A magyar, német és belga felsőoktatási intézmények eredményessége

Kosztyán, Zsolt Tibor [Kosztyán, Zsolt Tibor (operációkutatás, ...), szerző] Kvantitatív Módszerek Intézeti Tanszék (PE / GTK / MI); MTA-PE Budapest Rangsor Kutatócsoport (PE / GTK); Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete; Csányi, Vivien Valéria [Csányi, Vivien Valéria (Közgazdaságtan), szerző] Kvantitatív Módszerek Intézeti Tanszék (PE / GTK / MI); MTA-PE Budapest Rangsor Kutatócsoport (PE / GTK); Banász, Zsuzsanna [Banász, Zsuzsanna (közgazdaságtan), szerző] Kvantitatív Módszerek Intézeti Tanszék (PE / GTK / MI); MTA-PE Budapest Rangsor Kutatócsoport (PE / GTK); Telcs, András [Telcs, András (matematika), szerző] Számítástudományi és Információelméleti Tanszék (BME / VIK); Kvantitatív Módszerek Intézeti Tanszék (PE / GTK / MI); Részecske- és Magfizikai Intézet (Wigner FK); MTA-PE Budapest Rangsor Kutatócsoport (PE / GTK)

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 29 (4) pp. 618-633 2020
  • Irodalomtudományi Bizottság: A
  • Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
  • Pszichológiai Tudományos Bizottság: A
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: A hazai
  • Regionális Tudományok Bizottsága: B hazai
  • Demográfiai Osztályközi Állandó Bizottság: C hazai
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-07-31 21:30