{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 16:24", "content" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 31635265, "status" : "ADMIN_APPROVED", "published" : true, "comment" : "Megjelenés: 2020/9-12", "unhandledTickets" : 0, "deleted" : false, "lastRefresh" : "2023-06-04T09:32:46.323+0000", "lastModified" : "2021-09-14T08:52:51.201+0000", "created" : "2020-10-20T07:45:11.577+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10040033, "link" : "/api/author/10040033", "label" : "Hargitai Dávid Máté (Marketing)", "familyName" : "Hargitai", "givenName" : "Dávid Máté", "published" : true, "oldId" : 10040033, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2021-09-14T08:52:51.522+0000", "lastDuplumSearch" : "2021-09-14T08:52:51.522+0000", "adminApproved" : "2021-04-21T06:50:35.713+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032025, "link" : "/api/admin/10032025", "label" : "Zsiborács Judit (PE 4 admin)", "familyName" : "Zsiborács", "givenName" : "Judit", "published" : true, "oldId" : 10032025, "snippet" : true }, "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Hargitai, Dávid Máté", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 93834483, "link" : "/api/authorship/93834483", "label" : "Hargitai, Dávid Máté [Hargitai, Dávid Máté (Marketing), szerző] Marketing Intézeti Tanszék (PE / GTK / ÜTI)", "listPosition" : 1, "share" : 0.33333334, "first" : true, "last" : false, "corresponding" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10040033, "link" : "/api/author/10040033", "label" : "Hargitai Dávid Máté (Marketing)", "familyName" : "Hargitai", "givenName" : "Dávid Máté", "published" : true, "oldId" : 10040033, "snippet" : true }, "familyName" : "Hargitai", "givenName" : "Dávid Máté", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 93834477, "link" : "/api/authorship/93834477", "label" : "Csizmadia, Tibor [Csizmadia, Tibor (menedzsment, gazd...), szerző] Szervezési és Vezetési Intézeti Tanszék (PE / GTK / MI)", "listPosition" : 2, "share" : 0.33333334, "first" : false, "last" : false, "corresponding" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10036292, "link" : "/api/author/10036292", "label" : "Csizmadia Tibor (menedzsment, gazdaságtudományok)", "familyName" : "Csizmadia", "givenName" : "Tibor", "published" : true, "oldId" : 10036292, "snippet" : true }, "familyName" : "Csizmadia", "givenName" : "Tibor", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 93834484, "link" : "/api/authorship/93834484", "label" : "Obermayer, Nóra [Obermayer, Nóra (Tudásmenedzsment), szerző] Szervezési és Vezetési Intézeti Tanszék (PE / GTK / MI)", "listPosition" : 3, "share" : 0.33333334, "first" : false, "last" : true, "corresponding" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10030331, "link" : "/api/author/10030331", "label" : "Obermayer Nóra (Tudásmenedzsment)", "familyName" : "Obermayer", "givenName" : "Nóra", "published" : true, "oldId" : 10030331, "snippet" : true }, "familyName" : "Obermayer", "givenName" : "Nóra", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "snippet" : true } ], "title" : "Az Employer Branding megjelenése az IPAR 4.0-ban - a kvalitatív kutatás statisztikai lehetőségei", "firstPage" : "215", "lastPage" : "224", "firstPageOrInternalIdForSort" : "215", "pageLength" : 11, "publishedYear" : 2020, "abstractText" : "A szoftverrel támogatott tartalomelemzés lehetőséget ad a háttéresemények alaposabb megismerésére és\nösszefüggések feltárására, az eredmények kvantifikált módon történő megjelenítésére. Szöveganalitikai\nmódszer segítségével mutatjuk be az ipar 4.0 és az empolyer branding közötti implicit kapcsolatot. Az\nelmúlt években a magyar gazdaság is egy paradigmaváltás útjára lépett, hiszen a hazai gyártó és szolgáltató vállalatoknak szükséges felzárkózni a nyugat-európai irányvonalhoz, amely az IPAR 4.0-ban\ntestesül meg. Vállalatvezetőkkel folytatott strukturált interjúk segítségével azonosításra kerültek az Ipar\n4.0-val kapcsolatos percepcióik, attitűdök, motivációk továbbá az implementálást akadályozó tényezők.\nAz interjú vezérfonala kiemelten kezeli a humán aspektust, ami által lehetőség nyílt az employer branding – marketing és HR területének közös halmaza- megjelenítésére az empirikus kutatásban. A cikk arra\nkeresi a választ, hogy a vezetők miként vélekednek az ipar 4.0-ról, milyen attitűdökkel rendelkeznek ezzel\nkapcsolatban és milyen akadályozó tényezők nehezítik a legkülönbözőbb ipar 4.0 megoldások bevezetését.\nA tanulmány legmarkánsabb eredménye, hogy számos tényező befolyásolja a vállalatvezetőket, mind az\nattitűdjük, motivációjuk mind pedig a bevezetett megoldások tekintetében, de ezen elemek közül a humán\nfaktor emelkedik ki leginkább, amely részben arra utal, hogy a munkáltatói márka legalább annyira fontos manapság a vállalatoknak, mint az ipar 4.0-át.", "fundings" : [ { "otype" : "Funding", "mtid" : 1999629, "link" : "/api/funding/1999629", "label" : "A Pannon Egyetem átfogó intézményfejlesztése az intelligens szakosodás elősegítése érdekében(EFOP-3.6.1-16-2016-00015) Támogató: EFOP", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "Funding", "mtid" : 2002633, "link" : "/api/funding/2002633", "label" : "TÉMATERÜLETI KIVÁLÓSÁGI PROGRAM 2020(2020-4.1.1-TKP2020)", "published" : false, "snippet" : true } ], "digital" : true, "printed" : false, "sourceYear" : 2020, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "missingAuthor" : false, "oaType" : "NONE", "oaCheckDate" : "2023-06-04", "oaFree" : false, "citationCount" : 1, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 0, "independentCitCountWoOther" : 0, "nationalOriginCitationCount" : 0, "foreignEditionCitationCount" : 0, "doiCitationCount" : 0, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCountWoOther" : 0, "wosScopusIndependentCitationCount" : 0, "wosScopusIndependentCitationCountWoOther" : 0, "independentCitationCount" : 0, "selfCitationCount" : 1, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 1, "independentCitingPubCount" : 0, "citingPubCountWoOther" : 0, "independentCitingPubCountWoOther" : 0, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 0, "citedCount" : 0, "pubStats" : { "types" : [ { "type" : "Folyóiratcikk", "typeEng" : "Journal Article", "code" : 24, "count" : 0 }, { "type" : "Könyvrészlet", "typeEng" : "Chapter in Book", "code" : 25, "count" : 0 }, { "type" : "Könyv", "typeEng" : "Book", "code" : 23, "count" : 0 }, { "type" : "Egyéb konferenciaközlemény", "typeEng" : "Conference paper", "code" : 31, "count" : 0 }, { "type" : "Egyéb konferenciakötet", "typeEng" : "Conference proceedings", "code" : 32, "count" : 0 }, { "type" : "Oltalmi formák", "typeEng" : "Protection forms", "code" : 26, "count" : 0 }, { "type" : "Disszertáció", "typeEng" : "Thesis", "code" : 28, "count" : 1 }, { "type" : "Egyéb", "typeEng" : "Miscellaneous", "code" : 29, "count" : 0 }, { "type" : "Alkotás", "typeEng" : "Achievement", "code" : 22, "count" : 0 }, { "type" : "Kutatási adat", "typeEng" : "Research data", "code" : 33, "count" : 0 } ], "citationTypes" : [ { "type" : "Folyóiratcikk", "typeEng" : "Journal Article", "code" : 24, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Könyvrészlet", "typeEng" : "Chapter in Book", "code" : 25, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Könyv", "typeEng" : "Book", "code" : 23, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Egyéb konferenciaközlemény", "typeEng" : "Conference paper", "code" : 31, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Egyéb konferenciakötet", "typeEng" : "Conference proceedings", "code" : 32, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Oltalmi formák", "typeEng" : "Protection forms", "code" : 26, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Disszertáció", "typeEng" : "Thesis", "code" : 28, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Egyéb", "typeEng" : "Miscellaneous", "code" : 29, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Alkotás", "typeEng" : "Achievement", "code" : 22, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Kutatási adat", "typeEng" : "Research data", "code" : 33, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 } ], "years" : [ { "year" : 2022, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 1, "independentCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 1, "independentCitingPubCount" : 0, "oaStats" : null, "oaStats2" : null } ] }, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2021-01-18T08:45:11.991+0000", "directInstitutesForSort" : "Marketing Intézeti Tanszék (PE / GTK / ÜTI); Szervezési és Vezetési Intézeti Tanszék (PE / GTK / MI)", "ownerAuthorCount" : 3, "ownerInstituteCount" : 7, "directInstituteCount" : 2, "authorCount" : 3, "contributorCount" : 0, "book" : { "otype" : "Book", "mtid" : 31637544, "link" : "/api/publication/31637544", "label" : "Ercsey Ida. Marketing a digitalizáció korában: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos konferenciájának előadásai. (2020) ISBN:9786155837760", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000144, "link" : "/api/subtype/10000144", "label" : "Konferenciakötet (Könyv)", "name" : "Konferenciakötet", "nameEng" : "Conference proceedings", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 345, "published" : true, "oldId" : 10000144, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Marketing a digitalizáció korában", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 17829430, "link" : "/api/publicationidentifier/17829430", "label" : "ISBN: 9786155837760", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9786155837760", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9786155837760", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 17829431, "link" : "/api/publicationidentifier/17829431", "label" : "Teljes dokumentum: https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/c16:marketing-a-digitalizacio-koraban", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "idValue" : "https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/c16:marketing-a-digitalizacio-koraban", "realUrl" : "https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/c16:marketing-a-digitalizacio-koraban", "published" : false, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10593, "link" : "/api/city/10593", "label" : "Győr, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1136071, "snippet" : true } ], "publishedYear" : 2020, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "duplumRole" : "DUPLUM", "published" : true, "snippet" : true }, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/31635265", "label" : "Hargitai Dávid Máté et al. Az Employer Branding megjelenése az IPAR 4.0-ban - a kvalitatív kutatás statisztikai lehetőségei. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 215-224", "template" : "