mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Digitális kommunikáció és tudatosság
Balázs, László [Balázs, László (Szervezés- és vez...), szerk.] Társadalomtudományi Intézet (DUE)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Hungarovox Kiadó, Budapest, Magyarország, 228 p.
2021
Sorozatok:
A kommunikáció oktatása 2062-5804, 13
Azonosítók
MTMT: 31851130
Kiadónál:
http://komnev.hu/wp-content/uploads/2021/02/TK13print_vegleges.pdf
ISBN:
9789635340743
Fejezetek
Szőke-Milinte Enikő. Digitális tanulás és tanulási motiváció. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 9-23
Szűts Zoltán. Az online kommunikáció új horizontjai: A digitális kultúra és pedagógia összefonódása. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 24-33
Szalay Györgyi. Hogyan dolgozna Carl Rogers online?. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 34-43
Oláh Szabolcs. Figyelem-összpontosítás a teljesen online osztályban. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 44-53
Szabó Csilla Marianna et al. Egymás tükrében: a generációs sztereotípiák nyomában. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 54-64
Kőkuti Tamás. Hallgatói munkaérték-preferenciák a digitális oktatási formák bevezetésének fázisában. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 65-77
Andok Mónika. Digitális médiahasználati trendek és hatásaik a fiatalok körében. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 81-92
Veszelszki Ágnes. deepFAKEnews: Az információmanipuláció új módszerei. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 93-105
Bartal Orsolya. Kinek a feladata a médiatudatosságra nevelés?: Empirikus kutatás pedagógusok körében. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 106-114
Horváth Daniella Dominika. Akciókutatás az általános iskolában: Egy saját fejlesztésű dizájnkommunikáció workshop eredményeinek ismertetése. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 115-123
Domonkosi Ágnes. „Tanárnő, bevenne a meetingbe?” A társas deixis szerepei a digitális távoktatás gyakorlatában. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 127-139
Lőrincz Gábor. Kommunikációs tudatosság a nyelvi tájképben. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 140-150
Már Orsolya. Digitális tudatosság és kommunikáció: Korszerű anyanyelvi nevelés a megváltozott tantervi tartalmak tükrében. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 152-158
Pap Ferenc et al. Tehetségek hite és a kibontakozást segítő keresztyén pedagógusi kommunikáció: Tehetséggondozás a Károli Gáspár Református Egyetem Tanítóképző Főiskolai Karán. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 159-170
Farkas Anett. A történetmesélés módszerével történő kommunikációs készségfejlesztés lehetőségei az oktatásban. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 171-182
Mácsár Gábor et al. A karate szaknyelv használata a pedagógiában – az infokommunikáció és a lemorzsolódás. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 193-200
Balázs Gábor. A kick-box versenybírók stresszfaktorainak elemzése. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 201-214
Bartal Orsolya. Whose duty is educating conscious media usage?: Empirical research amongst teachers. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság p. 216
Kőkuti Tamás. Student-defined work values during the period of application of digital forms education. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság pp. 218-219
Pap Ferenc et al. Faith of the talents and Christian pedagogical communication to help unfold: Talent management in the Faculty of Teacher Training of the Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság p. 221
Szabó Csilla Marianna et al. Reflecting Each Other: Recognizing Generation Stereotypes. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság p. 222
Szalay Györgyi. How would Carl Rogers work online?. (2021) Megjelent: Digitális kommunikáció és tudatosság p. 222
Idézők (2)
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-11-14 04:06
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás