mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Iskola a társadalmi térben és időben VIII
Maisch, Patrícia [Maisch, Patrícia (nevelés- és művel...), szerk.] Nevelés- és Művelődéstörténeti Tanszék (PTE / BTK / NTI)
;
Molnár-Kovács, Zsófia [Molnár-Kovács, Zsófia (neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstörténeti Tanszék (PTE / BTK / NTI)
;
Szabó, Hajnalka Piroska [Szabó, Hajnalka Piroska (neveléstudomány), szerk.] Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori ... (PTE / DI)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola, Pécs, Magyarország, 301 p.
2021
Sorozatok:
Iskola a társadalmi térben és időben 2062-1558 2064-6348, 8
Azonosítók
MTMT: 31997257
Teljes dokumentum:
https://nevtudphd.pte.hu/sites/nevtudphd.pte.hu/files/oldal_mo/itti_viii.pdf
Fejezetek
Andl Helga. Előszó. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 7-7
Kóger Yvetta. A SZÜLŐI HÁZ ÉS AZ ÓVODA KAPCSOLATRENDSZERÉNEK VÁLTOZÁSA AZ ÓVODAI NEVELÉS FOLYÓIRAT TÜKRÉBEN (1951-2000 KÖZÖTT). (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 11-18
Maisch Patrícia. Női szempontok megjelenése a hazai romantika irodalmának oktatásában – napjainkban. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 19-28
Olasz Lajos. Iskola a háborúban – az iskolák légoltalma a II. világháború időszakában. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 29-35
Somogyvári Lajos. "Iskolareformok" a szocialista blokkon belül (1958-1965). (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 36-43
Szabó Hajnalka Piroska. Általános iskolai történelemtankönyvek női emancipációval kapcsolatos témáinak összehasonlító elemzése. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 44-55
Uherkovich Orsolya Réka. Családi életre nevelés tartalmai a polgári iskolai tantervekben a két világháború között. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 62-68
Csepcsényi Lajos Lászlóné. A komplex szakmai gondolkodás nevelésszociológiai alapjai. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 81-91
Dobokai Róbertné Simon. Gyermekvédelem és iskolázottság. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 92-100
Hegedüs András. A "Mindenki" című film vizsgálata hálózatelméleti megközelítésből. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 101-108
Híves Tamás. Hátrányos helyzetű tanulók és az Arany János programok területi elemzése. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 109-118
Imre Nóra. Az óvoda és a szülő kapcsolatrendszere. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 128-135
"Ma jó voltam?". (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 152-158
Oláh Katalin. „TANKÖTELEZETTSÉG” VS. „ISKOLAKÉSZÜLTSÉG”. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 159-168
Varga Andrea. "Szégyellem hogy nincs meg a nyolc osztályom". Felnőttkorú cigány/roma népesség tanulásának háttere. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 169-179
Vámosi Tamás. Dualitás középfokon – problémák és fejlesztési igények. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 180-187
Cselők Dorottya. A hatékonyságvizsgálat dilemmái egy játékalapú matematikai fejlesztőeszköz kapcsán. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 196-203
Csepcsényi Lajos Lászlóné. A probléma alapú tanulás-tanítás első tapasztalatai a szakgimnáziumi építőipari szakképzésben. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 204-212
Dancsházy-Nagy Ágnes. A tanulói portfoliókészítés szerepe a kollégiumpedagógiában és a tehetséggondozásban. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII p. 213
Dévényi Anna et al. Kreatív tantervkorrekció. Új tudományos eredmények megjelenítése a közoktatásban – a Magyar Tudományos Akadémiától a pécsi Szent Mór Iskolaközpontig. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 220-227
Kóger Yvetta. ÓVODAPEDAGÓGUSOK ÉS A PEDAGÓGUS-ÉLETPÁLYAMODELL BEVEZETÉSÉHEZ KAPCSOLÓDÓ MINŐSÍTŐ ÉRTÉKELÉS. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 237-244
Ladnai Attiláné. A "tátikázás" mibenléte avagy középiskolás interpretációk (értelmezések és vélekedések pozitív pedagógiai megközelítésmódok segítségével), a Mindenki című Oscar-díjas alkotás alapján. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 245-252
Mrázik Julianna. Neveléstudományi akciókutatás pilot modell. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 253-261
Sütő Éva. A szakképző iskolában tanuló Z generáció motivációjának vizsgálata a "Mindenki" című film kapcsán. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 274-283
Szántóné Tóth Hajnalka. A tanító szakos hallgatók természettudományos tárgyakhoz való hozzáállása. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 284-294
Zank Ildikó. A kutatói önmegfigyelés érvényessége és relevanciája a neveléstudományi akciókutatásban. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 295-301
Oláh Katalin. "Ma jó voltam?". (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII p. 34015040
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-10-03 21:34
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás