The knowledge interconnection process

Mandják, Tibor [Mandják, Tibor (Marketing), szerző]; Szalkai, Zsuzsanna [Szalkai, Zsuzsanna (Marketing), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK); Hlédik, Erika [Hlédik, Erika (marketing), szerző] Érveléselmélet és Marketing Tanszék (ELTE / GTK); Neumann-Bódi, Edit; Magyar, Mária [Magyar, Mária (Marketing), szerző] Érveléselmélet és Marketing Tanszék (ELTE / GTK); Simon, Judit [Simon, Judit (Üzleti tudományok...), szerző] Turizmus Tanszék (BCE / MI)

Angol nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 0885-8624 36 (9) pp. 1570-1584 2021
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: B nemzetközi
  • SJR Scopus - Business and International Management: Q1
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-12-08 22:30