mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Iskola a társadalmi térben és időben VII.
Maisch, Patrícia [Maisch, Patrícia (nevelés- és művel...), szerk.] Nevelés- és Művelődéstörténeti Tanszék (PTE / BTK / NTI)
;
Márhoffer, Nikolett [Márhoffer, Nikolett (Neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Oktatáselméleti Tanszék (PTE / BTK / NTI)
;
Molnár-Kovács, Zsófia [Molnár-Kovács, Zsófia (neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstörténeti Tanszék (PTE / BTK / NTI)
;
Szekeres, Nikoletta [Szekeres, Nikoletta (történelem), szerk.] Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori ... (PTE / DI)
;
Szücs-Rusznak, Karolina [Rusznak, Karolina (oktatástörténet), szerk.] Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori ... (PTE / DI)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola, Pécs, Magyarország, 212 p.
2021
Sorozatok:
Iskola a társadalmi térben és időben 2062-1558 2064-6348, 7
Azonosítók
MTMT: 31997256
Teljes dokumentum:
https://nevtudphd.pte.hu/sites/nevtudphd.pte.hu/files/oldal_mo/itti_vii.pdf
Fejezetek
Andl Helga. Előszó. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 7-7
Mrázik Julianna. Végül, de nem utolsó sorban a nevelésről – napjaink gyermekképe, gyermekszemlélete. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 27-36
Rébay Magdolna. A nevelés-oktatás három arisztokrata (Teleki, Vay, Wesselényi) családban a dualizmus korában.. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 37-47
Szóró Ilona. Az agráregyesületek részvétele a gazdasági képzésben, az 1930-as, 1940-es években. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 55-60
Támba Renátó. Képtudományi megközelítések a gyermekkortörténeti kutatásokban. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 61-69
Vincze Beatrix. A magyar életreform mozgalom harmadik utas törekvéseinek ideológiai gyökerei.. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 70-78
Götzerné Scheid Edit. Az iskolaválasztás nagy dilemmái, ha egy hegyháti aprófaluban élsz. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 88-95
Langerné Buchwald. Tanulási célú migráció és ingázás motívumainak vizsgálata az osztrák-magyar határ menti régióban. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 108-129
Aknai Dóra Orsolya. Interaktív tábla és táblagépes alkalmazások használata a gyógypedagógiai gyakorlatban súlyosan/halmozottan sérült gyermekek esetében. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 133-149
Aknai Dóra Orsolya et al. Kiterjesztett valóság (AR) alkalmazások használata és készítése az iskolában. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 150-156
Krausz Anita. Tanulásban akadályozott tanulók integrált nevelése, oktatása. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VII. pp. 175-183
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-06-18 10:33
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás