mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén
Simonics, István [Simonics, István (Tanárképzés, mérn...), ed.] Centre for Trefort Ágoston Engineering Education (ÓE / KKFEE)
;
Holik, Ildikó [Holik, Ildikó Katalin (Neveléstudomány), ed.] Centre for Trefort Ágoston Engineering Education (ÓE / KKFEE)
;
Tomory, Ibolya [Tomory, Ibolya (Pedagógia, Kultur...), ed.] Centre for Trefort Ágoston Engineering Education (ÓE / KKFEE)
Hungarian Conference proceedings (Book) Scientific
Published: Obuda University, Bp, Hungary, 424 p.
2021
Conference:
X. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia 2020-11-20 [Bp, Hungary]
Identifiers
MTMT: 31917894
ISBN:
9789634492399
Teljes dokumentum:
http://trefort.tmpk.uni-obuda.hu/sites/default/files/SI-HI-TI_X-Trefort_konferencia_kotet.pdf
Chapters
Bodnár Éva et al. A RUGALMASSÁG MINT FELERŐSÖDÖTT OKTATÓI KOMPETENCIAIGÉNY. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 6-22
Buda András et al. Két lehetőség van. Vagy nem? A távolléti oktatás tapasztalatai, tanulságai egyetemi oktatók szemével. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén p. 23
Bacsa-Bán Anetta. „Jó közösség, támogató légkör, aktuális, napra kész tudás”: képességek fejlesztése a Dunaújvárosi Egyetem elmúlt két évtizedében. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 24-36
Holik Ildikó. A pszichológiai immunkompetencia vizsgálata mentortanárok körében. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 37-49
Molnár György. A digitális tanulás próbája és utóhatása szakmai tanárképzésben –kérdések és válaszok a múltra és a jelenre. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 50-61
Pásztor Rita. ZÖLD, SÁRGA, PIROS- OKTATÁSI JÖVŐKÉP SZÍNEKBEN. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 62-75
Szalay Zsófia. Pedagógusok gyermekvállalás utáni személyiségváltozásának empirikus vizsgálata. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 76-88
Szilágyi Mária. A mentori tevékenység sikerességét befolyásoló tényezők. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 89-101
Czinege Monika et al. HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK A MÓDSZERTANI TÁRGYAK KARANTÉN TANULÁSÁRÓL. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 102-114
Benedek András. Nemzetközi trendek a szakképzés módszertani kutatásaiban. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 116-128
Boros József et al. Research and development career plans and work-life balance: Evidence from a survey among Hungarian Ph.D. students. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 126-140
Gőgh Előd et al. Az egész életen át tartótanulást befolyásoló tanulási tényezők kapcsolata. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 141-155
Kocsis Zsófia et al. A hallgatói munkavállalás jellemzői és a lemorzsolódásban játszott szerepe a STEM területeken. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 156-171
Major-Kathi Veronika. Digital Competences of International Higher Education Students. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 171-182
Nagy Tamás. Felkészülés a szakképzés új szabályozásának szervezeti és módszertani hatásaira. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 183-201
Balkányi Péter. Távoktatási módszerek vizsgálata a koronavírus járvány idején a Budapesti Corvinus Egyetem gameful szemléletű kurzusában. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 217-226
Bognárné Kocsis Judit. Innováció és tudománypedagógia a pedagógusképzésben – Zsolnai József koncepciója alapján. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 227-237
Czékmán Balázs. Pedagógusok mobil eszköz-használati háttere egy tabletes kutatás tükrében. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 238-250
Mészáros Attila. A SZAKKÉPZŐ INTÉZMÉNYEK VEZETŐI FELKÉSZÍTÉSÉNEK MEGVALÓSÍTÁSA. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 251-261
Módné Takács Judit et al. AZ EGYETEMI HALLGATÓK STRESSZKEZELÉSI TECHNIKÁINAK VIZSGÁLATA. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 262-278
Rendek Csaba et al. MI MINDENEN MÚLHAT A GAZDASÁGI ALAPKÉPZÉS HALLGATÓINAK EREDMÉNYESSÉGE STATISZTIKÁBÓL?. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 279-291
Szántó Péter et al. A TURIZMUS-VENDÉGLÁTÁS KÖZÉP- ÉS FELSŐFOKÚ OKTATATÁSÁNAK KAPCSOLATA, A SZAKMAI GYAKORLAT JELENTŐSÉGE ÉS MEGÍTÉLÉSE. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 292-305
Szőcs Andor. Hallgatói munkavállalás és intézményi társadalmi tőke hatások. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 306-321
Tomory Ibolya. A formatív értékelés szerepe a tanulási eredményességben. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 320-331
Laki ILdikó. KÖZOKTATÁS ÉS A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNY/FOGYATÉKOSSÁG KAPCSOLÓDÁSI PONTJAI. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 361-369
Nemes-Németh Nóra et al. Tanári értékelés – tanulói értékrend. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 370-385
Stummer Krisztina. Nők a Kereskedelmi Szakoktatás hasábjain. (2021) In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 386-395
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2022-08-12 22:47
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy