mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ABSTRAKTY
Karlovitz, János Tibor [Karlovitz, János Tibor (Neveléselmélet és...), szerk.] Szervezési és Vezetési Intézet (ÓE / KGK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: International Research Institute, Komárno, Szlovákia, 96 p.
2021
Konferencia:
IX. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia 2021-01-17 [Marcelová, Szlovákia]
Azonosítók
MTMT: 31843473
ISBN:
9788089691708
Teljes dokumentum:
http://irisro.org/9programabsztraktNSZK2021.pdf
Fejezetek
Aggné Pirka Veronika et al. Az 1891. évi XV. törvény „megvalósulásának” diskurzusa a Kisdednevelés c. pedagógiai folyóiratban a törvény megjelenését követően. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 13
Balázs Brigitta. Digitális stratégiák szerepe az oktatás tükrében. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 16-16
Blatt Péterné. A rítusok jelentősége a testnevelés tanításában. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 18
Budai Gábor. Pályaválasztási preferenciák a szakképzésben. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 19
Drahota-Szabó Erzsébet. Amikor a puzzle összeáll: Nyelvtudományi tudástartalmak a némettanárképzésben. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 20-20
Fehér Ágota et al. A szeretet kifejezési formái és szerepe pedagógusok hivatásának beteljesítésében. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 23
Fehér Virág et al. Az energiatudatosságra vonatkozó fogalmak megjelenése és azok sajátosságai középiskolai természettudományos tankönyvekben. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 24
Fekete Zsófia. "Olyan jó családok jelentkeztek!" Családbarát oktatás dilemmája, testvérek méltányolása, elutasítása túljelentkezés esetén. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 25-25
Gocsál Ákos. A beszéd egyedi hangzásának szerepe a tanár-diák kapcsolatban: kutatási irányok, fejlesztési lehetőségek. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 29-29
Horváth Péter László et al. Értelmileg akadályozott, 1-8. osztályos általános iskolai tanulók receptív nyelvi képességeinek vizsgálata a TROG-H teszt segítségével. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 30
Hegedűs Renáta Ildikó et al. A testi fogyatékossággal élő személyek gyógypedagógiai terminológiája. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 31
Hollósi Hajnalka Zsuzsanna. Hallgatók a távoktatás útvesztőjében: A Nyíregyházi Egyetem osztatlan tanárszakos hallgatóinak kérdőíves vizsgálata. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 32
Horváth Réka. Az egészségnevelés jelentősége: Egészségtudatosságot vizsgáló visszakövetéses kérdőív eredményei alapján. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 33
Hosszu Timea. Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók csökkent munkamemória működésének hatása az idegennyelv-tanulásra és a taneszközök válaszai a munkamemória fejlesztésére. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 35-35
Jávorffy-Lázok Alexandra. A legfontosabb magyar felsőoktatásban bekövetkező változások hatása a hallgatói arányszámokra 1989 és 2020 között. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 37-37
Karácsony Ilona et al. Az egészség, az egészségmagatartás mutatóinak vizsgálata a tanulmányi átlag tükrében. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 39-39
Karl Éva. Összefoglaló útmutató az intézményi tehetségpont működtetéséről és tehetséggondozásáról. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 40-40
Kendeh-Kirchknopfné Farkis Tímea. Paap János: Hat hangú ének (1796). Festetics György az iskola teremtő: az olasz nyelv és irodalom szerepe egy főúri család nevelésében. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 42-42
Kovács-Krassói Anikó. Móra Ferenc művei az olvasókönyvek tükrében. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 47-47
Kovács Tibor Attila. A magyar nyelv két arca: Nyelvi minták és feladattípusok az újabb alsó tagozatos nyelvtankönyvekben a funkcionális nyelvleírás nézőpontjából. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 48-48
Kulcsár György et al. Komplex mozgásterápiás fejlesztés a mozgásfejlesztő továbbképzés résztvevői szemszögéből. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 51-51
Ladányi Lili. Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek szüleinek nyári táborokkal kapcsolatos tapasztalatainak vizsgálata. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 52
Ládiné Szabó Tünde. Tankockahasználat (LearningApps) a digitális tanrendű oktatás során. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 53
Lakatos Csilla et al. A családi életre nevelés prevenciós lehetőségei a védőnők és az egészségtanárok munkájában. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 55-55
Magyar Adél Márta. Szociális képességek fejlődése és pályaszocializáció értelmi fogyatékos személyek „Hit és Fény” közösségében. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 57-57
Merkei Attila. Az agrárképzés fejlesztésének lehetőségei és hátrányai az új szakképzési jogszabályok tükrében. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 58
Mészáros László. A hivatás és a küldetés értelmezése az ókeresztény pedagógiai irodalomban. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 59
Mihálka Mária et al. A munka-család konfliktus megélése pedagógusok körében. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 61
Molnár György. Fordított oktatáson és élménypedagógiai módszereken alapuló oktatás a COVID-19 időszakában digitális szabadulószobák segítségével. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 62-62
Pinczésné Palásthy Ildikó et al. A művészeti nevelés és a tanítóképzés: A DRHE tanító szakos és pedagógus továbbképzésben részt vevő hallgatóinak ’kultúrafogyasztási’ szokásai és művészetek iránti attitűdje. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 63.
Nagyné Dr. Hegedűs Anita. Az enyhe fokú intellektuális képességzavart mutató tanulók személyiségalakulását befolyásoló tényezők. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 64
Nemes József. Technikai műveltség nélkül van-e általános műveltség?. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 65
Novák Géza Máté et al. Szorongás helyett énhatékonyság Iskolai konfliktuskezelés és bullying intervenciós lehetőségek művészet alapú módszerekkel. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 66
Olasz Lajos. A történelmi Magyarország összeomlása a Horthy-kor történelemtankönyveiben. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 67-67
Pelesz Nelli. A magyar alsófokú gazdasági szakoktatás problémái. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 69
Perge Anna. Hátrányos helyzet számokban. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 70-70
Horváth Péter László et al. A gondnokság intézménye az érintettek szempontjából: Előny vagy hátrány?. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 71
Prievara Dóra Katalin. Az influenszerek hatása a kamaszok személyiségfejlődésére. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 73
Réti Tamás. Videotréning alkalmazása a zenetanári munkában. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 75
Roszik Dóra et al. A nevelési attitűd formálódása a pedagógiai és a pszichológiai ismeretek hatására. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 76
Rucska Andrea et al. Hozzáadott pedagógiai érték megjelenése a felsőoktatásban, avagy pályaszocializációs és munkaértékek változása az egészségtudományi felsőoktatásban tanuló diákoknál. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 77
Sárvári Tünde. Milyen változásokat hozhat az aktualizált Közös Európai Referenciakeret az általános iskolai idegennyelvoktatásban?. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 78-78
Szász Dorottya. A német nyelvtan differenciált gyakorlásának online lehetőségei. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 81-81
Szlama Gabriella. Mit illik viselni? Illemkönyvek szerepe a nők öltözködésében a századfordulón. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 82-82
Tajtiné Lesó Györgyi. Középiskolai továbbtanulás előtt álló, különleges bánásmódot igénylő tanulók munkaérdeklődés vizsgálata. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 84
Tombi Beáta. Tudományra nevelés – természettudományos ismeretek közvetítése a nők számára a XVIII. századi Itáliában. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... pp. 85-85
Vida Ibolya et al. A mozgáskorlátozott tanulók integrált, inkluzív nevelésének, oktatásának vizsgálata többségi általános iskolákban. (2021) Megjelent: IX. NEVELÉSTUDOMÁNYI ÉS SZAKMÓDSZERTANI KONFERENCIA (Vzdelávacie, výskumné a metodické konferencia) - TARTALMI ÖSSZEFOGLALÓK – ... p. 89
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-02-07 05:24
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás