mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Children’s readiness to learn socially-relevant information from the demonstrators sharing the same language with them: An over-imitation study
Altinok, N
;
Hernik, M
;
Kiraly, I [Király, Ildikó (Kognitív fejlődés...), szerző] Kognitív Pszichológiai Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int)
;
Gergely, GY [Gergely, György (Fejlődéslélektan), szerző]
Angol nyelvű Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) Tudományos
Megjelent:
BCCCD 2017 Budapest CEU Conference on Cognitive Development. (2017)
pp. 139-139
Paper: PC-035
Azonosítók
MTMT: 3166922
Teljes dokumentum:
https://www.bcccd.org/down/bcccd_final_program_2017.pdf#page=140
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-12 08:09
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás