mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
A magánhangzók lingvális képzési jegyeinek tanítása az artikulációs tapasztalat, a kutatási eredmények és az elméleti kategóriák tükrében
Markó, Alexandra [Markó, Alexandra (Fonetika), szerző] MTA-ELTE Lendület Lingvális Artikuláció Kutatóc... (ELTE / BTK / MNyTudFu_I); Alkalmazott Nyelvészeti és Fonetikai Tanszék (ELTE / BTK / MNyTudFu_I)
;
Csapó, Tamás Gábor [Csapó, Tamás Gábor (beszédszintézis), szerző] Távközlési és Médiainformatikai Tanszék (BME / VIK); MTA-ELTE Lendület Lingvális Artikuláció Kutatóc... (ELTE / BTK / MNyTudFu_I)
;
Deme, Andrea [Deme, Andrea (fonetika), szerző] MTA-ELTE Lendület Lingvális Artikuláció Kutatóc... (ELTE / BTK / MNyTudFu_I); Alkalmazott Nyelvészeti és Fonetikai Tanszék (ELTE / BTK / MNyTudFu_I)
;
Bartók, Márton [Bartók, Márton (Nyelvészet), szerző] MTA-ELTE Lendület Lingvális Artikuláció Kutatóc... (ELTE / BTK / MNyTudFu_I)
;
Gráczi, Tekla Etelka [Gráczi, Tekla Etelka (Fonetika), szerző] MTA-ELTE Lendület Lingvális Artikuláció Kutatóc... (ELTE / BTK / MNyTudFu_I); Nyelvtudományi Intézet
Magyar nyelvű Szaktanulmány (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Ludányi Zsófia. A nyelv perspektívája az oktatásban. Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. (2020) ISBN:9789634961680
pp. 71-82
Azonosítók
MTMT: 31789233
DOI:
10.17048/Pelikon2018.2020.71
Szakterületek:
Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika)
Pszicholingvisztika és neurolingvisztika: nyelvtanulás és nyelvtudás, beszédpatológia
Idézők (4)
Idézett közlemények (7)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-04-26 13:30
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás