AZ ÖKOMARKETING LEHETŐSÉGEI, KÖRNYEZETVÉDELMI ELVÁRÁSAI ÉS AKADÁLYAI, AZAZ A FELMERÜLŐ KONTRA PROBLÉMÁK

Kornfeld, Zsuzsanna [Kornfeld, Zsuzsanna (Menedzsment a fai...), szerző] Cziráki József Faanyagtudomány és Technológiák ... (SOE / FMK); Erdészeti-műszaki és Környezettechnikai Intézet (SOE / EMK)

Magyar nyelvű Tudományos Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)
    Elhanyagolható azon vállalatok aránya, akik tevékenységük során nem foglalkoznak marketinggel. A marketing a figyelemfelkeltése által erősen befolyásoló tényező az emberek választásánál és értékteremtésénél. A marketing hatására megváltozhatnak vásárlási szokásaink, de egyben befolyásolhatják életmódunkat is. Azonban a szakma nehezen indul meg az ökomarketing irányába, mert akadálynak és inkább költségnövelő tényezőnek vélik. Az ökomarketing szélesebb körű elterjedésének okai között említendők a beszerzési problémák, a rendelkezésre álló korlátozott készletek, a befektetési, fedezeti hiányosságok, a küllem és a csomagolási vonzóság megváltozása.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2022-01-28 04:35