mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Concurrent Validity of the Sixty-Second Drawing Test in Measuring High-Schoolers’ Close Relationships and Depression
Kövi, Zsuzsanna [Kövi, Zsuzsanna (Pszichológia), szerző] Pszichológiai Továbbképző Központ (KRE / BTK)
;
Hittner, James B.
;
Mirnics, Zsuzsanna [Mirnics, Zsuzsanna (Pszichológia), szerző] Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék (KRE / BTK)
;
Grezsa, Ferenc [Grezsa, Ferenc (mentálhigiéné), szerző] Pszichológiai Továbbképző Központ (KRE / BTK)
;
Smohai, Máté [Smohai, Máté (Pszichológia), szerző] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK)
;
Jakšić, Nenad
;
Mészáros, Veronika [Mészáros, Veronika (Pszichológia), szerző] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK)
;
Rózsa, Sándor [Rózsa, Sándor (Pszichológia), szerző] Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék (KRE / BTK)
;
Vargha, András [Vargha, András (Pszichológiai sta...), szerző] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK)
;
Tanyi, Zsuzsanna [Tanyi, Zsuzsanna (egészségpszichológia), szerző] Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék (KRE / BTK)
;
Vass, Zoltán [Vass, Zoltán (Képi kifejezéspsz...), szerző] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK)
Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent:
RORSCHACHIANA 1192-5604 2151-206X
42
(1)
pp. 52-71
2021
SJR Scopus - Clinical Psychology: Q4
Azonosítók
MTMT: 31936237
DOI:
10.1027/1192-5604/a000141
Scopus:
85102873913
Egyéb URL:
https://econtent.hogrefe.com/doi/10.1027/1192-5604/a000141
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-04-11 13:33
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás