Gamification, mint tehetséggondozási eszköz a közszolgálati oktatásban – a kiberverseny példája

Szakos, Judit [Szakos, Judit (közigazgatás-tudo...), szerző] Közigazgatás-tudományi Doktori Iskola (NKE / ÁNTK); Közszervezési és Infotechnológiai Tanszék (NKE / ÁNTK); Kiberbiztonsági Kutatóintézet (NKE / EJKK); Szádeczky, Tamás [Szádeczky, Tamás (biztonságmenedzsment), szerző] Műszertechnikai és Automatizálási Intézet (ÓE / KVK); Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)

Magyar nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
  • Pszichológiai Tudományos Bizottság: A
  • Állam- és Jogtudományi Bizottság: A hazai
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: B hazai
Szakterületek:
  • Digitális játékok, gamifikáció, alkalmazott játékok, komoly játékok
  • Közigazgatás
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2025-04-01 10:26