mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia
Molnár, György [Molnár, György (neveléstudomány, ...), szerk.] Műszaki Pedagógia Tanszék (BME / GTK); MTA-BME Nyitott Tananyagfejlesztés Kutatócsoport (BME / GTK / TKK)
;
Buda, András [Buda, András (Didaktika), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, Magyarország, 88 p.
2021
Konferencia:
OKTATÁS - INFORMATIKA - PEDAGÓGIA 2021 KONFERENCIA 2021-02-12 [Debrecen, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 31886669
ISBN:
9789634902638
Teljes dokumentum:
http://oktinfkonf.com/2021/downloads/OIP2021_absztraktkotet_final.pdf
Fejezetek
Sinkovics Ádám. Tablettel támogatott oktatás tapasztalatai egy „második esély” iskolában. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia
B. Németh Mária et al. Szülők percepciói és attitűdjei az óvodáskorú gyermekek IKT-használatáról. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 33-33
Barna Ildikó et al. Az IWitness kollaboratív e-learning platform használatának tapasztalatai és lehetőségei egy kvantitatív kutatás eredményei alapján. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 35-35
Barnucz Nóra. Pedagógusok attitűdje az IKT alapú módszertani képzések iránti érdeklődés tükrében. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 36-36
'Barnucz Nóra' ' et al. The possibilities of using augmented reality at different levels of education. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 37-37
Buda András. A távolléti oktatás valós és virtuális hatásai. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 39
Csizér Kata et al. A digitális átállás 2020 tavaszán három budapesti középiskolában: Tanulói vélemények az online angolórákról. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 40
Czékmán Balázs. A tabletek tanórai használatának pedagógiai-módszertani vonatkozásai. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 41
Dobrova Zita. Classroom a tantermen belül és kívül. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 42
Dringó-Horváth Ida et al. A digitális pedagógia tartalmi és módszertani megjelenése a pedagógus továbbképzésben. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 43-44
Fehér Péter et al. A mobiltelefonok használatának tanulókra gyakorolt káros hatásairól. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 44-44
Fehér Péter. Az online értékelés kihívásai: csalás online oktatási környezetben. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 45-45
Győri János. Dél-Korea: a nemzeti oktatási digitalizációs rendszer kiépítésétől a COVID-19 alatti iskolabezárásra adott válaszokig. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 47
Hartyándi Mátyás. Are Serious Games Seriously Better?: The Aspect of Seriousness in Technology-Enhanced Educational Games and Simulations. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 49
Janurikné Soltész Erika. Kihívás vagy alkalmazkodás – a nem önként választott online(-ná vált) kurzusok tanulói perspektívája. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 54-54
Kertai Bendegúz et al. Az digitális oktatás megvalósulása, és értékelése a középfokú rendészeti képzésben. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 56-56
Kiss Julianna. Online zeneoktatás: tapasztalatok és perspektívák. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 57
Kovács István Vilmos et al. A DigiNOIR stratégia-javaslat prioritásai. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 61
Kuttner Ádám. AR és VR technológiák oktatási felhasználási lehetőségei a kiállítási kommunikációban. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 62
Major-Kathi Veronika. The Role of Digital Competences in Culturally Diverse Online Learning Environments. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 65
Majó-Petri Zoltán et al. KARANTÉN ONLINE OKTATÁS A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEMEN: MIT TAPASZTALTAK A DIÁKOK?. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 66
Majzik Tamás. Oktatási robotokkal támogatott magyarórák bevezetése egy moldvai csángómagyar településen. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 67-67
Molnár György et al. A digitális munkarendű oktatás érvényesülése a COVID-19 második hullámának időszakában – tapasztalatok a felsőoktatás bázisán. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 68-68
N.Tóth Ágnes et al. Távolléti oktatás a hallgatók szemszögéből. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 71
Pacsuta István. HALLGATÓK IKT ESZKÖZHASZNÁLATA ÉRTÉKRENDSZEREIK MENTÉN. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 72-72
Pap-Szigeti Róbert et al. A formális nyelven történő programozás támogatása a szövegértés metakognitív fejlesztésén keresztül. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 73
Pete József. A projektoktatás lehetőségei a digitális térben. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 75-75
Sáfrány Judit. Az online oktatás szorongást növelő és csökkentő faktorai. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 76
Serfőző Mónika et al. Tanulástámogatás és tanulásszervezés a távolléti oktatásban. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 77
Sinkovics Ádám. Tablettel támogatott oktatás tapasztalatai egy "második esély" iskolában. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 78
Szabó József et al. A távolléti oktatás első szakaszának értékelése. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 79
Tajtiné Lesó Györgyi. Pályaorientációs Nap lehetőségei a középiskolai online oktatás keretein belül. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 80
Tóth-Mózer Szilvia et al. A „túlélőkészlet kisgyermekes szülőknek” c. mooc kurzustervezői és facilitátori tapasztalatai. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 82
Tóth Edit et al. A hagyományos és a Covid-19 pandémia miatt bevezetett digitális tanulással és tanulási környezettel kapcsolatos tanulói attitűdök és azok különbségei. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 83-83
Uricska Erna. A practical implementation of the ‘trialogical teaching and learning model’. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 84-84
Uricska Erna et al. Egy nyelvtanulási módszer két oldala: a rendészeti közösségi oldalak bejegyzéseinek alkalmazása oktatói és hallgatói szemmel. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 85-85
Vass Vilmos. PROFFORMANCE – A DIGITÁLIS KOMPETENCIA FELSŐOKTATÁSI TRANSZFORMÁCIÓS LEHETŐSÉGEI A KOMPETENCIÁK STRUKTURÁLÁSÁBAN EGY NEMZETKÖZI PROJEKT TAPASZTALATAI ALAPJÁN. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 86
Velics Gabriella. Közösségszerelő Műhely – innovatív jó gyakorlat a digitális közösségépítés és élményteremtés terén. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 87-87
Végh V et al. Általános iskolai pedagógusok attitűdjeinek mintázatai a koronavírus járvány következtében bevezetett digitális oktatási rend első hulláma alatt. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 88-88
Liszkai Anikó. Grafomotoros koordináció fejlesztése az óvodában Ozobot Bit robotokkal. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 157-169
Idézők (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 19:10
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás