mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
Citations
/
Citings
Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés
Kovács, Tímea [Kovács, Tímea (Nyelvészet), ed.] NIE (KRE / FHSS)
;
Adorján, Mária [Adorján, Mária (alkalmazott nyelv...), ed.] NIE (KRE / FHSS)
Hungarian Study collection (Book) Scientific
Published: KRE, L'Harmattan (Budapest); L'Harmattan Publishing, Bp, Hungary, 165 p.
2020
Series:
Károli Könyvek. Tanulmánykötet 2062-9850
Identifiers
MTMT: 31653000
ISBN:
9789634147381
OSZK:
3814166
Chapters
Adorján Mária. Előszó a kötethez. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés p. 7
Klaudy Kinga. Ünnepi megnyitó beszéd. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés pp. 9-12
Adorján Mária. Kontrasztív korpuszstilisztika: lehetséges útirány a fordítóképzésben. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés pp. 13-25
Balaskó Mária. Fordításnyelvi lexiko-grammatikai mintázatok egy magyar összehasonlító korpuszban. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés p. 27
Furkó Péter. Néhány hasznos korpusznyelvészeti eszközről a diskurzusjelölő-kutatás szemszögéből. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés pp. 45-56
Ittzés Nóra. Korpusz(nyelvészet) és (nagy)szótárkészítés. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés pp. 57-71
Kovács Tímea. Korpusznyelvészet és tolmácsolás. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés pp. 73-91
Kurtán Zsuzsa et al. Korpusznyelvészet és szaknyelvkutatás. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés pp. 91-108
Seidl-Péch Olívia. Az internet mint korpusz a szakfordításban. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés pp. 109-124
Ugrin zsuzsanna. Korpusznyelvészet és fordításoktatás: a didaktikai korpuszok haszna. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés p. 125
Váradi Tamás. Mesterséges intelligencia a korpusznyelvészetben. (2020) In: Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés pp. 141-161
Cited in (1)
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2025-04-17 03:32
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy