mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI
Fodorné, Tóth Krisztina [Fodorné Tóth, Krisztina (e-learning, IKT-p...), szerk.]
Magyar és Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: MELLearN Egyesület, Pécs, Magyarország, 415 p.
2021
Azonosítók
MTMT: 31970716
ISBN:
9789634295884
Teljes dokumentum:
http://mellearn.hu/wp-content/uploads/2021/04/Tanul%C3%A1s-%E2%80%93-Tud%C3%A1s-%E2%80%93-Innov%C3%A1ci%C3%B3.pdf
Fejezetek
Budai Gábor. Pályaorientációs vizsgálat a technikumi képzéseket választók körében. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 8-21
Farkas Anett. A történetmesélés pedagógiai módszere a felsőoktatásban. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 22-33
Jaskóné Gácsi Mária. A digitális oktatás perspektívái koronavírus idején - avagy gondoljuk újra a tanítást?. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 34-41
Kovács Anett Jolán. A felsőoktatási validáció működése Magyarországon. 2019 végén lefolytatott empirikus kutatás főbb eredményei. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 53-64
Bacsa-Bán Anetta. „Hasznosság és hasznosíthatóság”: hallgatói visszajelzések az andragógia alapképzésre a Dunaújvárosi Egyetemen. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 76-94
Csehné Papp Imola. Az oktatás gazdasági és társadalmi vonatkozásai. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 95-99
Dezső Renáta Anna. Információs aszimmetria és a többszörös intelligenciák mesterséges intelligencia-megjelenési formái. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 100-111
Egervári Dóra et al. Információs műveltség és a NAT. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 112-127
Kálmán Anikó et al. Hallgatói életút összegzése a Műszaki Pedagógia Tanszék szakjain eddigi tapasztalatok és hallgatói visszajelzések alapján. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 128-144
Kaszper Blanka. A nonformális tanulás speciális terepe: a cserkészmozgalomban való részvétel hatása a munkaerőpiacon elvárt kompetenciákra. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 145-164
Nemeskéri Zsolt et al. Diplomával a munkaerőpiacon: egy rendkívüli intézkedés potenciális hatásai az MTMI területen. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 165-173
Vass Vilmos. A 21. századi kompetenciák és a tudásgazdaság összefüggései a felsőoktatásban. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 186-195
Bajusz Klára. A karantén okozta változások az idősek életvitelében. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 197-203
Bognár Mária. A felnőttképzés szerepe a kistelepülések gazdasági fejlődésében. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 204-208
Dominek Dalma Lilla. Andragógia-pszichológia - FLOW típusú módszer a felsőoktatásban. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 209-217
Kovács Tamás. Útravaló - Emelt szintű mentorképzés az e-learning eszközével. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 218-226
Németh Balázs. A felsőoktatási LLL szerepe a tanulással támogatott közösségfejlesztésben: újra gondolt szerepek és dimenziók. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 227-234
Sitku Krisztina. City and university for local social sustainability. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 235-249
'Sass Judit' et al. A Budapesti Corvinus Egyetem tavaszi digitális kihívásai diák és oktató szemmel. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 258-271
Fodor Andrea. A felsőfokú oktatási tapasztalatok az online oktatásban, a statisztika mint, módszertani tantárgy esetében. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 297-313
Horváth Mariann. Óvodapedagógus és tanító szakos hallgatók képzése és gyakorlata a koronavírus idején. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 314-326
Koltai Zoltán. Kihívások és megoldások. Online nyelvi képzés a Pécsi Tudományegyetemen. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 327-333
Lénárth Ádám. A történelemtanítás digitális oktatásának kihívásai és lehetőségei napjainkban. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 334-362
Lükő István. A digitális online tér kihívásai és az innováció: Egy pódiumbeszélgetés margójára. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 363-373
Szőke-Milinte Enikő. A tanulási motiváció alakulása a 2020-as digitális oktatásban Magyarországon. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 374-394
Éva Szederkényi et al. Pathways to work-based learning in the COVID-19 era. (2021) Megjelent: TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI pp. 405-415
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2022-06-28 12:13
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás