mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia: implications for teacher education and school policy
Sukhbaatar, Batdulam ✉ [Sukhbaatar, Batdulam (Educational science), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK); Neveléstudományi Doktori Iskola (SZTE / DI)
;
Tarkó, Klára [Tarkó, Klára (Szociológia, Neve...), szerző] Alkalmazott Egészségtudományi és Környezeti Nev... (SZTE / JGYPK); Egészségszociológia és Életmód Tanszék (SZTE / JGYPK / AEKNI)
Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent:
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 1359-866X 1469-2945
50
(1)
pp. 34-50
2022
Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
SJR Scopus - Education: Q1
Azonosítók
MTMT: 31627267
DOI:
10.1080/1359866X.2020.1818056
WoS:
000568725500001
Scopus:
85090469902
Egyéb URL:
https://doi.org/10.1080/1359866X.2020.1818056
SZTE Publicatio:
34444
Szakterületek:
Felsőoktatás
Pedagógia
Idézők (8)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-13 00:41
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás