Concurrent Validity of the Sixty-Second Drawing Test in Measuring High-Schoolers’ Close Relationships and Depression

Kövi, Zsuzsanna [Kövi, Zsuzsanna (Pszichológia), szerző] Pszichológiai Továbbképző Központ (KRE / BTK); Hittner, James B.; Mirnics, Zsuzsanna [Mirnics, Zsuzsanna (Pszichológia), szerző] Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék (KRE / BTK); Grezsa, Ferenc [Grezsa, Ferenc (mentálhigiéné), szerző] Pszichológiai Továbbképző Központ (KRE / BTK); Smohai, Máté [Smohai, Máté (Pszichológia), szerző] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK); Jakšić, Nenad; Mészáros, Veronika [Mészáros, Veronika (Pszichológia), szerző] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK); Rózsa, Sándor [Rózsa, Sándor (Pszichológia), szerző] Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék (KRE / BTK); Vargha, András [Vargha, András (Pszichológiai sta...), szerző] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK); Tanyi, Zsuzsanna [Tanyi, Zsuzsanna (egészségpszichológia), szerző] Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék (KRE / BTK); Vass, Zoltán [Vass, Zoltán (Képi kifejezéspsz...), szerző] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK)

Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: RORSCHACHIANA 1192-5604 2151-206X 42 (1) pp. 52-71 2021
  • SJR Scopus - Clinical Psychology: Q4
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2025-04-11 13:33