asszisztált foglalkozások keretében. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 146-156
Sándor-Schmidt Barbara. Bepillantás egy kárpátaljai óvodai mindennapjaiba – egy Erasmus ösztöndíj margójára. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 186-193
Sütő Éva. Szakképző iskolások céljainak és tanulási motivációjának vizsgálata. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 194-203
BARNA VIKTOR et al. A pedagógusszerepek változása a kollégiumpedagógiában. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 207-213
Dancsházy-Nagy Ágnes et al. Pedagógusszerepek változása a kollégiumpedagógiában. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX p. 207
Csepcsényi Lajos Lászlóné. A PROBLÉMA ALAPÚ TANULÁS ALKALMAZÁSA SZAKGIMNÁZIUMI KÖRNYEZETBEN. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 214-227
Haffner-Kiss Alexandra. A Z generáció készségeinek, képességeinek fejlesztése a zenepedagógia segítségével. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 228-236
Klem Dénes. Ivánka Sámuel zenepedagógiai munkássága. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 237-243
Langerné Buchwald. Milyen a jó nyelvtanár? Specifikus nyelvtanári kompetenciák a nyelvtanári szakok képzési és kimeneti követelményeinek és az európai nyelvtanári profilháló (European Profiling Grid) és a nyelvtanárképzés tükrében. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 244-254
Rácz Edit. Angol kultúra a nyelvkönyvekben: összehasonlító elemzés. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben IX pp. 255-264
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-07 15:13
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás